Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Tak wiem czytałem wiele stron ale jak na razie odpuszczę sobie na dzisiaj przeczytanie wszystkich 220 stron srednio mam dzisiaj na to czas aczkolwiek kwestie rozrządu sobie zostawiam bo byl robiony 10000 temu. Chodzi mi głównie o ten olej bo jutro chce wymienić a znajomy mi doradza żeby jednak go zalać 10w40 bo jednak swoje ma przejechane. Zgadzacie się ?

Zalej 5w40 a wcześniej przepłukaj płukanką do silników takie jest moje zdanie , mój też ma ponad 250 tys i na takim jeżdżę

 

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yhmm no okej zobaczymy ale troche sie boje żeby nie bylo pozniej jaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Yhmm no okej zobaczymy ale troche sie boje żeby nie bylo pozniej jaj

10 w 40 to półsyntetyk ma za małe właściwości smarne do tego silnika tzn że szybciej powycierają się krzywki na wałkach i panewki dostaną luzu , a chyba nie na tym ci zależy

 

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście ze nie. No okej silnik jest suchy nigdzie sie nie poci to zaryzykuje i napisze jutro jak efekty ?;)

 

A widziałem kilka tematów o drganiach na jalowym biegu ale jakos bez zakończenia.. Czy np od starych świec może występować takie zjawisko ( bo ewentualnie chyba poducha pod silnikiem?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No oczywiście ze nie. No okej silnik jest suchy nigdzie sie nie poci to zaryzykuje i napisze jutro jak efekty ?;)

 

A widziałem kilka tematów o drganiach na jalowym biegu ale jakos bez zakończenia.. Czy np od starych świec może występować takie zjawisko ( bo ewentualnie chyba poducha pod silnikiem?)

Podobno wymiana cewek pomaga ale tylko na oryginalną ja u siebie wymieniłem świece i przewody , drgania trochę się zmniejszyły ale nie ustały

 

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pocieszyles mnie ;p a delikatne falowanie czasami miedzy 800-900 to tez może byc wina świeczek ?? Gazu jeszcze nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie pocieszyles mnie ;p a delikatne falowanie czasami miedzy 800-900 to tez może byc wina świeczek ?? Gazu jeszcze nie ma

falowanie obrotów to wina przepustnicy można ją próbować wyczyścić i koniecznie zaadaptować po tym zabiegu

A co do cewek to można założyć pojedyncze np od audi 4,2 wychodzi sporo taniej . Jest tu na forum dokładny opis jak to zrobić.

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez ralf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem wan ze za cholere nie moge znalezc watkj z roznica miedzy tymi typami silnikow... U mnie jest ack... I zaiwazylem ze jak dam mu Bo garach na 2 biegu to przy wysokich obrotach jest takie szarpniecie jak bh delilatne. Nie wiem jak to ujac jakies sugestie ? Okej wymieniam jutro I swieczki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ostatnio poważny kłopot a mianowicie chodzi że od dłuższego czasu mam problem tego typu że po solidnych ulewach deszczu jak ewidentnie auto złapie wilgoć to mi nie chodzi równo nie ma mocy dławi się, kopci mi z rury i gaśnie. być może to jest wina jakiegoś przebicia, problem z kablami, świece, coś z filtrem powietrza lub gdzieś się zbiera woda na silniku.problem pojawił się jak jakiś czas temu miałem auta w jednym warsztacie na remoncie silnika, mozę coś nie do końca dobrze złożyli. walczę z tym warsztatem już jakiś czas o tą kwestie ale nerwy mi już puszczają.sam bym się tym zajął ale jestem facetem na wózku i wiadomo że tego nie zrobię sam...auto jest mi na co dzień potrzebne a ta kwestia jest bardzo uciążliwa i szkoda mi po prostu auta...

jakieś sugestie, rady lub podpowiedzi??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie przewody WN, wymień i problem zniknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1) Drgania na postoju czasami wydaję mi się, że cała kabina drga ale czuć to najbardziej na pedałach i na kierownicy nie mam pojęcia co to jest ale mnie to denerwuje

Sprawdź czy pracuje na wszystkich cylindrach, ja tak mam, że czasem nie pracuje jeden cylinder i wtedy waśnie występują takie drgania, oprócz tego nierówno pracuje w zakresie do 2 tyś. Walczę z tym już parę miesięcy i nie wiem co jest grane. Wymienione świece, przewody, cewki, wtryski z listwą, czujnik temperatury, wyczyszczona przepustnica, rozrząd wymieniony, ustawiony na blokadach i sprawdzony na VAG, żadnych błędów na kompie. Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam problem z alternatorem w moim pasku 2.8 chciałbym go zdemontować ale nie wiem jak pomoże ktoś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich mam problem z alternatorem w moim pasku 2.8 chciałbym go zdemontować ale nie wiem jak pomoże ktoś ?

Żeby wyjąć alternator musisz zdjąć zderzak i odsunąć cały przód razem z chłodnicami na tyle żeby wysunąć dolną śrubę , trzeba też odkręcić opaskę od rurek klimatyzacji roboty na kilka godzin , powodzenia

 

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie świece zapłonowe polecacie, coś taniego i dobrego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie świece zapłonowe polecacie, coś taniego i dobrego :)

Tanio i dobre to w biedronce, ja polecam NGK BKR6EKUB

 

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja polecam NGK BKR6EKUB

 

Ja też polecam NGK.

Założyłem Denso bo chciałem spróbować i niestety auto nie chciało jeździć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :) wymienilem ten olej ale pozostalem przy 10w40 wolalem nie ryzykować żeby się cos nie spieprzylo a dodatkowo mam od spodu mokry silnik ale jeszcze nie wiem gdzie leży przyczyna.. Co do drgania samochodu, bo widzę ze pojawiają się i takie pytania. To u mnie mam tl samo ze na jalowym biegu mi go telepie i nie ma przy depnieciu czasami śmiesznie przyspiesza. Winowajca okazał się zle ustawiony walek rozrzadu. Taki błąd pokazuje komputer po podłączeniu.. Takze w najbliższy czasie czeka mnie troche zabawy... Myślałem na poczatku ze może wina świec ale wymieniłem na nowe ngk i nic lepiej..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponownie :) wymienilem ten olej ale pozostalem przy 10w40 wolalem nie ryzykować żeby się cos nie spieprzylo a dodatkowo mam od spodu mokry silnik ale jeszcze nie wiem gdzie leży przyczyna.. Co do drgania samochodu, bo widzę ze pojawiają się i takie pytania. To u mnie mam tl samo ze na jalowym biegu mi go telepie i nie ma przy depnieciu czasami śmiesznie przyspiesza. Winowajca okazał się zle ustawiony walek rozrzadu. Taki błąd pokazuje komputer po podłączeniu.. Takze w najbliższy czasie czeka mnie troche zabawy... Myślałem na poczatku ze może wina świec ale wymieniłem na nowe ngk i nic lepiej..

Może to wina napinacza , co to za błąd z tego wałka ? Po odpaleniu nie słychać takiego tyrkotania przez kilka sekund ?

 

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tyrkotania nie ma żadnego. Odpali się go to tak drży dopiero jak leciutko dodam gazu to ustaje. Dokladnie nie wiem znajomy mi się podpinal skasowal raz ale wyskakuje ponownie jakiś błąd walka rozrządu. Jest naklejka ze byl robiony 10 tys temu i chyba go nie umiejętnie ktos zlozyl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie tyrkotania nie ma żadnego. Odpali się go to tak drży dopiero jak leciutko dodam gazu to ustaje. Dokladnie nie wiem znajomy mi się podpinal skasowal raz ale wyskakuje ponownie jakiś błąd walka rozrządu. Jest naklejka ze byl robiony 10 tys temu i chyba go nie umiejętnie ktos zlozyl

Myślałem że czasy ustawiania rozrządu na mazak już dawno minęły a jednak są jeszcze tacy co nie znają blokad.Błędne ustawienie rozrządu to poważny problem nie lekceważ tego tylko to sprawdź .

 

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności