Jump to content
Guest vw2008

Sprężyny od Sportline [-15mm]

Recommended Posts

Guest vw2008

Witam

Mam pytanie czy sprężyny od Sportlina będą pasować do Standardowego zawszenia bez wymiany Amortyzatorów . czy auto się obniży i jak będzie z komfortem:707: ???:confused:

Porównanie części w ETK'ce po numerach VIN: [1.=standard , 2.- Sport]

 

1.Sprężyna Śrubowa Przód nr. części: 1k0 411 105 BP [standard]

 

2.Sprężyna Śrubowa Przód nr. 3c0 411 105 P [sportline]

 

1.Amortyzator Gazowy Przód nr. 3c0 413 031 AB Podanie Modelu: PR-G15,G16

+ odbijak amora nr. 3c0 412 303 A Oznaczenie: 70mm PM:PR-G07,G10,G15,G16 [standard]

 

2.Amortyzator Gazowy dla zawieszenia Sportowego Przód nr. b 3c0 413 031 N

PM: PR-G08,G28 + odbijak amora nr. 1k0 412 303 P Oznaczenie: 55mm PM: PR-G08 [sportline]

 

Co do tyłu ta sprężyn i amortyzatorów nie pisze bo są podobne :)

A odbijaki amora z tyłu są 133 w stand. i 118 w Sporcie

 

Pozdr. i podziękowania Matsil'owi za numer VIN :)

Edited by vw2008

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pasują bez problemu.

Ja mam EIBACHA niebieskiego - 35mm na orginalnych amorach + felgi 18 i jest ok

 

Bartek, jak Ci sie jeździ na tym zawieszeniu? Z felgami 18" musi wyglądać super, ale też pewnie jest strasznie twardo. Jak bym nie miał żony i dzieci, to bym się też skusił :).

Swoją drogą przy obniżeniu auta o 35mm warto byłoby pomyśleć o krótszych amortyzatorach, te oryginalne nie pracują w optymalnym dla siebie zakresie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja mam 2 dzieciak i jedną żone . jeżdzi sie zajebiście tylko chlapacze czasami chaczą . Z amorami masz racje ale narazie mam 48ooo km i jak dojdzie do 60000 to zmieniam

Jak umyje cara to zrobie kilka fotek

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeżdzi sie zajebiście tylko chlapacze czasami chaczą

To je zdemontuj, ja ich nie mam, bo uważam, że auto wygląda z nimi paskudnie. Inna sprawa to praktyczność tego elementu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyle, ze tylko przod przyciera juz w std, a co dopiero w obnizonym :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto wygląda niesamowicie!!

Jak się jeździe na -35mm?

 

Ja mam zawieszenie DCC, przy tej opcji są spreżyny -15mm i jest super. Chciałem zmienić na jakieś -35mm, ale żaden dystrybutor nie wie jakich sprężyn użyć do opcji DCC...:(

 

Bartolini1978 jakie masz ET oraz szerokość opon??

Edited by pbalsam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vw2008

Kozacko wygląda :cool: i te palety w tle dodają uroku :P

Raczej się zdecyduje na te -30mm jakiej firmy polecacie sprężyny : weitec , eibach czy coś innego ?

Które beda bardziej miękkie? :707::)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiec kilka fotek z zawiechem - 35mm

no i jeszcze grilll (sory za tlo )

Wygląda świetnie, ale powiem szczerze, że spodziewałem sie, że będzie niżej.

Zobacz zdjęcie mojego auta ze standardowym zawieszeniem sportline - różnica nie wielka, prawie to samo.

 

65550043.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vw2008
1.Amortyzator Gazowy Przód nr. 3c0 413 031 AB Podanie Modelu: PR-G15,G16

+ odbijak amora nr. 3c0 412 303 A Oznaczenie: 70mm PM:PR-G07,G10,G15,G16 [standard]

 

2.Amortyzator Gazowy dla zawieszenia Sportowego Przód nr. b 3c0 413 031 N

PM: PR-G08,G28 + odbijak amora nr. 1k0 412 303 P Oznaczenie: 55mm PM: PR-G08 [sportline]

 

Według etki sprotline ma tez inny amor i może stad ta różnica ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy mojej pracy jest sportline i nie jest taki niski jak ten z fotki , może ty masz inny zawias nie sportline tylko coś niższego

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przy mojej pracy jest sportline i nie jest taki niski jak ten z fotki , może ty masz inny zawias nie sportline tylko coś niższego

Były też sportline'y ze standardowym zawieszeniem, przynajmniej tak mi kiedyś mówili w salonie - można było zdecydować czy się chce nizej czy nie. Ja mam oryginalny zawias, fakt, ze wygląda fajnie :).

 

Według etki sprotline ma tez inny amor i może stad ta różnica ?

Amortyzator nie ma znaczenia, on zawsze poddaje sie i ma tylko tłumić - wygaszać sprężynę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wznawiam temat, gdyż nadchodzi wiosna i trzeba założyć nowe felgi i myślę o obniżeniu autka. I mam takie pytanie do was.

Czy możne ktoś podać mi VIN lub nr sprężyn od sportlina gdyż w VW bez tego nie ma opcji ze mi znajdą. I jaki jest koszt takich sprężyn mniej wiecej. Oraz następne pytanie czy lepiej założyć od sportlina czy eibacha pro-kit. A jeśli tak to poproszę osobę która kupiła aby podała mi adres sklepu w którym takie znajdują się. Z góry dziękuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy możne ktoś podać mi VIN lub nr sprężyn od sportlina gdyż w VW bez tego nie ma opcji ze mi znajdą. I jaki jest koszt takich sprężyn mniej wiecej. Oraz następne pytanie czy lepiej założyć od sportlina czy eibacha pro-kit. A jeśli tak to poproszę osobę która kupiła aby podała mi adres sklepu w którym takie znajdują się. Z góry dziękuje.

Poniżej masz dane sprężyn i amorków z mojego auta:

 

Przód:

3C0 411 105 P - sprężyna - cena wg etki 75,27 euro

3C0 413 031 N - amortyzator - 132,37 euro

 

Tył:

3C0 511 115 AN - sprężyna - 75,27 euro

3C0 513 049 BD - amortyzator - 112,61 euro

 

Ja bym mimo wszystko założył oryginały, miałem kiedyś Eibachy w focusie, które później wymieniłem na oryginalne od ST. Na tych drugich auto wygladało lepiej i lepiej się prowadziło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy