Paragon Zgłoś #2601 Napisano 30 Października 2012 (edytowane) koledzy pomocy jakie opony na zimę znaczy rozmiar i producent teraz mam 225/45/17no i zastanawiam sie nad kupnem 4 stalowych felg na zime Ja mam fabrycznie 205/55/16 i nie zmieniam rozmiaru ze względu na porę roku, tak więc na zimę mam też 205/55/16 tylko już na stalówkach marka kleber HP, nie wiem jak się sprawują to będzie mój pierwszy sezon na nich, w pralce mam dębice frigo directional i na prawdę to jak dla mnie bardzo dobre gumy z tym jeszcze śmiesznym bieżnikiem w listki, śmieszny ale poważnie sobie radzą od trzech lat w różnych warunkach nigdy nie miałem problemu a auto naprawdę niskie Edytowane 30 Października 2012 przez Paragon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2602 Napisano 30 Października 2012 Witam Ja latam śmigam na 205/55R16 Goodyear F1, zimą Goodyear UG7 i narzekać nie będe chodzi i jedne i drugie oponki znikają w oczach - straszny ich minus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #2603 Napisano 30 Października 2012 (edytowane) Sądzę że jak już bedę musiał jakąś wymienić to zrobie wszystkie, To od razu uprzedzam, że przetrząsnąłem cały internet, obdzwoniłem hurtownie i nikt w Polsce nie ma tych tulei. Teoretycznie zamiennik robi np. Febi, ale zobaczyć to je można na zdjęciach. Dostępne są oryginały za ok, 120zł po ściągnięciu od szwabów. Co do oponek, ja w zimie latam na Pirelli SnowSport 195/65/15, dają rade nawet jako 15" w lecie. Oponki są świetne, ale coś mi się zdaje, że przy 4motion będziesz zadowolony z większości zimówek. Edytowane 30 Października 2012 przez JotEm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2604 Napisano 30 Października 2012 Ja mam Kleber Krisalp HP2 205\55 r16.Oponki bardzo w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2605 Napisano 31 Października 2012 Ja mam Kleber Krisalp HP2 205\55 r16.Oponki bardzo w porządku. nom ciekawe ja też mam te opony na zimę, ciekawy jestem jak się sprawują nie miałem okazji jeszcze ich przetestować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bASo Zgłoś #2606 Napisano 3 Listopada 2012 witam mam pytanie rozwaliłem ostatnio koło przód lewe tył lewe i teraz słychać łożysko z przedu z lewej strony a moje pytanie jest nastepujace jakie łożysko mam kupić bo jest tego pełno ale nie wiem czy jest różnica silnikowo, 4motion, kombi itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2607 Napisano 3 Listopada 2012 Panowie potrzebuję szybkiej pomocy a więc zakładam zimowe koła oznaczenia itd wszystko się zgadza z ori jedynie offset jest 37 gdzie ori jest 45, a tu psikus otwór centrujący jest inny znaczy większy może mi ktoś pomóc w alusach mam tak przynajmniej udało mi się zmierzyć otwór średnicy 56mm a w stalówkach które chce założyć 67mm możecie polecić jakieś pierścienie centrujące? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2608 Napisano 4 Listopada 2012 Panowie potrzebuję szybkiej pomocy a więc zakładam zimowe koła oznaczenia itd wszystko się zgadza z ori jedynie offset jest 37 gdzie ori jest 45, a tu psikus otwór centrujący jest inny znaczy większy może mi ktoś pomóc w alusach mam tak przynajmniej udało mi się zmierzyć otwór średnicy 56mm a w stalówkach które chce założyć 67mm możecie polecić jakieś pierścienie centrujące? kiedys kupowałem takie pierscienie do Golfa GTI na allegro kpl 25zł z przesyłką, uwazaj tylko na ET, u mnie tez wszystko grało dopuki nie wymieniłem klocków z przodu, okazało sie ze zacisk obcierał delikatnie o felge i trzeba było kombinowac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2609 Napisano 4 Listopada 2012 nom tez będę musiał kupić na razie te z tworzywa ale jak będę miał chwile zrobię z aluminium już pomierzyłem wychodzi że na piaście jest 56.9mm a w feldze mam 66.6mm, co do ET myślę że 37 nie stanowi problemu chłopaki śmigają na 35 i jest ok przyznam że na 37 auto wygląda ładniej niż na ori 45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyspsr Zgłoś #2610 Napisano 5 Listopada 2012 Witam koledzy Mam problem ze swoim paskiem jakby ktoś mógł mi coś doradzić to byłbym bardzo wdzięczny od jakiś dwóch tygodni zaświeca mi się kontrolka check po diagnostyce na komputerze w dniu dzisiejszym wyszło coś takiego: 1. cylinder 5 wypadanie zapłonu Błąd P0305 2. Temperatura silnika sygnał nieprawidłowy Błąd P0116 3. Katalizator wydajność ograniczona katalizator poniżej normy B1 Błąd P0421. Dodam że niema kompletnie żadnej różnicy podczas jazdy nie jest słabszy tylko temperatura silnika zatrzymuje się na 70 stopniach. Nie mam pojęcia jak posprawdzać te błedy podobno ten 1 to cewka na 5 cylindrze 2. czujnik temperatury a 3. pierwszy katalizator tylko czy tak naprawde? jeżeli juz ten katalizator to który to jest pierwszy? Jakby ktoś mógł coś podrzucić to byłbym naprawdę bardzo wdzięczny. Chodzi oto aby nie pakować się w niepotrzebne koszty. I jeszcze pytanko ile tych katalizatorów jest 4 czy 2? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2611 Napisano 5 Listopada 2012 (edytowane) Panowie potrzebuję opinii tzn., robię pierścienie centrujące do felg średnica piasty 57.1mm a otworu w feldze 66.5mm i mam dwie wizje jeden to zwykły pierścień po prawej stronie, a druga po lewej to opcja z denkiem coś ala dekielek jak wam się to widzi? Edytowane 5 Listopada 2012 przez Paragon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2612 Napisano 5 Listopada 2012 Krzysiu , a jaki masz przebieg i napisz czy masz gaz. Wypadanie zapłonu , to może być cekwa, przewody, świece - jak nie wymieniałeś nigdy to raczej Cię nie ominie. Czyjnik oryginał ASO to niecałe 100pln - nie kupuj zamiennika , nie warto. Katalizatory są dwa , ale cztery sondy. Najpierw trzeba się uporać z zapłonem , a później martwić się o katalizatory. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #2613 Napisano 5 Listopada 2012 Jesli układ zapłonowy nie domaga paliwo nie jest do końca spalane i przez to wystapil blad katalizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2614 Napisano 5 Listopada 2012 Witam koledzy Mam problem ze swoim paskiem jakby ktoś mógł mi coś doradzić to byłbym bardzo wdzięczny od jakiś dwóch tygodni zaświeca mi się kontrolka check po diagnostyce na komputerze w dniu dzisiejszym wyszło coś takiego: 1. cylinder 5 wypadanie zapłonu Błąd P0305 2. Temperatura silnika sygnał nieprawidłowy Błąd P0116 3. Katalizator wydajność ograniczona katalizator poniżej normy B1 Błąd P0421. Dodam że niema kompletnie żadnej różnicy podczas jazdy nie jest słabszy tylko temperatura silnika zatrzymuje się na 70 stopniach. Nie mam pojęcia jak posprawdzać te błedy podobno ten 1 to cewka na 5 cylindrze 2. czujnik temperatury a 3. pierwszy katalizator tylko czy tak naprawde? jeżeli juz ten katalizator to który to jest pierwszy? Jakby ktoś mógł coś podrzucić to byłbym naprawdę bardzo wdzięczny. Chodzi oto aby nie pakować się w niepotrzebne koszty. I jeszcze pytanko ile tych katalizatorów jest 4 czy 2? Pozdro proponuje najpierw sprawdzic wszystkie swiece, przewody mozesz sprawdzic np delikatnie zraszając je wodą i zobaczyc nie ma przebicia, jesli będzie ok zostaje cewka, ewentualnie możesz sprawdzić kompresje zanim wymienisz cewkę, co do temperatury to stawiam tak samo jak kolega wyżej napisał , że to czujnik chociaz moze sie okazac tez że to termostat najlepiej spr na kompie. Pokaze ci temperature silnika i temperature jaka łapie czujnik jeśli bedzie duza róznica to czujnik,. jesli nie to raczej termostat. Co do kata to bład spowodowany jest wypadaniem zapłonu i przez to sa nieregularne cykle spalania... ---------- Dodano o 20:43 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:39 ---------- Panowie potrzebuję opinii tzn., robię pierścienie centrujące do felg średnica piasty 57.1mm a otworu w feldze 66.5mm i mam dwie wizje jeden to zwykły pierścień po prawej stronie, a druga po lewej to opcja z denkiem coś ala dekielek jak wam się to widzi? zwykłe pierścienie bierz.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2615 Napisano 5 Listopada 2012 co do temperatury to stawiam tak samo jak kolega wyżej napisał , że to czujnik chociaz moze sie okazac tez że to termostat najlepiej spr na kompie. sprawdź czy wtyczka nie zaśniedziała, lubi tam się utleniać wyczyść i zobacz czy ok zwykłe pierścienie bierz.. a te z dekielkami myślisz że niepraktyczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2616 Napisano 5 Listopada 2012 sprawdź czy wtyczka nie zaśniedziała, lubi tam się utleniać wyczyść i zobacz czy ok a te z dekielkami myślisz że niepraktyczne? te bez dekielków są sprawdzone, jeśli masz felgi z oryginalmymi dekielkami to i tak ich nie bedzie widac, a jeśli masz stalówki i załozysz takie dekielki zaletą bedzie to że nie bedzie zbierał sie brud wokół śrub od półosi ale wygląd raczej według mnie bedzie kojarzył mi sie z takim pseudo tuningiem ala naklejka z napisem Turbo na tylnej klapie w Tico( oczywisie kwestia gustu a o gustach sie nie dyskutuje) najważniejsza rzeczą są jednak dobrze dobrane wymiary pierscieni, nawet minimalnie żle dobrane pierscienie będą powodowac drgania na kierownicy przy predkościach 80-120km/h. Ja ogólnie załozyłbym te bez dekli bo sa sprawdzone.. a ty zrobisz jak uwazasz...pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zajczyk2 Zgłoś #2617 Napisano 5 Listopada 2012 Koledzy potrzebuję pomocy. Czy wał od syncro z 1999 r będzie pasował do 4 motion z 2001 r ? Wymieniłem u siebie podporę wału i teraz dostaje wibracji w przedziale od 70 do 90 , więc chyba czeka mnie wymiana całego wału. Za każde odpowiedzi będę wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2618 Napisano 5 Listopada 2012 Koledzy potrzebuję pomocy. Czy wał od syncro z 1999 r będzie pasował do 4 motion z 2001 r ? Wymieniłem u siebie podporę wału i teraz dostaje wibracji w przedziale od 70 do 90 , więc chyba czeka mnie wymiana całego wału. Za każde odpowiedzi będę wdzięczny może poprostu trzeba wyważyć wał, napisz coś wiecej , przed wymiana podpory nie było wibracji, wibracje możesz mieć przez cos zupełnie innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zajczyk2 Zgłoś #2619 Napisano 5 Listopada 2012 Nie przed wymianą nie było wibracji, a podpore wymieniałem bo strasznie wyła, dlatego myślę,że to wina wału a raczej słabo wykonanej podpory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2620 Napisano 5 Listopada 2012 Nie przed wymianą nie było wibracji, a podpore wymieniałem bo strasznie wyła, dlatego myślę,że to wina wału a raczej słabo wykonanej podpory. czegoś tu nie rozumię... a mianowicie nie spotkałem sie jeszcze z okresleniem że podpora wyła, może była oberwana i wał wpadał w jakis rezonans, na twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze raz mocowanie tej podpory ewentualnie podjechał do jakiegos warsztatu który jest w stanie wyważyc ten wał, ewentualnie może wystepuje gdzies jakiś luz, sprawdz przeguby wewnetrze i zewnętrzne, mechanizm różnicowy skrzyni, tylny dyfer, może po założeniu nowej podpory ujawnił sie jakis inny luz w układzie napedowym..pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach