arczibalt Zgłoś #3121 Napisano 18 Maja 2013 troszkę za dużo 7k franków... ale będę szukał dopóki się nie poddam wybaczcie ale mam jeszcze jedno pytanko;/ a więc-czy warto kupować auto od kolesia który sprowadził dla siebie auto lub kupił w polskim salonie i założył do niego instalacje gazową??? teraz chce sprzedać za 19k napisał w ogłoszeniu że garażowane od początku jak go zakupił i serwisował w jednym i tym samym warsztacie rocznik auta 2002 wyposażenie: Wykończenie w drewnie kierownica trójramienna skóra i drewno tapicerka skórzana - alcantara klimatyzacja klimatronic reflektory Bi xenon (krótkie i długie) 8 poduszek powietrznych zmieniarka płyt kompaktowych nagłośnienie Premium pakiet chrom felgi 18" lusterko wewnętrzne fotochromatyczne nie gniewajcie się ale to moje pierwsze auto i nie chce żeby ktoś mnie nabił w butelkę ponieważ jestem zielony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlad 1515 Zgłoś #3122 Napisano 18 Maja 2013 (edytowane) Artur, jeżeli się nie znasz na samochodach to jadąc na oględziny zabierz ze sobą jakiegoś znajomego mechanika. Podobnie, jak koledzy z forum mogę podpowiedzieć na co zwrócić uwagę akurat w tym modelu. 1. Sprawdź, czy z silnika nie leje się olej bo to stały repertuar tej V6. Niech sprzedający zdejmie pokrywę silnika i będziesz ładnie widział. Do zdjęcia pokrywy potrzebny jest tylko śrubokręt i minuta czasu. Jeżeli po przejażdżce przy aucie poczujesz smród spalnego oleju to możesz być pewny wycieku. Olej spływa na układ wydechowy i dlatego będzie czuć. 2. Sprzęgło i ewentualnie dwumasa, bo przy takim przebiegu jest prawdopodobne, ze i jedno i drugie może się kończyć. Tu koszty naprawy są dość wysokie bo na nowych częściach dochodzą do 3000zł. Ewentualna regeneracja dwumasy jest sporo tańsza. 3. Silnik, czy ładnie, cicho pracuje i czy nie rzęzi, bo to też może zwiastować duże wydatki. 4. Upewnij się, czy nie ma luzów w układzie przeniesienia napędu. O ile będzie możliwy wjazd na kanał to obejrzyj napędy, choć one w Passkach są bardzo trwałe. Edytowane 22 Maja 2013 przez wlad 1515 błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3123 Napisano 18 Maja 2013 i dokładnie dopytaj o instalacje gazową jaka jest wsadzona, na jakich elementach itd zapytaj jakiegoś gazownika lub na forach sprawdź co to za instalacja czy dobrze dobrana do tego silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3124 Napisano 19 Maja 2013 Ja też się nie znam zbytnio na samochodach, więc jak kupowałem to wziąłem auto do ASO na przegląd przed sprzedażowy i tam mi sprawdzili praktycznie wszystko, co nie wymaga rozbierania auta. Poświęć te (zależy gdzie) 150-250zł na taki przegląd i będziesz wiedział całkiem sporo o aucie To też Ci powie, czy koleś mówi prawdę i nie boi się porządnego sprawdzenia samochodu Najpierw przejedź się nim, zobacz czy jest w ogóle sens płacić za dalsze sprawdzanie, a poza tym, jak przejedziesz parę(naście) km to możliwe, że wyjdą ewentualnie świeżo usuniętę błędy na komputerze. Najlepiej na początku znajdź jakieś minusy w aucie żeby zbić cenę, a jeżeli nie daj Bóg coś w mechanice było nie tak jak powinno, to zmuś sprzedawcę do zapłacenia za przegląd w ASO. Ja tak "sterroryzowałem" sprzedawcę i dzięki temu wiem co kupiłem, bo wyspowiadał się jak w kościele Powodzenia przy kupnie, Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #3125 Napisano 19 Maja 2013 mój też ze Szwajcarii,może po sąsiedzku jeździłyMają ładne małe tablice rejestracyjne z przodu.Szkoda,że musiałem oddac. Pzdr. nom mi też zabrali ale wcale nie musieli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3126 Napisano 19 Maja 2013 Ja tam nie wierzę w akcje pod tytułem sprowadziłem dla siebie zagazowałem , ale musze sprzedać -- ściema i tyle. 90% tych passatów jest źle zagazowana , na sztukę w stodole . To co oglądałem silnikowo było całkiem ok , ale osprzęt blacha i inne pierdoły masakra. Przy sprowadzanym , to porównaj cene z normalnym egzemplarzem na zachodzie , dolicz opłaty , tysiąc ojro dla handlarza i zobacz co ci wyjdzie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlad 1515 Zgłoś #3127 Napisano 19 Maja 2013 Uważam, że jest tak, jak Damian napisał wcześniej. Trzeba mieć ok. 3 tys PLN na doprowadzenie samochodu do porządku, bo nawet ładny egzemplarz potrzebuje pewnych inwestycji po zakupie. Normalne, że jeżeli ktoś planuje sprzedać auto to nie inwestuje w nie od pewnego czasu. Teraz z innej beczki. Koledzy, a czy są zloty Passków b5 tylko w wersji syncro/4motion? Pytam bo jestem świeżakiem, a nigdzie nie znalazłem takiej informacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #3128 Napisano 21 Maja 2013 Panowie mam problem, podczas odkręcania tłumika od kolektora urwałem jedną szpilkę. Pewnie będe musiał wyjąć kolektor wydechowy. Zdejmował ktoś już go bo z tego co widziałem to dostęp do śrub słaby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Panasonix82 Zgłoś #3129 Napisano 22 Maja 2013 Uważam, że jest tak, jak Damian napisał wcześniej. Trzeba mieć ok. 3 tys PLN na doprowadzenie samochodu do porządku, bo nawet ładny egzemplarz potrzebuje pewnych inwestycji po zakupie. Normalne, że jeżeli ktoś planuje sprzedać auto to nie inwestuje w nie od pewnego czasu. Teraz z innej beczki. Koledzy, a czy są zloty Passków b5 tylko w wersji syncro/4motion? Pytam bo jestem świeżakiem, a nigdzie nie znalazłem takiej informacji. Tutaj muszę dodać swoje 5 groszy. Podstawowe graty do auta jak oleje, filtry i inne pierdoły z robocizną to jakieś 2000 zł-tak na dzień dobry, przy czym części z górnej półki. Jak porządnie będziesz chciał zrobić rozrząd z pompą, termo i uszczelkami to jakieś kolejne 2000 zł, zawieszenie komplet to jakieś 3000 zł, dojdą może jakieś klocki i tarcze 1000 zł, jakieś ładne fele z dobrymi oponkami 2500zł. Jeżeli chodzi o mnie, ale ja to lubię się bawić w takie rzeczy, to muszę się przyznać, że wydałem na graty tyle ile dałem za auto i to jeszcze nie koniec. Także te 3 tysie to tak naprawdę skromnie ... ---------- Dodano o 22:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:30 ---------- Przekładniowy po stronie filtra powietrza powiadasz - jedyne co mi przychodzi do głowy to tylko z tego zgrubienia , które jest przy prawej pokrywie idące od pompy - sączy się może po rurze i ścieka , ale jest to conajmniej dziwne. Jak w weekend będę pod samochodem to zerknę. Sprawdź sobie czy przypadkiem nie cieknie Ci z maglownicy. Ja miałem taki problem, ciekło z osłony. Maglownica poszła w rozliczeniu do sprzedawcy, a zakupiłem nową. Zobacz jeszcze czy przypadkiem amor nie puścił ... Płyn hamulcowy można wykluczyć, bo on jest przeźroczysty, bądź herbaciany jak się nie wymienia co 2 lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3130 Napisano 23 Maja 2013 (edytowane) Hej, klocki i tarcze mam do wymiany , co polecacie ? Myślę o ATE , znalazłem na przód takie zestawy http://allegro.pl/ate-klocki-tarcze-przod-audi-a4-b6-b7-a6-c5-312mm-i3236476052.html + 50 zł są nacinane http://allegro.pl/ate-tarcze-pd-klocki-seat-leon-ii-altea-312mm-wawa-i3218902909.html Dopłacać ? Jeździcie na takich, jakieś wrażenia ? Jak z żywotnością tych nacinanych ? Edytowane 23 Maja 2013 przez Koćko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sodowy Zgłoś #3131 Napisano 23 Maja 2013 Koledzy, mam taki drobny dylemat. Pociekła mi chłodnica wody w moim paszczaku, dokładnie na łączeniu chłodnicy z plastikiem po boku i tu powstaje pytanie, czy dać ją do regeneracji, w Warszawie dobrze to robią u Konarskiego, czy kupić jakąś używke, czy może zamiennik coś tego typu: http://allegro.pl/audi-a4-a6-passat-b5-2-4-2-5-2-6-2-8-tdi-aut-nowa-i3241581468.html http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-b5-97-2-4-2-6-2-8-2-5-td-i3248075722.html Od razu dodam, że niestety w chwili obecnej muszę szukać po jak najniższych kosztach gdyż troszke mi się finansowo nie układa tak jak bym sobie tego życzył. Przy okazji pytanie, czy sam poradze sobie z wymiana, nigdy tego nie robiłem ale jestem w miare techniczny. Głównie chodzi mi o to jak się do tego zabrać aby niczego nie popsuć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3132 Napisano 23 Maja 2013 Ja ostatnio kupiłem komplet na tył i na przód TEXTAR --- jestem bardzo zadowolony , jedyny minus to to że pylą bardzo , ale cena za wszystko 600 pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3133 Napisano 23 Maja 2013 Jeśli chodzi o nacinane/nawiercane tarcze, to miałem Mikody (swoją drogą nie polecam firmy - pofalowały mi się okrutnie i poszły na śmietnik) i po tym jak zmieniłem na zwykłe dopiero zauważyłem jak głośne są nacinane/nawiercane. Poza tym obecne Zimmermanny, nawet przy zestawieniu z dość słabymi jakościowo klockami Mintex (niechcący mi się trafiły) sprawują się idealnie - lepszych hamulców w życiu nie miałem. Tak że od siebie z czystym sumieniem polecam Zimmermanny. Zastanawiałem się właśnie między ATE a Zimmenrmannem i nie żałuję. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3134 Napisano 24 Maja 2013 Hmmmm textar nie widzę na allego 312 Jarek a jak z żywotnośćią tarcz? długo je masz? przeczytałem opinie że szybko się zużywają ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #3135 Napisano 24 Maja 2013 przeczytałem opinie że szybko się zużywają ? przy nacinanych tarczach na pewno szybciej będą się zużywać klocki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3136 Napisano 24 Maja 2013 Zimmermanny mam dopiero od kilku tysięcy km więc nie mogę dużo powiedzieć o ich żywotności - obecnie wyglądają jak nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3137 Napisano 25 Maja 2013 masz normalne te zimmermanny czy nacinane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kriki Zgłoś #3138 Napisano 25 Maja 2013 Witam koledzy pozmózcie mam problem ze swoim passkiem jak jade to on mi pływa na drodze wymieniłem przednie amory i sprezyny i tylnie amory bo juz kaplica z nimi byla i troche ustapiło ale nie do konca co moze powodowac jeszcze??????/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3139 Napisano 25 Maja 2013 No jeszcze zostaje do sprawdzenia geometria -- często za pływanie odpowiada tylne zawieszenie. Trzeba pamiętać że nasze paski mają z tyłu 14 tulei + 4 duże na których wisi tył , także miało się co zużyć przez 10 lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3140 Napisano 26 Maja 2013 masz normalne te zimmermanny czy nacinane ? Normalne. Zimmermann nie robi nacinanych a jedynie nawiercane ale kosztują one majątek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach