Skocz do zawartości

bif

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bif

  • Urodziny 18.03.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rabka-Zdrój

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. bif

    Błędy ABS i ESP

    Panowie pomocy w dalszym ciągu problem z palącymi się kontrolkami ABS i ESP. Objawy: tylko od u wysokiej temperaturze na dworze i po przekroczeniu 2 tys obrotów zapalają się kontrolka ABS i ESP - w zimie problem nie występuje!!! Im cieplej tym szybciej w/w kontrolki się pojawiają. Diagnoza : błąd czujnika ciśnienia hamowania. Do tej pory wymienione:1. czujnik ciśnienia hamowania - W moim modelu AWX na pompie wspomagającej hamulce pod pompa Abs. 2. Czy unik pod pedałem hamulca - mimo że stopy paliły się zawsze prawidłowo. 3. Pompa ABS - w moim modelu nierozlaczalna ze sterownikiem. Problem dalej występuje. Zauważyłem że po ochłodzeniu całej pompy ABS kontrolki się nie zapalają lecz sama jej wymiana nic nie dała. Może ma to związek z temperatura płynu hamulcowego? Raz miałem zalane przez chwilę serwo - zatkany odpływ - czy moz!lies aby delikatnie blokowało hamulce i tym samym płyn się gotował? Był też problem z bodźcem wychodzącym z Vacum pompy - porządnie uszczelnione. Na tą chwilę dalsze podejzenia: serwo, pompa hamulcowa?, podobno jakieś czujniki od ABS czy ESP mogą być pod tylna kanapa lub nogami pasażera? Najważniejsza wskazówka to wpływ temperatury na zewnątrz. na w/w zjawisko. Podpowiedźcię coś proszę bo juz kasy i chęci brak. Może jakiś namiar na znawcę tematu albo zakład?
  2. Panowie pomocy w dalszym ciągu problem z palącymi się kontrolkami ABS i ESP. Objawy: tylko od u wysokiej temperaturze na dworze i po przekroczeniu 2 tys obrotów zapalają się kontrolka ABS i ESP - w zimie problem nie występuje!!! Im cieplej tym szybciej w/w kontrolki się pojawiają. Diagnoza : błąd czujnika ciśnienia hamowania. Do tej pory wymienione:1. czujnik ciśnienia hamowania - W moim modelu AWX na pompie wspomagającej hamulce pod pompa Abs. 2. Czy unik pod pedałem hamulca - mimo że stopy paliły się zawsze prawidłowo. 3. Pompa ABS - w moim modelu nierozlaczalna ze sterownikiem. Problem dalej występuje. Zauważyłem że po ochłodzeniu całej pompy ABS kontrolki się nie zapalają lecz sama jej wymiana nic nie dała. Może ma to związek z temperatura płynu hamulcowego? Raz miałem zalane przez chwilę serwo - zatkany odpływ - czy moz!lies aby delikatnie blokowało hamulce i tym samym płyn się gotował? Był też problem z bodźcem wychodzącym z Vacum pompy - porządnie uszczelnione. Na tą chwilę dalsze podejzenia: serwo, pompa hamulcowa?, podobno jakieś czujniki od ABS czy ESP mogą być pod tylna kanapa lub nogami pasażera? Najważniejsza wskazówka to wpływ temperatury na zewnątrz. na w/w zjawisko. Podpowiedźcię coś proszę bo juz kasy i chęci brak. Może jakiś namiar na znawcę tematu albo zakład?
  3. Czytalem na ktoryms forum ze padniety pompowtrysk ktory nie trzyma paramwtrow moze zaswiecic esp a u mnie kontrolki zaswiexaja sie w momencie kiedy auto zaczyna dostawac kopa przy rozpedzaniu - z tad te podejrzenia
  4. Witam. Mam podobny problem jak koledzy. Przy przyśpieszeniu powyżej ok 2500 obrotów zapalają się kontrolki ABS i ESP - świecą do zgłaszania zapłonu. Mechanik odczytał błąd Prawdopodobieństwo czujnika ciśnienia w układzie hamulcowym - wymienione przewody hamulcowe, płyn i odpowietrzenie - problem wraca zawsze po przejechaniu jakiś 60 kilometrów. Gdzie szukać czujnika do wymiany lub czujników bo podobno w awx są dwa? Może coś nie kuku z którymś pompowtryskiem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności