Ziemniak Zgłoś #21 Napisano 5 Lipca 2014 Witam to i ja mam pytanie w tym temacie: czy termostat może mieć wpływ na zbyt wysokie spalanie?? 1,6 ADP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barteq49 Zgłoś #22 Napisano 6 Lipca 2014 Tak.Jaka temp. na wskazniku? I nie ten dział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wakiw Zgłoś #23 Napisano 16 Listopada 2014 Witam wszystkich Mam podobny problem ze spalaniem Mam silnik AAZ 75km 1.9td Latem spalanie spada do 6.5 nawet 6 przychodzi jesień zima i spalanie wzrasta do 8-9litrów ON Tak jest co roku Mam wtryski zrobione przez pompiarza kąt wtrysku też i tak nic się nie zmienia Czy te silniki tak mają? Nie działa mi tylko zaworek od podciśnienia od waku do turbiny ale ma to jakieś znaczenie? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kozame113 Zgłoś #24 Napisano 24 Listopada 2014 witam mam passata b3 1.8 (90 km) i teraz problem a mianowicie ma zbyt wysokie spalanie na 10 litrach robie 40-50 km i nie wiem co jest przyczyną z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 24 Listopada 2014 a 10 litrach robie 40-50 km Stwierdziłeś to na podstawie wskazówki na zegarach czy jakoś inaczej? co jest przyczyną Przy takiej ilości paliwa to jakby wszystko szło w cylindry to połowa byłaby w misce olejowej a reszta spalała w tłumikach. Obejrzyj cały układ zasilania od baku do wtrysku pod katem wycieków. Benzyna szybko odparowuje ale przy dość niskich temp. czyli akurat tak jest teraz, trwa to dłużej i łatwiej zlokalizować przeciek. Z elektryki mógł nawalić czujnik temp. w króćcu na głowicy, jak masz dwa to ten niebieski, jak go zdiagnozować jest na forum. Potem jeszcze sonda, można ja czasowo odłączyć. Potem jeszcze może lejący wtrysk, lewe powietrze. Tyle na szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kozame113 Zgłoś #26 Napisano 25 Listopada 2014 wskaźnik paliwa nie działa w bagażniku woże 5l w bańce . i czujnik temp też jest walnięty wtryski nie leją . tyle wiem na tą chwile. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zomolek Zgłoś #27 Napisano 29 Listopada 2014 a temp silnika jest ok sprawdź termostat czy silnik trzyma temp pracy tj.90 stopni 8-9 l to za dużo na ten silnik możesz sprawdzić czujnik temp. ten który wychodzi z głowicy on także ma wpływ na spalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wakiw Zgłoś #28 Napisano 30 Listopada 2014 a temp silnika jest ok sprawdź termostat czy silnik trzyma temp pracy tj.90 stopni 8-9 l to za dużo na ten silnik możesz sprawdzić czujnik temp. ten który wychodzi z głowicy on także ma wpływ na spalanie Wymieniłem trzy czujniki nowy firmy krzak i dwa oryginały wyjęte z innych passatów i cały czas pokazuje 100 stopni a te same czujniki w innych passatach pokazuje 90 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #29 Napisano 30 Listopada 2014 Wymieniłem trzy czujniki nowy firmy krzak i dwa oryginały wyjęte z innych passatów i cały czas pokazuje 100 stopni a te same czujniki w innych passatach pokazuje 90 stopni Co do temperatury na zegarach: ten typ tak już ma, że z biegiem lat liczniki pokazują co chcą. Masz uszkodzony licznik, albo regulator napięcia na alternatorze fiksuje i wtedy także występują takie cyrki. Jeśli wentylator chłodnicy pracuje prawidłowo, silnik w znośnym tempie osiąga temperaturę pracy to jeździć i się nie przejmować. Możesz tez podmienić licznik w celu sprawdzenia, a pomiarem rezystancji na czujniku i potem przy zegarach wykluczyć uszkodzenie wiązki przewodów. Co do spalania się nie wypowiem. Silniki diesla to nie moja działka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach