lewanb3 Zgłoś #41 Napisano 15 Września 2009 aha no plynu jest ok to pewnie czujnik jest walnietu jutro bede grzebal i zrobie fotki to wstawie dzieki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #42 Napisano 15 Września 2009 to pewnie czujnik jest walnietu jutro bede grzebal i zrobie fotki to wstawie dzieki! Na 100% pewny nie jestem, ale o ile dobrze pamiętam to właśnie ta kontrolka tez jest odpowiedzialna za stan płynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewanb3 Zgłoś #43 Napisano 15 Września 2009 aha no jutro sprawdze wielkie dzieki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewanb3 Zgłoś #44 Napisano 16 Września 2009 witam ponownie bylem dzisiaj w samochodzie i szukalem tak jak pisal Gural znalazlem cos takiego jak na zdjeciach czy to jest ten czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damianowski Zgłoś #45 Napisano 23 Września 2009 witam panowie dałem ciała z tą wymiana czujnika. Mechanik powiedział że wymieniłem czujnik temperatury ale ten który sprawdza inny czujnik który defacto jest 4 pinowy z lewej strony a ja wymienilem ten z prawej strony silnika umiejscowiony w gumowej rurce. narobiłem zamieszania z dwoma pinami. Sorry. Idąc za rada forumowiczów sprawdziłem na Vagu kanał Engine kanał 03 i instruments kanał 07 i temperatura była podobna wiec wykluczyłem czujnik. Zabraliśmy sie za termostat który okazał sie trafiony. Po wymianie wskazówka płynnie podnosi sie do 90 i stoi w miejscu. Mechanika jednak lekko zdziwiło to że dolna rura od chłodnicy sie nie nagrzewa tak bardzo jak górna i że nie widać jak płyn sie przelewa w zbiorniczku. Padło podejrzenie na pompę wody. Ale skoro auto sie nie przegrzewa i trzyma równo 90 stopni to możliwe że pompa nawaliła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damianowski Zgłoś #46 Napisano 12 Października 2009 Hej problem z opadająca wskazówką powraca co jakiś czas opada do 70 ale bardzo rzadko. jak mechanik wymieniał termostat to taka część okrągła na koncu bolca leżała oddzielnie pod pompą, a ponieważ woda w zbiorniczku sie nie przelewała podejżewał że wirnik od pompy mógł sie uszkodzić. Woda nadal mi sie nie przelewa. silnik nagrzewa sie do 90 prawidłowo -po jakichś 6km jazdy trzyma 90. Jednak czasami jak włączę cieple ogrzewanie to podrafi spaść do 70. Czy to wina felefnego termostatu czy może rzeczywiście pompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #47 Napisano 12 Października 2009 silnik nagrzewa sie do 90 prawidłowo -po jakichś 6km jazdy trzyma 90. Jednak czasami jak włączę cieple ogrzewanie to podrafi spaść do 70. Czy to wina felefnego termostatu czy może rzeczywiście pompa? Raczej termostat. Kup WAHLER-a, wymień a jak dalej będzie to samo to dopiero weź się za pompę. Trzeba zaczynac zawsze od prostszych i tańszych rzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damianowski Zgłoś #48 Napisano 12 Października 2009 może nie jasno to określiłem ale termostat był właśnie wymieniony przedtem wskazówka wogóle sie nie ruszała. czy brak przelwającej się wody w zbiorniczku to jakis powazny stan? u mnie wskazanie płynu jest na minimum jak zimny silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #49 Napisano 16 Października 2009 Podepne sie pod temat. Od roku komp mi wywala blad 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus. Kupilem nowy czujnik zielony 4 pinowy. Teraz trudny orzech, gdzie on jest? Dowiedzialem sie, ze powinien byz z prawej strony od glowicy na tyle silnika. I tak jak kolega Damian napisal, jest tam czujnik 2 pinowy. Na dole chlodnicy mam 4 pinowy, ale niebieski kolor. Z tylu silnika z prawej strony tez jest jakis 4 pinowy ale czarny. Wiec gdzie jest ten prawidlowy? Silnik AVB 101 km, 2002 oprocz tego bledu co mi komp wywala innych problemow nie zauwazyelm. Jedynie tylko raz w czasie jazdy zauwazylem, ze wskazowka spadla do 70st i od razu sie podniosla do 90. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #50 Napisano 16 Października 2009 ale termostat był właśnie wymieniony . czy brak przelwającej się wody w zbiorniczku to jakis powazny stan?u mnie wskazanie płynu jest na minimum jak zimny silnik To, że był wymieniony to nie znaczy, że jest sprawny lub właściwie założony - kumasz? Podepne sie pod temat. Od roku komp mi wywala blad 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus. Kupilem nowy czujnik zielony 4 pinowy. Teraz trudny orzech, gdzie on jest? Nie kombinuj. Ten czujnik masz z tyłu silnika - przy samej grodzi silnikowej. Z góry wchodzi w ten czujnik kostka 4-o pinowa. Zajrzyj za silnik i ją na pewno zobaczysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #51 Napisano 16 Października 2009 Panowie, a mam takie głupie pytanie. Czy jak silnik ma 90stopni to płyn w zbiorniczku wyrównawczym powinien być mocno ciepły czy miec temp. otoczenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #52 Napisano 16 Października 2009 Czy jak silnik ma 90stopni to płyn w zbiorniczku wyrównawczym powinien być mocno ciepły czy miec temp. otoczenia? Wszystko zależy od tego, jaka jest temperatura na zewnątrz i na jakim obiegu krązy woda. Ale temperatura płynu w zbiorniczku nie będzie taka jak temperatura zewnętrzna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #53 Napisano 16 Października 2009 Zajrzyj za silnik i ją na pewno zobaczysz. Zagladalem i za diabla nic nie moglem zobaczyc. Wrzucam 2 fotki: Na jednej co to jest te zlacze okragle? Na drugiej znalazlem to za silnikiem patrzac z lewej strony? Co to za czujnik? Bede probowal dalej szukac tego zielonego w niedziele. dzis jestem na nockach, jutro odsypiam by sie przestawic na tryb nocnego marka. Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #54 Napisano 16 Października 2009 Zagladalem i za diabla nic nie moglem zobaczyc. No jak stoisz przed autem i zaglądasz za silnik to przypatrz się takiej czarnej rurce, wychodzącej z silnika. W tej rurce właśnie będzie siedział czujnik 4-o pinowy. Policz kabelki na wtyczce - jeśli pewny nie jesteś Troche już dziś wypiłem i niedowidzę, ale... to będzie TO na focie nr 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #55 Napisano 16 Października 2009 No, ale ot czarny kolor czujnika, nie zielony. Na zdrowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #56 Napisano 16 Października 2009 No, ale ot czarny kolor czujnika, nie zielony. To czemu kupiłeś zielony? Najpierw się sprawdza na silniku - jaki się ma - dopiero potem się kupuje. Mi proponowali czarny a mam jednak żółty I żółty sobie kupiłem i wszycho jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #57 Napisano 16 Października 2009 No bo mi diler vw sprzedal. Zerkal w Etke wpisujac VIN i stwierdzil, ze to ten. Pojade wymienic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #58 Napisano 16 Października 2009 No bo mi diler vw sprzedal. Zerkal w Etke wpisujac VIN i stwierdzil, ze to ten. No właśnie w przypadku czujników to jest najczęstszy błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #59 Napisano 16 Października 2009 (edytowane) No dobrze, ten na zdjeciu jest ulozony w poziomie, jak go wyciagne to pewnie caly plyn chlodniczy splynie. I czy to jest napewno ten, hm Znalazlem cos takiego na angielskim forum Following a long time fault code stored in the ECU; 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent I decided to change the older less reliable (Black 078.919.501.C) version of the Coolant Temperature Sensor with the updated (Green 059.919.501.A ) version. The results have been noticeable; The car seems to start slightly more easily, with a lot less smoke produced on start up (ASZ engine). Generally, the car appears to be smoother and more economical when driving The 17664 fault code, hasn't recurred Wiec moze ok, mozna zrobic swapa? Edytowane 16 Października 2009 przez Leo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #60 Napisano 16 Października 2009 No u mnie jest w pionie a też sporo płynu wyleciało. Trzeba to po prostu szybko zrobić i umiejętnie Lub uprzednio spuścić trochę płynu do wiadra czy miski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach