Skocz do zawartości

InTheDark

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O InTheDark

  • Urodziny 27.12.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1994
  1. InTheDark

    Parowanie szyb

    Dzisiaj miałem ten sam problem. Szyby były mocno zaparowane w całym samochodzie. Dopiero później przednia szyby i boczne przednie były ok. Natomiast tył to dopiero po 20 minutach odparował.
  2. InTheDark

    Wyjące turbo

    Witam, musisz wymienić uszczelki, możliwe że już są stare i słychać różne nieciekawe dźwięki.
  3. A gdzie można regulować ssanie?
  4. Od początku, nie, nie grzebałem. Czy obroty reguluje się i jak?
  5. Witam, zauważyłem że obroty biegu jałowego są za duże - ok 1050, po mieście pali 9l natomiast na trasie schodzi do 6l. O co chodzi? Pozdrawiam
  6. Tak ale za to cały czas turbina pracuje, nawet jak stoisz na światłach. Szybko może Ci się uszkodzić. Ja natomiast mam taki problem że turbina nie włącza się w ogóle, dopiero przy 3000obr. Może to być wina N239? Proszę mi powiedzieć jak powinna być poprawnie podłączona.
  7. Tak zdjęcie Tdi, natomiast ja wiem że cieknie z tego "grzybka" no ale teraz mam problem ze znalezieniem tego, ponieważ nie wiem jak fachowo się nazywa
  8. Witam, jak się nazywa ta część osprzętu od silnika - z niej wycieka olej. Proszę o pomoc.
  9. Pierwszy mechanik powiedział że trzeba zrobić płukanie i zmienić na pół syntetyk, ponieważ minerałka zapycha turbinę... Też właśnie mi się tak wydawało, że lepiej nie zmieniać oleju na synt.
  10. Witam, używam oleju silnikowego Lotos Diesel 15w40 mineralny. Samochód to B4 z 1994, przebieg 250 tys. Byłem u dwóch mechaników, jeden powiedział że ten olej trzeba zamienić na inny, natomiast drugi powiedział że lepiej zostawić ten. Mam pytanie, czy faktycznie zamieniać olej na inny?
  11. Witam, mam problem z odpaleniem Passata. Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, słyszę jak rozrusznik się męczy z odpaleniem go. Lampki kontrolne przygasają i po kilku sekundach dopiero odpala. Jak trochę pojeździ i silnik się nagrzeje to odpala natychmiast... Czy to jest wina świec, może rozrusznika, albo szczotki są już do wymiany. Słyszałem też o problemie kostki w stacyjce, ostatnio mi dymiła, jadę ją w poniedziałek wymienić, proszę o pomoc.
  12. A czy to może być złe ustawienie wtrysków, czy mogą być już do wymiany? ---------- Post added at 00:30 ---------- Previous post was at 00:29 ---------- Dym nie śmierdzi olejem napędowym
  13. Witam, mam pewien problem, spróbuje go najlepiej opisać. Mam Passata B4 z 94, diesel 90km. Powyżej 3k obrotów zaczyna poważnie dymić, jest to dym ciemny, smolisty. Przy odpalaniu nie dymi, ani też poniżej 3k. Dopiero jak wchodzi na wyższe obroty, zaczynają się kłopoty. Potrafi spalić 9l. Silnik chodzi równo. Mam pytanie, jaka może to być usterka i czy ktoś z Łodzi ma może kabelek vag do tego passata. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności