michasso Zgłoś #1 Napisano 15 Września 2009 tym razem mam problem z 2 swoim autem Audi A4 2.5tdi 2002 a mianowicie: pojawil mi sie problem z ABS, zapalila sie kontrolka ABS, pojechalem na diagnoze komputerowa, "czujnik cisnienia plynu hamulcowego" mechanik stwierdzil ze to ten przy pompie ABS (wkrecany w nia z kostka na x3 piny) kupilem 2 uzywany, wymienilem, pojechalem skasowac blad i niestety nadal nie mozna. Wczesniej wymienil jeszcze czujnik przy pedale bo uwazal ze moze to byc to. czy wymieniony czujnik to ten co powinien? wydaje mi sie ze cisnienia przy serwie powinien byc, lub ew. co innego to moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #2 Napisano 15 Września 2009 _zlydzial1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
celebus Zgłoś #3 Napisano 23 Września 2009 witam... miałem dwa razy sytuacje ze pojawiły mi sie kontrolki od abs i esp musiałem zgasić auto i zapalic ponownie zeby zgasł czym to może byc spowodowane?? prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #4 Napisano 30 Maja 2011 (edytowane) Witam. Pojawił się u mnie ten błąd. Po zgaszeniu auta i odpaleniu kontrolki gasną. Jak zacznę się rozpędzać i wskazówka obrotomierza przekroczy 2000tys. obrotów znów się zapalają, choć nie ma reguły tzn nie zawsze się tak dzieje. Nieraz odpalę auto i prze 5km jest ok, aż naglę się zapalą. Nieraz mocniej wcisnę gaz na I i II biegu i znów się zapalają. Kasowanie błedu nic nie daje. Próbowałem dostać sie do sterownika, do tej czarnej puszki przy pompie żeby poprawić luty. Odkręciłem tę puszkę, rozkleiłem ale w środku nie ma żadnej płytki, żadnego układu. Wychodzi na to, że sterownik jest gdzie indziej. Czujnik stopu wykręciłem i przeczyściłem styki, jeden styk był troszkę podpalony. Wcisnałem go do oporu przy wyciśnietym pedale. W którym miejscu szukać sterownika ABS, po stronie pasażera? Przy samej pompie nie ma żadnego czujnika, za to jest jakiś czujnik przy tej dodatkowej pompce pod pompą ABS, nie wiem dokładnie jak ona się nazywa. Czy to może bć właśnie ten czujnik cisnienia pod pompą ABS walniety? Edytowane 30 Maja 2011 przez szneider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Ephi Zgłoś #5 Napisano 4 Września 2012 Mam ten sam problem co kolega wyzej, czy udalo ci sie moze jakas to rozwiazac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bif Zgłoś #6 Napisano 2 Sierpnia 2016 Witam. Mam podobny problem jak koledzy. Przy przyśpieszeniu powyżej ok 2500 obrotów zapalają się kontrolki ABS i ESP - świecą do zgłaszania zapłonu. Mechanik odczytał błąd Prawdopodobieństwo czujnika ciśnienia w układzie hamulcowym - wymienione przewody hamulcowe, płyn i odpowietrzenie - problem wraca zawsze po przejechaniu jakiś 60 kilometrów. Gdzie szukać czujnika do wymiany lub czujników bo podobno w awx są dwa? Może coś nie kuku z którymś pompowtryskiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #7 Napisano 2 Sierpnia 2016 A co mają pompowtryski do układu hamulcowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bif Zgłoś #8 Napisano 3 Sierpnia 2016 Czytalem na ktoryms forum ze padniety pompowtrysk ktory nie trzyma paramwtrow moze zaswiecic esp a u mnie kontrolki zaswiexaja sie w momencie kiedy auto zaczyna dostawac kopa przy rozpedzaniu - z tad te podejrzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yohamo Zgłoś #9 Napisano 25 Sierpnia 2016 Witam przepraszam Jeżeli nie w tym miejscu pisze. Mam problem z hamulcami dobrze wszystko hamowalo do czasu jak po dłuższej trasie jak wróciłem I auto stało np noc rano pedal był miększy i na normalne korzystanie było dobrze po 2 tyg zmowy po dłuższej trasie pedały niżej i tak 3 razy po czy już wgl pprzestal hamowaćmam wyciek na tylnym tloczku hamulcowym ale to od dawna i było dobrze. Ktoktos może mógł by pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czesław Zgłoś #10 Napisano 20 Września 2016 Po to istnieją serwisy z diagnostyką komputerową, aby znaleźć tego typu usterki, a nie zgadywać i naciągać klientów na dodatkowe koszty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #11 Napisano 22 Września 2016 czloweku kup sobie rower stwarzasz zagrozenie dla innych i siebie !!! pod zadnym pozorem nie moze byc wycieku z ukladu hamulcowego !!! kup nowe tloczki (sa razem uszczelniaczami- koszt okolo 170zl) daj do wymiany i bedziesz mial spokoj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bif Zgłoś #12 Napisano 3 Sierpnia 2017 Panowie pomocy w dalszym ciągu problem z palącymi się kontrolkami ABS i ESP. Objawy: tylko od u wysokiej temperaturze na dworze i po przekroczeniu 2 tys obrotów zapalają się kontrolka ABS i ESP - w zimie problem nie występuje!!! Im cieplej tym szybciej w/w kontrolki się pojawiają. Diagnoza : błąd czujnika ciśnienia hamowania. Do tej pory wymienione:1. czujnik ciśnienia hamowania - W moim modelu AWX na pompie wspomagającej hamulce pod pompa Abs. 2. Czy unik pod pedałem hamulca - mimo że stopy paliły się zawsze prawidłowo. 3. Pompa ABS - w moim modelu nierozlaczalna ze sterownikiem. Problem dalej występuje. Zauważyłem że po ochłodzeniu całej pompy ABS kontrolki się nie zapalają lecz sama jej wymiana nic nie dała. Może ma to związek z temperatura płynu hamulcowego? Raz miałem zalane przez chwilę serwo - zatkany odpływ - czy moz!lies aby delikatnie blokowało hamulce i tym samym płyn się gotował? Był też problem z bodźcem wychodzącym z Vacum pompy - porządnie uszczelnione. Na tą chwilę dalsze podejzenia: serwo, pompa hamulcowa?, podobno jakieś czujniki od ABS czy ESP mogą być pod tylna kanapa lub nogami pasażera? Najważniejsza wskazówka to wpływ temperatury na zewnątrz. na w/w zjawisko. Podpowiedźcię coś proszę bo juz kasy i chęci brak. Może jakiś namiar na znawcę tematu albo zakład? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #13 Napisano 26 Lipca 2018 witam niestety mam ten sam problem auto co kolego bif wysietla błąd czujnik obciązenia sygnał z jednostki sterującej silnika Czy kto może zna rozwiązanie , jakieś sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
routerrr Zgłoś #14 Napisano 10 Września 2018 Miałem ten problem już kilka razy i znów powrócił. gorący silnik np po postoju w lato i po przekroczeniu 2tyś obr zapala się kontrola ESP ABS (błąd czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym niezrozumiały sygnał) za pierwszym razem wymieniłem ten czujnik -> bez zmian (czujnik używany) kupiłem komputer pierwszy, drugi, trzeci -> problem znikną (pierwszy komputer widział uszkodzony czujnik koła cały czas drugi miał błąd tego czujnika ciśnienia na pompie) problem znikną na jakieś 3lata ale powrócił, teraz wymiana kompa nie pomogła i skoro było to ewidentnie połączone z temperaturą, gdy były upały po 30st i błąd występował non stop oblałem pompę ABS wodą, błąd znikną więc kupiłem czujnik w sumie przerobiłem ich z 10 allegrogo a błąd dalej się pojawiał. Dopiero zakup nowego czujnika rozwiązał problem. Pozdrawiam Michał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach