Skocz do zawartości
VWTEDE

Dmuchawka i wtryski od awx co z tym zrobic ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

koledzy nabylem szczesliwym trafem dmychawke i wtryski od awx i planuje cos z tym zrobic mam avb passata i 100 rumakow to troszke za mało.

Bede wdzieczny za wszelakie podpowiedzi i rady

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to czas na MODY

Odkręcaj stare turbo ładuj nowe :)

Dostałeś Wtryski czy Pompo-wtryski!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cale pompki sam demontowałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potem program :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co moge po tym uzyskac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co moge po tym uzyskac?

Po zamianie gratów na pewno potencjał na przyrost mocy:)

Być może seria nieco się poprawi :)

 

No i nie wiem jak z pompowrtyskami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jak zrobisz soft to kunie beda. ze 160

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo nie podejdzie na zasadzie plug & play , ponieważ kolektor w AVB jest nieco inny niż w AWX.

 

no jak zmontujesz w końcu dmuchawkę AWX'a, pompki to może jeszcze FMIC + now soft i będziesz cieszył się niezłym stadkiem pod maską :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ponieważ kolektor w AVB jest nieco inny niż w AWX.

Możesz objaśnić czym się różni kolektor ? :D:D:D

Bo po mojemu to AWX=AVB=AVF=AFN=AJM=ATJ=AHH

 

---------- Post added at 18:21 ---------- Previous post was at 18:17 ----------

 

Faktem może być to że kolektor dolotowy się różni... ale nic nie ma wspólnego z turbo no i podłączenie turbo od ICka będzie wymagało albo szybko złączki albo oryginalnego węża od AWX AVFa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nabylem szczesliwym trafem dmychawke
cos z tym zrobic

Sprzedaj mi:D

 

A tak na serio to laduj to do auta i jedz na korekte.

Przy okazji wladuj FMIC aby miec ta moc dostepna non stop:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Faktem może być to że kolektor dolotowy się różni... ale nic nie ma wspólnego z turbo no i podłączenie turbo od ICka będzie wymagało albo szybko złączki albo oryginalnego węża od AWX AVFa

 

sorki, mój błąd. Kolektor ssący się różni ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za info a teraz kolejne pytanie mozecie kogos polecic kto zrobi to wszystko pozadnie w okolicach wroclawia walbrzycha jeleniej gory?

a jakie sa koszty orientacyjnie za montaz i softa oraz (FMIC) i co proponujecie?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dynosoft Wrocław tel. 513 399 363 nie wiem jak z przekładką gratów musisz zapytać. Soft na pewno do tego zrobią jak ma być :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekładkę Gratów i o rurowanie dawaj na LBN :D się zrobi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oraz (FMIC) i co proponujecie

 

 

aa PO CO ?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zuse a ty PO CO zakładałeś do swojego! więc kolega zapewne w tym samym celu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może kolega myśli że FMICa powinno się dawać od 200 konni Edytowane przez Jaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten kolega to bardzo dobrze wie co i jak więc JACO nie pouczaj go:] mnie też troszke zdziwiło to zapytanie po co FMIC ale looz każdy ma zły dzien:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten kolega to bardzo dobrze wie co i jak więc JACO nie pouczaj go
No właśnie widzę że nie do końca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i bardzo dobre pytanie - po co mu ten fmic? przy tych marnych 160 koniach, ktore na polskich drogach wykorzystuje sie raz na dzien inwestowac w icka z 1000zl to takie malo rozsadne. pewnie, ze bedzie efekt, ale nie w mocy, tylko w braku jej utraty podczas upalania albo dlugiej jazdy. upalac tego auta nie bedzie, bo potem bedzie tu pisal jak to sprzeglo mu drzy, a dlugie jazdy odbywa teraz i nie narzeka, ze slabnie. swoja droga takiego avb zagotowac to dla mnie jakies 5-10 minut i nie ma czym jechac. ktos chetny zebym mu przedmuchac wydech? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności