ralf Zgłoś #4401 Napisano 29 Sierpnia 2016 Tak wiem czytałem wiele stron ale jak na razie odpuszczę sobie na dzisiaj przeczytanie wszystkich 220 stron srednio mam dzisiaj na to czas aczkolwiek kwestie rozrządu sobie zostawiam bo byl robiony 10000 temu. Chodzi mi głównie o ten olej bo jutro chce wymienić a znajomy mi doradza żeby jednak go zalać 10w40 bo jednak swoje ma przejechane. Zgadzacie się ? Zalej 5w40 a wcześniej przepłukaj płukanką do silników takie jest moje zdanie , mój też ma ponad 250 tys i na takim jeżdżę Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4402 Napisano 29 Sierpnia 2016 Yhmm no okej zobaczymy ale troche sie boje żeby nie bylo pozniej jaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4403 Napisano 29 Sierpnia 2016 Yhmm no okej zobaczymy ale troche sie boje żeby nie bylo pozniej jaj 10 w 40 to półsyntetyk ma za małe właściwości smarne do tego silnika tzn że szybciej powycierają się krzywki na wałkach i panewki dostaną luzu , a chyba nie na tym ci zależy Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4404 Napisano 29 Sierpnia 2016 No oczywiście ze nie. No okej silnik jest suchy nigdzie sie nie poci to zaryzykuje i napisze jutro jak efekty ? A widziałem kilka tematów o drganiach na jalowym biegu ale jakos bez zakończenia.. Czy np od starych świec może występować takie zjawisko ( bo ewentualnie chyba poducha pod silnikiem?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4405 Napisano 29 Sierpnia 2016 No oczywiście ze nie. No okej silnik jest suchy nigdzie sie nie poci to zaryzykuje i napisze jutro jak efekty ? A widziałem kilka tematów o drganiach na jalowym biegu ale jakos bez zakończenia.. Czy np od starych świec może występować takie zjawisko ( bo ewentualnie chyba poducha pod silnikiem?) Podobno wymiana cewek pomaga ale tylko na oryginalną ja u siebie wymieniłem świece i przewody , drgania trochę się zmniejszyły ale nie ustały Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4406 Napisano 29 Sierpnia 2016 Nie pocieszyles mnie ;p a delikatne falowanie czasami miedzy 800-900 to tez może byc wina świeczek ?? Gazu jeszcze nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4407 Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie pocieszyles mnie ;p a delikatne falowanie czasami miedzy 800-900 to tez może byc wina świeczek ?? Gazu jeszcze nie ma falowanie obrotów to wina przepustnicy można ją próbować wyczyścić i koniecznie zaadaptować po tym zabiegu A co do cewek to można założyć pojedyncze np od audi 4,2 wychodzi sporo taniej . Jest tu na forum dokładny opis jak to zrobić. Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez ralf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4408 Napisano 30 Sierpnia 2016 Powiem wan ze za cholere nie moge znalezc watkj z roznica miedzy tymi typami silnikow... U mnie jest ack... I zaiwazylem ze jak dam mu Bo garach na 2 biegu to przy wysokich obrotach jest takie szarpniecie jak bh delilatne. Nie wiem jak to ujac jakies sugestie ? Okej wymieniam jutro I swieczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ToniK Zgłoś #4409 Napisano 1 Września 2016 mam ostatnio poważny kłopot a mianowicie chodzi że od dłuższego czasu mam problem tego typu że po solidnych ulewach deszczu jak ewidentnie auto złapie wilgoć to mi nie chodzi równo nie ma mocy dławi się, kopci mi z rury i gaśnie. być może to jest wina jakiegoś przebicia, problem z kablami, świece, coś z filtrem powietrza lub gdzieś się zbiera woda na silniku.problem pojawił się jak jakiś czas temu miałem auta w jednym warsztacie na remoncie silnika, mozę coś nie do końca dobrze złożyli. walczę z tym warsztatem już jakiś czas o tą kwestie ale nerwy mi już puszczają.sam bym się tym zajął ale jestem facetem na wózku i wiadomo że tego nie zrobię sam...auto jest mi na co dzień potrzebne a ta kwestia jest bardzo uciążliwa i szkoda mi po prostu auta... jakieś sugestie, rady lub podpowiedzi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4410 Napisano 2 Września 2016 Prawdopodobnie przewody WN, wymień i problem zniknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniuś1505733031 Zgłoś #4411 Napisano 3 Września 2016 1) Drgania na postoju czasami wydaję mi się, że cała kabina drga ale czuć to najbardziej na pedałach i na kierownicy nie mam pojęcia co to jest ale mnie to denerwuje Sprawdź czy pracuje na wszystkich cylindrach, ja tak mam, że czasem nie pracuje jeden cylinder i wtedy waśnie występują takie drgania, oprócz tego nierówno pracuje w zakresie do 2 tyś. Walczę z tym już parę miesięcy i nie wiem co jest grane. Wymienione świece, przewody, cewki, wtryski z listwą, czujnik temperatury, wyczyszczona przepustnica, rozrząd wymieniony, ustawiony na blokadach i sprawdzony na VAG, żadnych błędów na kompie. Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michu0793 Zgłoś #4412 Napisano 3 Września 2016 Witam wszystkich mam problem z alternatorem w moim pasku 2.8 chciałbym go zdemontować ale nie wiem jak pomoże ktoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4413 Napisano 3 Września 2016 Witam wszystkich mam problem z alternatorem w moim pasku 2.8 chciałbym go zdemontować ale nie wiem jak pomoże ktoś ? Żeby wyjąć alternator musisz zdjąć zderzak i odsunąć cały przód razem z chłodnicami na tyle żeby wysunąć dolną śrubę , trzeba też odkręcić opaskę od rurek klimatyzacji roboty na kilka godzin , powodzenia Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4414 Napisano 5 Września 2016 jakie świece zapłonowe polecacie, coś taniego i dobrego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4415 Napisano 5 Września 2016 jakie świece zapłonowe polecacie, coś taniego i dobrego Tanio i dobre to w biedronce, ja polecam NGK BKR6EKUB Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4416 Napisano 5 Września 2016 ja polecam NGK BKR6EKUB Ja też polecam NGK. Założyłem Denso bo chciałem spróbować i niestety auto nie chciało jeździć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4417 Napisano 5 Września 2016 Witam ponownie wymienilem ten olej ale pozostalem przy 10w40 wolalem nie ryzykować żeby się cos nie spieprzylo a dodatkowo mam od spodu mokry silnik ale jeszcze nie wiem gdzie leży przyczyna.. Co do drgania samochodu, bo widzę ze pojawiają się i takie pytania. To u mnie mam tl samo ze na jalowym biegu mi go telepie i nie ma przy depnieciu czasami śmiesznie przyspiesza. Winowajca okazał się zle ustawiony walek rozrzadu. Taki błąd pokazuje komputer po podłączeniu.. Takze w najbliższy czasie czeka mnie troche zabawy... Myślałem na poczatku ze może wina świec ale wymieniłem na nowe ngk i nic lepiej.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4418 Napisano 5 Września 2016 Witam ponownie wymienilem ten olej ale pozostalem przy 10w40 wolalem nie ryzykować żeby się cos nie spieprzylo a dodatkowo mam od spodu mokry silnik ale jeszcze nie wiem gdzie leży przyczyna.. Co do drgania samochodu, bo widzę ze pojawiają się i takie pytania. To u mnie mam tl samo ze na jalowym biegu mi go telepie i nie ma przy depnieciu czasami śmiesznie przyspiesza. Winowajca okazał się zle ustawiony walek rozrzadu. Taki błąd pokazuje komputer po podłączeniu.. Takze w najbliższy czasie czeka mnie troche zabawy... Myślałem na poczatku ze może wina świec ale wymieniłem na nowe ngk i nic lepiej.. Może to wina napinacza , co to za błąd z tego wałka ? Po odpaleniu nie słychać takiego tyrkotania przez kilka sekund ? Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4419 Napisano 5 Września 2016 Nie tyrkotania nie ma żadnego. Odpali się go to tak drży dopiero jak leciutko dodam gazu to ustaje. Dokladnie nie wiem znajomy mi się podpinal skasowal raz ale wyskakuje ponownie jakiś błąd walka rozrządu. Jest naklejka ze byl robiony 10 tys temu i chyba go nie umiejętnie ktos zlozyl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4420 Napisano 5 Września 2016 Nie tyrkotania nie ma żadnego. Odpali się go to tak drży dopiero jak leciutko dodam gazu to ustaje. Dokladnie nie wiem znajomy mi się podpinal skasowal raz ale wyskakuje ponownie jakiś błąd walka rozrządu. Jest naklejka ze byl robiony 10 tys temu i chyba go nie umiejętnie ktos zlozyl Myślałem że czasy ustawiania rozrządu na mazak już dawno minęły a jednak są jeszcze tacy co nie znają blokad.Błędne ustawienie rozrządu to poważny problem nie lekceważ tego tylko to sprawdź . Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach