Gość Passat_V6 Zgłoś #121 Napisano 22 Listopada 2008 Mam pytanie, gdzie w tych samochodach znajduje się termostat ??? Jakoś nie mogę go wyczaić, proszę o pomoc. Z góry dzięki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #122 Napisano 22 Listopada 2008 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15504 Tam zapytaj, zresztą ja też czekam na info... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #123 Napisano 23 Listopada 2008 proponuje dać nową zakładke na tym forum,tylko i wyłącznie o 2.8v6.bo nic nie ma temat tych silników:( same klekoty i turbo lanosy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #124 Napisano 23 Listopada 2008 proponuje dać nową zakładke na tym forum,tylko i wyłącznie o 2.8v6.bo nic nie ma temat tych silników same klekoty i turbo lanosy I co jeszcze Dla 1.6 oddzielnie, dla 1.8 oddzielny temat, dla 2.0 Odzielny itd... Wejdź na inne fora, tam to jest rozpierdziel.... nasze i tak jest super czytelne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #125 Napisano 23 Listopada 2008 dobra,sorry.nie chciałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2,8synchro Zgłoś #126 Napisano 23 Listopada 2008 Mam pytanie, gdzie w tych samochodach znajduje się termostat ??? Jakoś nie mogę go wyczaić, proszę o pomoc. Z góry dzięki... nie udziele dokladnej odpowiedzi ale chcialem wymienic u siebie termostat i uslyszalem, ze teraz nie ma sensu i lepiej poczekac na wymiane rozrzadu (a ta juz niebawem) bo wymiana termostatu nie obejdzie sie bez zdemontowania rozrzadu. A ze wieksze chlodzenie jest lepsze niz przegrzewanie silnika, to kazali mi tak jezdzic i zrobic wszystko za jedym razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość filus Zgłoś #127 Napisano 23 Listopada 2008 Mam pytanie, gdzie w tych samochodach znajduje się termostat ??? Jakoś nie mogę go wyczaić, proszę o pomoc. Z góry dzięki... Cześć Piotrze! termostat jest pod ołoną rozrządui żeby go wymienić trzeba rozebrać cały rozrząd. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #128 Napisano 23 Listopada 2008 Cześć Piotrze! termostat jest pod ołoną rozrządui żeby go wymienić trzeba rozebrać cały rozrząd.Pozdrawiam! Taaaa, http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15504 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablowawa74 Zgłoś #129 Napisano 23 Listopada 2008 ja bym te słabsze dał na tylną ośke- po tym sezonie wyrównają ci się-jeśli to faktycznie mała różnica PS: Chciałem sprzedać mojego paska ale chyba go zagazuje i zostawię na kilka latek-ma przejechane 63kkm. W moim regionie (i pewnie nie tylko)królują "super oszczędne i niezawodne" TDI i nie ma chętnego na to auto. mam to samo, w serwisie to samo mi poradzili przy wymianie + ustawić zbieżność przy okazji jak zagazujesz to będziesz robił 100 km w mieście za niecałe 40 zł a w trasie za 30 zł, niewiele więcej niż kopciuchy ropniaki + bardziej ekologicznie ( nie zostawiasz za sobą chmury śmierdzącego dymu jak dajesz w pędzel), poza tym..szkoda sprzedawać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lucky Zgłoś #130 Napisano 26 Listopada 2008 czeka cię niespodzianka bo prawdopodobnie nie leci ci z pod uszczelki tylko z pod napinaczy łańcucha rozrządu ja tak przynajmniej miałem też myślałem że z pod pokrywy wymiana uszczelek nic nie dała co się okazało że z pod napinacza co by była lepiej żeby wymienić dwa małe półksiężyce trzeba wałki rwać do góry a co za tym idzie cały rozrząd ja tak miałem później dodam załącznik z ETKI bo teraz już muszę się zwijać ale życze ci oby to nie było to ale raczej mało prawdopodobne wg obietnicy i obym sie mylił co do twojego przypadku Nie zgodzę się z tobą Otóż przy użyciu narzędzia VAG 3366 można wymienić uszczelkę w bajecznie prosto i szybko bez ruszania wałków. Urządzenie pasuje do każdego silnika posiadającego "nieszczęsne" uszczelki pod napinaczem. Cena w VW w Anglii to 7.5o funta ale warto by było zapłacić i 75 . Wiem z autopsji a oto on: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablowawa74 Zgłoś #131 Napisano 28 Listopada 2008 mam pytanko: z tego co mi się wydaje to nie mam czujki do opon typu Run on Flat (nie wiem czy w passatach to wogóle jest) czy bez tych czujek nie ma sensu zakładać takich opon? niby wymagają one tych czujek ale przecież bez czujek też powinny spełnić swoje zadanie przy np. najechaniu na kolec przy dużej prędkości i nie dopuścić do niebezpiecznego poślizgu bo nie zejdzie powietrze i nie pojedziemy na feldze - tyle że nie zamiga nam kontrolka? czy może się mylę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lucky Zgłoś #132 Napisano 30 Listopada 2008 na co zwracać uwagę przy kupnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2,8synchro Zgłoś #133 Napisano 30 Listopada 2008 na co zwracać uwagę przy kupnie cos w sam raz dla mnie jutro pojde do garazu z ciekawosci powkladac paluszki gdzie trzeba aczkolwiek smierdzacy "napinacz" to ja juz kiedys niestety poczulem a swoja droga, to mozna by tak caly proces kupna samochodu sfotografowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWLupus Zgłoś #134 Napisano 2 Grudnia 2008 Nie zgodzę się z tobą Otóż przy użyciu narzędzia VAG 3366 można wymienić uszczelkę w bajecznie prosto i szybko bez ruszania wałków. Urządzenie pasuje do każdego silnika posiadającego "nieszczęsne" uszczelki pod napinaczem. Cena w VW w Anglii to 7.5o funta ale warto by było zapłacić i 75 . Wiem z autopsji Masz możliwosć załatwic taki patencik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lucky Zgłoś #135 Napisano 2 Grudnia 2008 W u.k bez problemu zamawiasz przez serwis. Znalazłem tez na niemieckim e-bayu i z tego co widzę wysyłaja na całą Europę tylko licza sobie więcej http://cgi.ebay.de/VW-AUDI-Werkzeug-Halter-fuer-Kettenspanner-VAG-3366_W0QQitemZ380061663217QQcmdZViewItemQQptZSpezielle_Werkzeuge?hash=item380061663217&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWLupus Zgłoś #136 Napisano 3 Grudnia 2008 Ciekawe jak jest u nas, warto spróbować podejść do serwisu.Jak nie to ebay. Dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #137 Napisano 8 Grudnia 2008 czy rozmiar 225/55/17 w oponkach robi roznice???bedzie ok???normalnie mam 225/45/17:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Passat_V6 Zgłoś #138 Napisano 8 Grudnia 2008 Taka różnica to nie różnica, a jeśli już ma robić różnice to w szerokości, a nie w profilu opony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #139 Napisano 8 Grudnia 2008 Taka różnica to nie różnica, a jeśli już ma robić różnice to w szerokości, a nie w profilu opony. Mylisz się, weź choćby pierwszy lepszy kalkulator do opon i sprawdź http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp?Rozmiar=225%2F45R17&tolerancja=4%25&imageField.x=55&imageField.y=10 Nawet nie ma tej 55 profilu w zamienniku dopuszczalnym 4% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #140 Napisano 8 Grudnia 2008 dzia kuczlaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach