wlad 1515 Zgłoś #3181 Napisano 7 Czerwca 2013 u mnie pierwsza wymiana rozrządu była przy 120 tys wpis w książce. Teraz oddałem do kumpla na wymiane przy 234 tys czyli przejechane na tym zestawie 114 tys i uznałem że już czas. Michał, u mnie jest taka sama sytuacja, jak u Ciebie z tym, że ja jeszcze trochę z wymianą poczekam, bo na razie zbliżam się do 200tys. Tak jak ty planuję dokonać wymiany przy około 230-240tys. Koledzy, a czy są organizowane jakieś zloty tylko dla Passatów 4motion? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczibalt Zgłoś #3182 Napisano 7 Czerwca 2013 zrobiłem je w dniu po zakupie aktualnych nie mam ponieważ stoi ona w garażu ponieważ będzie wymieniany rozrząd firmy INA i jest nie co rozebrana ale nic się do dziś nie zmieniła... rozrząd będzie wymienił mi znajomy mechanik bo ja nie mam blokad a nie chce silnika rozwalić... oczywiście ma kilka usterek typy lekko uszkodzone lewe lusterko,zawiesza się pływak w zbiorniku, wyrobił się uchwyt siłownika w bagażniku wiec go wyjąłem żeby większych szkód nie narobił zanim to zrobię,radio samo się wyłącza i po chwili włącza, podsófitka jest w dwuch miejscach lekko rozdarta i pewnie jeszcze kilka wyjdzie ale jest to do zrobienia póki co będę robił to co najważniejsze pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlad 1515 Zgłoś #3183 Napisano 7 Czerwca 2013 (edytowane) Witam. Mam pytanko, czy to normalne, że jak włączam zapłon to pokazuje mi się check, miga zółta ikonka poziomu oleju?Po odpaleniu wszystko znika jest normalnie. Olej jest. I czemu mi krzyczy "olsensor werkstatt" na samym zapłonie, przed odpaleniem silnika? Mam się niepokoić? W sumie wyskakuje to od chyba od kiedy mam auto, ale ta ikonka oleju i check mnie martwi. Pozdrawiam. U mnie tego nie ma i wydaje mi się, że nie jest to normalne. W zamku maski jest taki mały czerwony pstryczek, który lubi się zawieszać, a jak się zawiesi to właśnie może wyświetlać taki komunikat. Spróbuj go ponaciskać kilka razy np. śrubokrętem. Ruszaj w miarę delikatnie, aby nie uszkodzić. Dobrze go poszukaj bo jest dość głęboko zabunkrowany i jest mały. Możesz go znaleźć po kablu, który do niego prowadzi. Jeżeli pomoże to daj znać. U mnie tak było, z tym, że żółta ikona oleju i komunikat "sprawdź stan oleju" wyświetlały się cały czas. Takie zabiegi pomogły i do tej pory jest ok. Edytowane 7 Czerwca 2013 przez wlad 1515 k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3184 Napisano 7 Czerwca 2013 Witam. Mam pytanko, czy to normalne, że jak włączam zapłon to pokazuje mi się check, miga zółta ikonka poziomu oleju?Po odpaleniu wszystko znika jest normalnie. Olej jest. I czemu mi krzyczy "olsensor werkstatt" na samym zapłonie, przed odpaleniem silnika? Mam się niepokoić? W sumie wyskakuje to od chyba od kiedy mam auto, ale ta ikonka oleju i check mnie martwi. Pozdrawiam. Jest to informacja,że coś jest nie tak z sensorem oleju.Poprostu jeśli będziesz miał za mało oleju to Ci tego nie za komunikuje.U mnie tak wyświetlało (po anielsku oil sensor workshop)i był padniety czujnik poziomu oleju w misce olejowej.Jest na samym dole miski.Trzeba olej spuścic.Niekiedy pomaga wyczyszczenie,jak by się syf nazbierał.Ja wymieniłem i komunikat znikł od ręki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlad 1515 Zgłoś #3185 Napisano 7 Czerwca 2013 Jest to informacja,że coś jest nie tak z sensorem oleju.Poprostu jeśli będziesz miał za mało oleju to Ci tego nie za komunikuje.U mnie tak wyświetlało (po anielsku oil sensor workshop)i był padniety czujnik poziomu oleju w misce olejowej.Jest na samym dole miski.Trzeba olej spuścic.Niekiedy pomaga wyczyszczenie,jak by się syf nazbierał.Ja wymieniłem i komunikat znikł od ręki. Łukasz, ten pstryczek w zamku maski, o którym pisałem to też jakiś czujnik do oleju. Chociaż wydaje się, że to bez sensu bo co on może mieć do oleju to jednak tak jest. Nie wiem, jakie ma dokładnie zadanie, ale pewnie po coś jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skiinek Zgłoś #3186 Napisano 8 Czerwca 2013 Witam. Może mi ktoś opisać słabe mankamenty tego auta?? wybieram sie pod wieczór aby kupić je hmm aha i jeszcze żeby nr win sprawdzić bo w tym co oglądam to jest niecałe 200tys to trochę pewnie zamało jak na 2003 rok Dzięki z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Panasonix82 Zgłoś #3187 Napisano 10 Czerwca 2013 Michał, u mnie jest taka sama sytuacja, jak u Ciebie z tym, że ja jeszcze trochę z wymianą poczekam, bo na razie zbliżam się do 200tys. Tak jak ty planuję dokonać wymiany przy około 230-240tys. Koledzy, a czy są organizowane jakieś zloty tylko dla Passatów 4motion? Pozdrawiam. U mnie pierwsza wymiana rozrządu była przy 133 tys, teraz kolejną szykuję przy 255 tys, czyli za jakieś 3000 km, łącznie z wszystkimi uszczelkami, odmą i innymi pierdołami pompą, termostatem itd. Z tego co się dowiedziałem od kumpla, który pracuje w skodzie, to każdy z rozrządów ma rezerwę przebiegu i wytrzymałości. Oczywiście wszystko zależy od tego jak auto jest traktowane. P.S. Mam do oddania wahacze przód Lemfordera z mojego Paska. Używane, niektóre w ładnym stanie. Łączniki się nie nadają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #3188 Napisano 11 Czerwca 2013 Koledzy, czy ktoś z was posiadających przepustnicę na linkę mógłby zerknąć na wskazania w blokach mierzonych silnika grupa 4, na wyłączonym silniku. Konkretnie chodzi mi o to, jaki macie kąt pochylenia przepustnicy po wciśnięciu pedału gazu w podłogę (pierwsze bądź drugie okienko) i czy pokazuje wam wtedy w czwartym okienku pełny gaz (full throttle) czy częściowy (part throttle)? Z góry dzięki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #3189 Napisano 14 Czerwca 2013 Koledzy, czy ktoś z was posiadających przepustnicę na linkę mógłby zerknąć na wskazania w blokach mierzonych silnika grupa 4, na wyłączonym silniku. Konkretnie chodzi mi o to, jaki macie kąt pochylenia przepustnicy po wciśnięciu pedału gazu w podłogę (pierwsze bądź drugie okienko) i czy pokazuje wam wtedy w czwartym okienku pełny gaz (full throttle) czy częściowy (part throttle)? Z góry dzięki:) Ponawiam, czy mógłby ktoś sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek 2.8V6 Zgłoś #3190 Napisano 15 Czerwca 2013 Witam koledzy oprucz mojego rozbitego passata mam jeszcze drugi silnik APR wraz z kolektorem przepustnicą i cewkami i komputerem SKRZYNIE BIEGÓW na czesci poniewaz jest zerwana na ataku ktos by potrzebował jakies tryby lub inne wodziki pisac. jeszcze jedne wtryski mam benzynowe i jeszcze troche czesci. Do pssata ma przyjechac rzeczoznawca ale jakos go nie widac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek 2.8V6 Zgłoś #3191 Napisano 19 Czerwca 2013 passek juz na rozbiórke rzeczoznawca był jesli ktos cos chce pisac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3192 Napisano 26 Czerwca 2013 Widzę ze jestes z Wrocka więc masz bardzo blisko do mnie :-) Poszło PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWLupus Zgłoś #3193 Napisano 3 Lipca 2013 witam, czy ktoś może przekładał tylny dyfer z Passata W8 4.0 do 2.8 v6? wiem że są inne przełożenia ale właśnie chodzi mi czy to w ogóle się zgra ze sobą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3194 Napisano 3 Lipca 2013 Jak masz inne przełożenia to jak ma Ci się to zgrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #3195 Napisano 4 Lipca 2013 Zamieszczone przez seboos Koledzy, czy ktoś z was posiadających przepustnicę na linkę mógłby zerknąć na wskazania w blokach mierzonych silnika grupa 4, na wyłączonym silniku. Konkretnie chodzi mi o to, jaki macie kąt pochylenia przepustnicy po wciśnięciu pedału gazu w podłogę (pierwsze bądź drugie okienko) i czy pokazuje wam wtedy w czwartym okienku pełny gaz (full throttle) czy częściowy (part throttle)? Z góry dzięki Ponawiam, czy mógłby ktoś sprawdzić? Kolego B_O_N_K widzę, że masz ACK, mógłbyś sprawdzić przepustnicę wg tego co wcześniej napisałem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kriki Zgłoś #3196 Napisano 9 Lipca 2013 Witam koledzy potrzebuje pomocy na temat wspomagania kierownicy jak jest goraco na dworzu to przestaje tak jak by wspomaganie jeden obrot zrobie a drugui to juz musze dwoma rekami czy to moze byc pompa czy maglownica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #3197 Napisano 9 Lipca 2013 pompa. Miałem to u siebie. Na zimnym wszystko ok, im cieplejszy silnik tym cieżej chodziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kriki Zgłoś #3198 Napisano 14 Lipca 2013 A czy ta pompe wspomagania da sie jakos zregenerowac albo cos innego zeby nie chodzila ciezko na ciepłym silniku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #3199 Napisano 16 Lipca 2013 panowie przepraszam bardzo za lenistwo ale najzwyczajniej w swiecie nie chce mi sie czytac wszystkich stron 160szt. moge za okazyjne pieniadze kupic b5Fl sedan USA 2,8 V6 193 4 motion niestety nie moge odbyc jazdy próbnej ani podpiac kompa - cena jest kuszaca ale podobno przy wrzucaniu biegów z pozycji N na D lub R jest jakies szarpnięcie i generalnie wolno zmienia biegi. 1. Czy to poważna sprawa i ile może kosztowac naprawa / wymiana skrzyni. 2. jak ze spalaniem i ile kosztuje instalacja gazu- dobra ale nie droga. 3. ile mniej wiecej kosztuje takie auto- nie jest to cukiereczek bo przebieg 220 tkm, malowany byl caly lewy bok. wersja USA sedan z xenonem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kriki Zgłoś #3200 Napisano 16 Lipca 2013 (edytowane) A czemu nie mozesz odbyc jazdy próbneji podłaczyc kompa? ja posiadam takiego passka z USA ale w manual i z napedem na przód to ja jak chciałem załozyc gaz to 3200zł tylko passaty z USA maja pod kolem zapasowym zamontowany filtr wegla aktywnego i w bagazniku pod kolem jest bardzo wypukłe i gazownik mi mowi ze mi to wytnie i przełozy w inne miejsce wiec nie ryzykowałem moze ktorys z kolegów na forum ma z USA i zakladał gaz ja swojego passka jestem skłonny z wielkim bólem sprzedac teraz choc ma przejechane 58tys mil :(a jak go kupiłem to tez nie mialem za bardzo jak sprawdzic pod kompem a tydzien po kupnie to na desce choinka mi sie paliła i dzieki forum udalo mi sie zlokalizowac i usunac usterki a co do ceny to roznie chodza ja juz 21tys zszedłem na 16 tys zł a taki samochód bez gazu ciezko sprzedac mam nadzieje ze cos pomogłem panowie przepraszam bardzo za lenistwo ale najzwyczajniej w swiecie nie chce mi sie czytac wszystkich stron 160szt.moge za okazyjne pieniadze kupic b5Fl sedan USA 2,8 V6 193 4 motion niestety nie moge odbyc jazdy próbnej ani podpiac kompa - cena jest kuszaca ale podobno przy wrzucaniu biegów z pozycji N na D lub R jest jakies szarpnięcie i generalnie wolno zmienia biegi. 1. Czy to poważna sprawa i ile może kosztowac naprawa / wymiana skrzyni. 2. jak ze spalaniem i ile kosztuje instalacja gazu- dobra ale nie droga. 3. ile mniej wiecej kosztuje takie auto- nie jest to cukiereczek bo przebieg 220 tkm, malowany byl caly lewy bok. wersja USA sedan z xenonem. ---------- Dodano o 21:07 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:03 ---------- Bratek a mozesz cos wiecej napisac na temat tej pompy wspomagania czy wymieniałes ja czy robiłes cos przy niej ? pompa. Miałem to u siebie. Na zimnym wszystko ok, im cieplejszy silnik tym cieżej chodziło. Edytowane 16 Lipca 2013 przez Kriki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach