Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy pomocy jakie opony na zimę znaczy rozmiar i producent teraz mam 225/45/17

no i zastanawiam sie nad kupnem 4 stalowych felg na zime

 

Ja mam fabrycznie 205/55/16 i nie zmieniam rozmiaru ze względu na porę roku, tak więc na zimę mam też 205/55/16 tylko już na stalówkach marka kleber HP, nie wiem jak się sprawują to będzie mój pierwszy sezon na nich, w pralce mam dębice frigo directional i na prawdę to jak dla mnie bardzo dobre gumy z tym jeszcze śmiesznym bieżnikiem w listki, śmieszny ale poważnie sobie radzą od trzech lat w różnych warunkach nigdy nie miałem problemu a auto naprawdę niskie :)

Edytowane przez Paragon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja latam śmigam na 205/55R16 Goodyear F1, zimą Goodyear UG7 i narzekać nie będe chodzi i jedne i drugie oponki znikają w oczach - straszny ich minus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sądzę że jak już bedę musiał jakąś wymienić to zrobie wszystkie,

 

To od razu uprzedzam, że przetrząsnąłem cały internet, obdzwoniłem hurtownie i nikt w Polsce nie ma tych tulei. Teoretycznie zamiennik robi np. Febi, ale zobaczyć to je można na zdjęciach. Dostępne są oryginały za ok, 120zł po ściągnięciu od szwabów.

 

Co do oponek, ja w zimie latam na Pirelli SnowSport 195/65/15, dają rade nawet jako 15" w lecie. Oponki są świetne, ale coś mi się zdaje, że przy 4motion będziesz zadowolony z większości zimówek.

Edytowane przez JotEm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Kleber Krisalp HP2 205\55 r16.Oponki bardzo w porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam Kleber Krisalp HP2 205\55 r16.Oponki bardzo w porządku.

 

nom ciekawe ja też mam te opony na zimę, ciekawy jestem jak się sprawują nie miałem okazji jeszcze ich przetestować :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie rozwaliłem ostatnio koło przód lewe tył lewe i teraz słychać łożysko z przedu z lewej strony a moje pytanie jest nastepujace jakie łożysko mam kupić bo jest tego pełno ale nie wiem czy jest różnica silnikowo, 4motion, kombi itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję szybkiej pomocy a więc zakładam zimowe koła oznaczenia itd wszystko się zgadza z ori jedynie offset jest 37 gdzie ori jest 45, a tu psikus otwór centrujący jest inny znaczy większy może mi ktoś pomóc w alusach mam tak przynajmniej udało mi się zmierzyć otwór średnicy 56mm a w stalówkach które chce założyć 67mm możecie polecić jakieś pierścienie centrujące?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie potrzebuję szybkiej pomocy a więc zakładam zimowe koła oznaczenia itd wszystko się zgadza z ori jedynie offset jest 37 gdzie ori jest 45, a tu psikus otwór centrujący jest inny znaczy większy może mi ktoś pomóc w alusach mam tak przynajmniej udało mi się zmierzyć otwór średnicy 56mm a w stalówkach które chce założyć 67mm możecie polecić jakieś pierścienie centrujące?

 

kiedys kupowałem takie pierscienie do Golfa GTI na allegro kpl 25zł z przesyłką, uwazaj tylko na ET, u mnie tez wszystko grało dopuki nie wymieniłem klocków z przodu, okazało sie ze zacisk obcierał delikatnie o felge i trzeba było kombinowac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nom tez będę musiał kupić na razie te z tworzywa ale jak będę miał chwile zrobię z aluminium już pomierzyłem wychodzi że na piaście jest 56.9mm a w feldze mam 66.6mm, co do ET myślę że 37 nie stanowi problemu chłopaki śmigają na 35 i jest ok przyznam że na 37 auto wygląda ładniej niż na ori 45 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy Mam problem ze swoim paskiem jakby ktoś mógł mi coś doradzić to byłbym bardzo wdzięczny od jakiś dwóch tygodni zaświeca mi się kontrolka check po diagnostyce na komputerze w dniu dzisiejszym wyszło coś takiego: 1. cylinder 5 wypadanie zapłonu Błąd P0305 2. Temperatura silnika sygnał nieprawidłowy Błąd P0116 3. Katalizator wydajność ograniczona katalizator poniżej normy B1 Błąd P0421. Dodam że niema kompletnie żadnej różnicy podczas jazdy nie jest słabszy tylko temperatura silnika zatrzymuje się na 70 stopniach. Nie mam pojęcia jak posprawdzać te błedy podobno ten 1 to cewka na 5 cylindrze 2. czujnik temperatury a 3. pierwszy katalizator tylko czy tak naprawde? jeżeli juz ten katalizator to który to jest pierwszy? Jakby ktoś mógł coś podrzucić to byłbym naprawdę bardzo wdzięczny. Chodzi oto aby nie pakować się w niepotrzebne koszty. I jeszcze pytanko ile tych katalizatorów jest 4 czy 2? Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję opinii tzn., robię pierścienie centrujące do felg średnica piasty 57.1mm a otworu w feldze 66.5mm i mam dwie wizje jeden to zwykły pierścień po prawej stronie, a druga po lewej to opcja z denkiem coś ala dekielek jak wam się to widzi?

 

pelny p.jpg" height="162" width="288; pusty p.jpg" height="162" width="288;

 

pelny t.jpg" height="162" width="288; pusty t.jpg" height="162" width="288;

Edytowane przez Paragon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzysiu , a jaki masz przebieg i napisz czy masz gaz. Wypadanie zapłonu , to może być cekwa, przewody, świece - jak nie wymieniałeś nigdy to raczej Cię nie ominie. Czyjnik oryginał ASO to niecałe 100pln - nie kupuj zamiennika , nie warto. Katalizatory są dwa , ale cztery sondy. Najpierw trzeba się uporać z zapłonem , a później martwić się o katalizatory.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli układ zapłonowy nie domaga paliwo nie jest do końca spalane i przez to wystapil blad katalizatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam koledzy Mam problem ze swoim paskiem jakby ktoś mógł mi coś doradzić to byłbym bardzo wdzięczny od jakiś dwóch tygodni zaświeca mi się kontrolka check po diagnostyce na komputerze w dniu dzisiejszym wyszło coś takiego: 1. cylinder 5 wypadanie zapłonu Błąd P0305 2. Temperatura silnika sygnał nieprawidłowy Błąd P0116 3. Katalizator wydajność ograniczona katalizator poniżej normy B1 Błąd P0421. Dodam że niema kompletnie żadnej różnicy podczas jazdy nie jest słabszy tylko temperatura silnika zatrzymuje się na 70 stopniach. Nie mam pojęcia jak posprawdzać te błedy podobno ten 1 to cewka na 5 cylindrze 2. czujnik temperatury a 3. pierwszy katalizator tylko czy tak naprawde? jeżeli juz ten katalizator to który to jest pierwszy? Jakby ktoś mógł coś podrzucić to byłbym naprawdę bardzo wdzięczny. Chodzi oto aby nie pakować się w niepotrzebne koszty. I jeszcze pytanko ile tych katalizatorów jest 4 czy 2? Pozdro

 

proponuje najpierw sprawdzic wszystkie swiece, przewody mozesz sprawdzic np delikatnie zraszając je wodą i zobaczyc nie ma przebicia, jesli będzie ok zostaje cewka, ewentualnie możesz sprawdzić kompresje zanim wymienisz cewkę, co do temperatury to stawiam tak samo jak kolega wyżej napisał , że to czujnik chociaz moze sie okazac tez że to termostat najlepiej spr na kompie. Pokaze ci temperature silnika i temperature jaka łapie czujnik jeśli bedzie duza róznica to czujnik,. jesli nie to raczej termostat. Co do kata to bład spowodowany jest wypadaniem zapłonu i przez to sa nieregularne cykle spalania...

 

---------- Dodano o 20:43 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:39 ----------

 

Panowie potrzebuję opinii tzn., robię pierścienie centrujące do felg średnica piasty 57.1mm a otworu w feldze 66.5mm i mam dwie wizje jeden to zwykły pierścień po prawej stronie, a druga po lewej to opcja z denkiem coś ala dekielek jak wam się to widzi?

 

pelny p.jpg" height="162" width="288; pusty p.jpg" height="162" width="288;

 

pelny t.jpg" height="162" width="288; pusty t.jpg" height="162" width="288;

 

zwykłe pierścienie bierz..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co do temperatury to stawiam tak samo jak kolega wyżej napisał , że to czujnik chociaz moze sie okazac tez że to termostat najlepiej spr na kompie.

sprawdź czy wtyczka nie zaśniedziała, lubi tam się utleniać wyczyść i zobacz czy ok

 

zwykłe pierścienie bierz..

a te z dekielkami myślisz że niepraktyczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdź czy wtyczka nie zaśniedziała, lubi tam się utleniać wyczyść i zobacz czy ok

 

 

a te z dekielkami myślisz że niepraktyczne?

 

te bez dekielków są sprawdzone, jeśli masz felgi z oryginalmymi dekielkami to i tak ich nie bedzie widac, a jeśli masz stalówki i załozysz takie dekielki zaletą bedzie to że nie bedzie zbierał sie brud wokół śrub od półosi ale wygląd raczej według mnie bedzie kojarzył mi sie z takim pseudo tuningiem ala naklejka z napisem Turbo na tylnej klapie w Tico( oczywisie kwestia gustu a o gustach sie nie dyskutuje) najważniejsza rzeczą są jednak dobrze dobrane wymiary pierscieni, nawet minimalnie żle dobrane pierscienie będą powodowac drgania na kierownicy przy predkościach 80-120km/h. Ja ogólnie załozyłbym te bez dekli bo sa sprawdzone.. a ty zrobisz jak uwazasz...pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy potrzebuję pomocy. Czy wał od syncro z 1999 r będzie pasował do 4 motion z 2001 r ? Wymieniłem u siebie podporę wału i teraz dostaje wibracji w przedziale od 70 do 90 , więc chyba czeka mnie wymiana całego wału. Za każde odpowiedzi będę wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy potrzebuję pomocy. Czy wał od syncro z 1999 r będzie pasował do 4 motion z 2001 r ? Wymieniłem u siebie podporę wału i teraz dostaje wibracji w przedziale od 70 do 90 , więc chyba czeka mnie wymiana całego wału. Za każde odpowiedzi będę wdzięczny

 

może poprostu trzeba wyważyć wał, napisz coś wiecej , przed wymiana podpory nie było wibracji, wibracje możesz mieć przez cos zupełnie innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przed wymianą nie było wibracji, a podpore wymieniałem bo strasznie wyła, dlatego myślę,że to wina wału a raczej słabo wykonanej podpory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie przed wymianą nie było wibracji, a podpore wymieniałem bo strasznie wyła, dlatego myślę,że to wina wału a raczej słabo wykonanej podpory.

 

czegoś tu nie rozumię... a mianowicie nie spotkałem sie jeszcze z okresleniem że podpora wyła, może była oberwana i wał wpadał w jakis rezonans, na twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze raz mocowanie tej podpory ewentualnie podjechał do jakiegos warsztatu który jest w stanie wyważyc ten wał, ewentualnie może wystepuje gdzies jakiś luz, sprawdz przeguby wewnetrze i zewnętrzne, mechanizm różnicowy skrzyni, tylny dyfer, może po założeniu nowej podpory ujawnił sie jakis inny luz w układzie napedowym..pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności