VWTEDE Zgłoś #1 Napisano 16 Września 2009 Witam koledzy nabylem szczesliwym trafem dmychawke i wtryski od awx i planuje cos z tym zrobic mam avb passata i 100 rumakow to troszke za mało. Bede wdzieczny za wszelakie podpowiedzi i rady pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #2 Napisano 16 Września 2009 No to czas na MODY Odkręcaj stare turbo ładuj nowe Dostałeś Wtryski czy Pompo-wtryski! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #3 Napisano 16 Września 2009 Cale pompki sam demontowałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #4 Napisano 16 Września 2009 potem program Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #5 Napisano 16 Września 2009 a co moge po tym uzyskac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #6 Napisano 16 Września 2009 a co moge po tym uzyskac? Po zamianie gratów na pewno potencjał na przyrost mocy:) Być może seria nieco się poprawi No i nie wiem jak z pompowrtyskami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 16 Września 2009 no jak zrobisz soft to kunie beda. ze 160 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #8 Napisano 16 Września 2009 turbo nie podejdzie na zasadzie plug & play , ponieważ kolektor w AVB jest nieco inny niż w AWX. no jak zmontujesz w końcu dmuchawkę AWX'a, pompki to może jeszcze FMIC + now soft i będziesz cieszył się niezłym stadkiem pod maską Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #9 Napisano 16 Września 2009 ponieważ kolektor w AVB jest nieco inny niż w AWX. Możesz objaśnić czym się różni kolektor ? :D:D Bo po mojemu to AWX=AVB=AVF=AFN=AJM=ATJ=AHH ---------- Post added at 18:21 ---------- Previous post was at 18:17 ---------- Faktem może być to że kolektor dolotowy się różni... ale nic nie ma wspólnego z turbo no i podłączenie turbo od ICka będzie wymagało albo szybko złączki albo oryginalnego węża od AWX AVFa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #10 Napisano 16 Września 2009 nabylem szczesliwym trafem dmychawke cos z tym zrobic Sprzedaj mi:D A tak na serio to laduj to do auta i jedz na korekte. Przy okazji wladuj FMIC aby miec ta moc dostepna non stop:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #11 Napisano 16 Września 2009 Faktem może być to że kolektor dolotowy się różni... ale nic nie ma wspólnego z turbo no i podłączenie turbo od ICka będzie wymagało albo szybko złączki albo oryginalnego węża od AWX AVFa sorki, mój błąd. Kolektor ssący się różni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #12 Napisano 17 Września 2009 dzieki za info a teraz kolejne pytanie mozecie kogos polecic kto zrobi to wszystko pozadnie w okolicach wroclawia walbrzycha jeleniej gory? a jakie sa koszty orientacyjnie za montaz i softa oraz (FMIC) i co proponujecie? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oracz Zgłoś #13 Napisano 17 Września 2009 Dynosoft Wrocław tel. 513 399 363 nie wiem jak z przekładką gratów musisz zapytać. Soft na pewno do tego zrobią jak ma być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #14 Napisano 17 Września 2009 Przekładkę Gratów i o rurowanie dawaj na LBN się zrobi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #15 Napisano 18 Września 2009 oraz (FMIC) i co proponujecie aa PO CO ?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #16 Napisano 18 Września 2009 zuse a ty PO CO zakładałeś do swojego! więc kolega zapewne w tym samym celu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #17 Napisano 19 Września 2009 (edytowane) Może kolega myśli że FMICa powinno się dawać od 200 konni Edytowane 19 Września 2009 przez Jaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #18 Napisano 19 Września 2009 ten kolega to bardzo dobrze wie co i jak więc JACO nie pouczaj go:] mnie też troszke zdziwiło to zapytanie po co FMIC ale looz każdy ma zły dzien:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #19 Napisano 19 Września 2009 ten kolega to bardzo dobrze wie co i jak więc JACO nie pouczaj go No właśnie widzę że nie do końca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #20 Napisano 19 Września 2009 i bardzo dobre pytanie - po co mu ten fmic? przy tych marnych 160 koniach, ktore na polskich drogach wykorzystuje sie raz na dzien inwestowac w icka z 1000zl to takie malo rozsadne. pewnie, ze bedzie efekt, ale nie w mocy, tylko w braku jej utraty podczas upalania albo dlugiej jazdy. upalac tego auta nie bedzie, bo potem bedzie tu pisal jak to sprzeglo mu drzy, a dlugie jazdy odbywa teraz i nie narzeka, ze slabnie. swoja droga takiego avb zagotowac to dla mnie jakies 5-10 minut i nie ma czym jechac. ktos chetny zebym mu przedmuchac wydech? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach