Gość vw2008 Zgłoś #1 Napisano 16 Września 2009 (edytowane) Witam Mam pytanie czy sprężyny od Sportlina będą pasować do Standardowego zawszenia bez wymiany Amortyzatorów . czy auto się obniży i jak będzie z komfortem:707: ??? Porównanie części w ETK'ce po numerach VIN: [1.=standard , 2.- Sport] 1.Sprężyna Śrubowa Przód nr. części: 1k0 411 105 BP [standard] 2.Sprężyna Śrubowa Przód nr. 3c0 411 105 P [sportline] 1.Amortyzator Gazowy Przód nr. 3c0 413 031 AB Podanie Modelu: PR-G15,G16 + odbijak amora nr. 3c0 412 303 A Oznaczenie: 70mm PM:PR-G07,G10,G15,G16 [standard] 2.Amortyzator Gazowy dla zawieszenia Sportowego Przód nr. b 3c0 413 031 N PM: PR-G08,G28 + odbijak amora nr. 1k0 412 303 P Oznaczenie: 55mm PM: PR-G08 [sportline] Co do tyłu ta sprężyn i amortyzatorów nie pisze bo są podobne A odbijaki amora z tyłu są 133 w stand. i 118 w Sporcie Pozdr. i podziękowania Matsil'owi za numer VIN Edytowane 16 Września 2009 przez vw2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini1978 Zgłoś #2 Napisano 17 Września 2009 Pasują bez problemu. Ja mam EIBACHA niebieskiego - 35mm na orginalnych amorach + felgi 18 i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #3 Napisano 17 Września 2009 Pasują bez problemu.Ja mam EIBACHA niebieskiego - 35mm na orginalnych amorach + felgi 18 i jest ok Bartek, jak Ci sie jeździ na tym zawieszeniu? Z felgami 18" musi wyglądać super, ale też pewnie jest strasznie twardo. Jak bym nie miał żony i dzieci, to bym się też skusił . Swoją drogą przy obniżeniu auta o 35mm warto byłoby pomyśleć o krótszych amortyzatorach, te oryginalne nie pracują w optymalnym dla siebie zakresie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008 Zgłoś #4 Napisano 17 Września 2009 Czyli zaryzykować i wziac te ori sprężyny -15mm od Sporta [bez amorow]? Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini1978 Zgłoś #5 Napisano 17 Września 2009 ja mam 2 dzieciak i jedną żone . jeżdzi sie zajebiście tylko chlapacze czasami chaczą . Z amorami masz racje ale narazie mam 48ooo km i jak dojdzie do 60000 to zmieniam Jak umyje cara to zrobie kilka fotek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008 Zgłoś #6 Napisano 17 Września 2009 To czekamy na Foty:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #7 Napisano 17 Września 2009 jeżdzi sie zajebiście tylko chlapacze czasami chaczą To je zdemontuj, ja ich nie mam, bo uważam, że auto wygląda z nimi paskudnie. Inna sprawa to praktyczność tego elementu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008 Zgłoś #8 Napisano 17 Września 2009 A jak ci zależy na chlapaczach to zostaw sobie tylko z przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #9 Napisano 17 Września 2009 Tyle, ze tylko przod przyciera juz w std, a co dopiero w obnizonym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini1978 Zgłoś #10 Napisano 21 Września 2009 Wiec kilka fotek z zawiechem - 35mm no i jeszcze grilll (sory za tlo ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pbalsam Zgłoś #11 Napisano 21 Września 2009 (edytowane) Auto wygląda niesamowicie!! Jak się jeździe na -35mm? Ja mam zawieszenie DCC, przy tej opcji są spreżyny -15mm i jest super. Chciałem zmienić na jakieś -35mm, ale żaden dystrybutor nie wie jakich sprężyn użyć do opcji DCC... Bartolini1978 jakie masz ET oraz szerokość opon?? Edytowane 21 Września 2009 przez pbalsam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini1978 Zgłoś #12 Napisano 21 Września 2009 ET 45 Jeździ sie zajebiscie i mógłby być twardszy ale to moje zboczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008 Zgłoś #13 Napisano 21 Września 2009 Kozacko wygląda i te palety w tle dodają uroku Raczej się zdecyduje na te -30mm jakiej firmy polecacie sprężyny : weitec , eibach czy coś innego ? Które beda bardziej miękkie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #14 Napisano 21 Września 2009 Eibach pro kit. Nie stracisz wiele na komforcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #15 Napisano 22 Września 2009 Wiec kilka fotek z zawiechem - 35mmno i jeszcze grilll (sory za tlo ) Wygląda świetnie, ale powiem szczerze, że spodziewałem sie, że będzie niżej. Zobacz zdjęcie mojego auta ze standardowym zawieszeniem sportline - różnica nie wielka, prawie to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008 Zgłoś #16 Napisano 22 Września 2009 1.Amortyzator Gazowy Przód nr. 3c0 413 031 AB Podanie Modelu: PR-G15,G16+ odbijak amora nr. 3c0 412 303 A Oznaczenie: 70mm PM:PR-G07,G10,G15,G16 [standard] 2.Amortyzator Gazowy dla zawieszenia Sportowego Przód nr. b 3c0 413 031 N PM: PR-G08,G28 + odbijak amora nr. 1k0 412 303 P Oznaczenie: 55mm PM: PR-G08 [sportline] Według etki sprotline ma tez inny amor i może stad ta różnica ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini1978 Zgłoś #17 Napisano 23 Września 2009 Przy mojej pracy jest sportline i nie jest taki niski jak ten z fotki , może ty masz inny zawias nie sportline tylko coś niższego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #18 Napisano 24 Września 2009 Przy mojej pracy jest sportline i nie jest taki niski jak ten z fotki , może ty masz inny zawias nie sportline tylko coś niższego Były też sportline'y ze standardowym zawieszeniem, przynajmniej tak mi kiedyś mówili w salonie - można było zdecydować czy się chce nizej czy nie. Ja mam oryginalny zawias, fakt, ze wygląda fajnie . Według etki sprotline ma tez inny amor i może stad ta różnica ? Amortyzator nie ma znaczenia, on zawsze poddaje sie i ma tylko tłumić - wygaszać sprężynę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fasola Zgłoś #19 Napisano 8 Marca 2010 Wznawiam temat, gdyż nadchodzi wiosna i trzeba założyć nowe felgi i myślę o obniżeniu autka. I mam takie pytanie do was. Czy możne ktoś podać mi VIN lub nr sprężyn od sportlina gdyż w VW bez tego nie ma opcji ze mi znajdą. I jaki jest koszt takich sprężyn mniej wiecej. Oraz następne pytanie czy lepiej założyć od sportlina czy eibacha pro-kit. A jeśli tak to poproszę osobę która kupiła aby podała mi adres sklepu w którym takie znajdują się. Z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #20 Napisano 8 Marca 2010 Czy możne ktoś podać mi VIN lub nr sprężyn od sportlina gdyż w VW bez tego nie ma opcji ze mi znajdą. I jaki jest koszt takich sprężyn mniej wiecej. Oraz następne pytanie czy lepiej założyć od sportlina czy eibacha pro-kit. A jeśli tak to poproszę osobę która kupiła aby podała mi adres sklepu w którym takie znajdują się. Z góry dziękuje. Poniżej masz dane sprężyn i amorków z mojego auta: Przód: 3C0 411 105 P - sprężyna - cena wg etki 75,27 euro 3C0 413 031 N - amortyzator - 132,37 euro Tył: 3C0 511 115 AN - sprężyna - 75,27 euro 3C0 513 049 BD - amortyzator - 112,61 euro Ja bym mimo wszystko założył oryginały, miałem kiedyś Eibachy w focusie, które później wymieniłem na oryginalne od ST. Na tych drugich auto wygladało lepiej i lepiej się prowadziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach