Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

troszkę za dużo 7k franków...

ale będę szukał dopóki się nie poddam :)

wybaczcie ale mam jeszcze jedno pytanko;/

a więc-czy warto kupować auto od kolesia który sprowadził dla siebie auto lub kupił w polskim salonie i założył do niego instalacje gazową???

teraz chce sprzedać za 19k

napisał w ogłoszeniu że garażowane od początku jak go zakupił i serwisował w jednym i tym samym warsztacie

rocznik auta 2002

wyposażenie:

Wykończenie w drewnie

kierownica trójramienna skóra i drewno

tapicerka skórzana - alcantara

klimatyzacja klimatronic

reflektory Bi xenon (krótkie i długie)

8 poduszek powietrznych

zmieniarka płyt kompaktowych

nagłośnienie Premium

pakiet chrom

felgi 18"

lusterko wewnętrzne fotochromatyczne

 

nie gniewajcie się ale to moje pierwsze auto i nie chce żeby ktoś mnie nabił w butelkę ponieważ jestem zielony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artur, jeżeli się nie znasz na samochodach to jadąc na oględziny zabierz ze sobą jakiegoś znajomego mechanika. Podobnie, jak koledzy z forum mogę podpowiedzieć na co zwrócić uwagę akurat w tym modelu.

1. Sprawdź, czy z silnika nie leje się olej bo to stały repertuar tej V6. Niech sprzedający zdejmie pokrywę silnika i będziesz ładnie widział. Do zdjęcia pokrywy potrzebny jest tylko śrubokręt i minuta czasu. Jeżeli po przejażdżce przy aucie poczujesz smród spalnego oleju to możesz być pewny wycieku. Olej spływa na układ wydechowy i dlatego będzie czuć.

2. Sprzęgło i ewentualnie dwumasa, bo przy takim przebiegu jest prawdopodobne, ze i jedno i drugie może się kończyć. Tu koszty naprawy są dość wysokie bo na nowych częściach dochodzą do 3000zł. Ewentualna regeneracja dwumasy jest sporo tańsza.

3. Silnik, czy ładnie, cicho pracuje i czy nie rzęzi, bo to też może zwiastować duże wydatki.

4. Upewnij się, czy nie ma luzów w układzie przeniesienia napędu. O ile będzie możliwy wjazd na kanał to obejrzyj napędy, choć one w Passkach są bardzo trwałe.

Edytowane przez wlad 1515
błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i dokładnie dopytaj o instalacje gazową jaka jest wsadzona, na jakich elementach itd zapytaj jakiegoś gazownika lub na forach sprawdź co to za instalacja czy dobrze dobrana do tego silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też się nie znam zbytnio na samochodach, więc jak kupowałem to wziąłem auto do ASO na przegląd przed sprzedażowy i tam mi sprawdzili praktycznie wszystko, co nie wymaga rozbierania auta. Poświęć te (zależy gdzie) 150-250zł na taki przegląd i będziesz wiedział całkiem sporo o aucie :) To też Ci powie, czy koleś mówi prawdę i nie boi się porządnego sprawdzenia samochodu :P Najpierw przejedź się nim, zobacz czy jest w ogóle sens płacić za dalsze sprawdzanie, a poza tym, jak przejedziesz parę(naście) km to możliwe, że wyjdą ewentualnie świeżo usuniętę błędy na komputerze. Najlepiej na początku znajdź jakieś minusy w aucie żeby zbić cenę, a jeżeli nie daj Bóg coś w mechanice było nie tak jak powinno, to zmuś sprzedawcę do zapłacenia za przegląd w ASO. Ja tak "sterroryzowałem" sprzedawcę i dzięki temu wiem co kupiłem, bo wyspowiadał się jak w kościele :D

Powodzenia przy kupnie,

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mój też ze Szwajcarii,może po sąsiedzku jeździły

Mają ładne małe tablice rejestracyjne z przodu.Szkoda,że musiałem oddac.

Pzdr.

 

nom mi też zabrali ale wcale nie musieli :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wierzę w akcje pod tytułem sprowadziłem dla siebie zagazowałem , ale musze sprzedać -- ściema i tyle. 90% tych passatów jest źle zagazowana , na sztukę w stodole . To co oglądałem silnikowo było całkiem ok , ale osprzęt blacha i inne pierdoły masakra. Przy sprowadzanym , to porównaj cene z normalnym egzemplarzem na zachodzie , dolicz opłaty , tysiąc ojro dla handlarza i zobacz co ci wyjdzie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że jest tak, jak Damian napisał wcześniej. Trzeba mieć ok. 3 tys PLN na doprowadzenie samochodu do porządku, bo nawet ładny egzemplarz potrzebuje pewnych inwestycji po zakupie. Normalne, że jeżeli ktoś planuje sprzedać auto to nie inwestuje w nie od pewnego czasu. Teraz z innej beczki. Koledzy, a czy są zloty Passków b5 tylko w wersji syncro/4motion? Pytam bo jestem świeżakiem, a nigdzie nie znalazłem takiej informacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem, podczas odkręcania tłumika od kolektora urwałem jedną szpilkę. Pewnie będe musiał wyjąć kolektor wydechowy. Zdejmował ktoś już go bo z tego co widziałem to dostęp do śrub słaby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uważam, że jest tak, jak Damian napisał wcześniej. Trzeba mieć ok. 3 tys PLN na doprowadzenie samochodu do porządku, bo nawet ładny egzemplarz potrzebuje pewnych inwestycji po zakupie. Normalne, że jeżeli ktoś planuje sprzedać auto to nie inwestuje w nie od pewnego czasu. Teraz z innej beczki. Koledzy, a czy są zloty Passków b5 tylko w wersji syncro/4motion? Pytam bo jestem świeżakiem, a nigdzie nie znalazłem takiej informacji.

 

 

Tutaj muszę dodać swoje 5 groszy. Podstawowe graty do auta jak oleje, filtry i inne pierdoły z robocizną to jakieś 2000 zł-tak na dzień dobry, przy czym części z górnej półki. Jak porządnie będziesz chciał zrobić rozrząd z pompą, termo i uszczelkami to jakieś kolejne 2000 zł, zawieszenie komplet to jakieś 3000 zł, dojdą może jakieś klocki i tarcze 1000 zł, jakieś ładne fele z dobrymi oponkami 2500zł. Jeżeli chodzi o mnie, ale ja to lubię się bawić w takie rzeczy, to muszę się przyznać, że wydałem na graty tyle ile dałem za auto :) i to jeszcze nie koniec.

Także te 3 tysie to tak naprawdę skromnie ...

 

---------- Dodano o 22:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:30 ----------

 

Przekładniowy po stronie filtra powietrza powiadasz - jedyne co mi przychodzi do głowy to tylko z tego zgrubienia , które jest przy prawej pokrywie idące od pompy - sączy się może po rurze i ścieka , ale jest to conajmniej dziwne. Jak w weekend będę pod samochodem to zerknę.

 

Sprawdź sobie czy przypadkiem nie cieknie Ci z maglownicy.

Ja miałem taki problem, ciekło z osłony. Maglownica poszła w rozliczeniu do sprzedawcy, a zakupiłem nową.

Zobacz jeszcze czy przypadkiem amor nie puścił ...

Płyn hamulcowy można wykluczyć, bo on jest przeźroczysty, bądź herbaciany jak się nie wymienia co 2 lata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, klocki i tarcze mam do wymiany , co polecacie ? Myślę o ATE , znalazłem na przód takie zestawy http://allegro.pl/ate-klocki-tarcze-przod-audi-a4-b6-b7-a6-c5-312mm-i3236476052.html

+ 50 zł są nacinane http://allegro.pl/ate-tarcze-pd-klocki-seat-leon-ii-altea-312mm-wawa-i3218902909.html

Dopłacać ? Jeździcie na takich, jakieś wrażenia ? Jak z żywotnością tych nacinanych ?

Edytowane przez Koćko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, mam taki drobny dylemat. Pociekła mi chłodnica wody w moim paszczaku, dokładnie na łączeniu chłodnicy z plastikiem po boku i tu powstaje pytanie, czy dać ją do regeneracji, w Warszawie dobrze to robią u Konarskiego, czy kupić jakąś używke, czy może zamiennik coś tego typu:

 

http://allegro.pl/audi-a4-a6-passat-b5-2-4-2-5-2-6-2-8-tdi-aut-nowa-i3241581468.html

http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-b5-97-2-4-2-6-2-8-2-5-td-i3248075722.html

 

Od razu dodam, że niestety w chwili obecnej muszę szukać po jak najniższych kosztach gdyż troszke mi się finansowo nie układa tak jak bym sobie tego życzył. Przy okazji pytanie, czy sam poradze sobie z wymiana, nigdy tego nie robiłem ale jestem w miare techniczny. Głównie chodzi mi o to jak się do tego zabrać aby niczego nie popsuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio kupiłem komplet na tył i na przód TEXTAR --- jestem bardzo zadowolony , jedyny minus to to że pylą bardzo , ale cena za wszystko 600 pln :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o nacinane/nawiercane tarcze, to miałem Mikody (swoją drogą nie polecam firmy - pofalowały mi się okrutnie i poszły na śmietnik) i po tym jak zmieniłem na zwykłe dopiero zauważyłem jak głośne są nacinane/nawiercane.

 

Poza tym obecne Zimmermanny, nawet przy zestawieniu z dość słabymi jakościowo klockami Mintex (niechcący mi się trafiły) sprawują się idealnie - lepszych hamulców w życiu nie miałem. Tak że od siebie z czystym sumieniem polecam Zimmermanny. Zastanawiałem się właśnie między ATE a Zimmenrmannem i nie żałuję.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm textar nie widzę na allego 312 :/ Jarek a jak z żywotnośćią tarcz? długo je masz? przeczytałem opinie że szybko się zużywają ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przeczytałem opinie że szybko się zużywają ?

przy nacinanych tarczach na pewno szybciej będą się zużywać klocki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zimmermanny mam dopiero od kilku tysięcy km więc nie mogę dużo powiedzieć o ich żywotności - obecnie wyglądają jak nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz normalne te zimmermanny czy nacinane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy pozmózcie mam problem ze swoim passkiem jak jade to on mi pływa na drodze wymieniłem przednie amory i sprezyny i tylnie amory bo juz kaplica z nimi byla i troche ustapiło ale nie do konca co moze powodowac jeszcze??????/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze zostaje do sprawdzenia geometria -- często za pływanie odpowiada tylne zawieszenie. Trzeba pamiętać że nasze paski mają z tyłu 14 tulei + 4 duże na których wisi tył , także miało się co zużyć przez 10 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz normalne te zimmermanny czy nacinane ?

 

Normalne. Zimmermann nie robi nacinanych a jedynie nawiercane ale kosztują one majątek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności