lebow Zgłoś #41 Napisano 11 Września 2009 Wizualnie to na pewno BOMBA, A skuteczność hamowana będzie taka sama jak klasycznej, te frezy i wiercenia to jak dla mnie tylko chwyt reklamowy-tuningowy. Co innego ceramika...ale to już temat na osobny wątek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojteq87 Zgłoś #42 Napisano 15 Września 2009 Witam! Ja natomiast mam problem ze słabymi hamulcami z tyłu na bębnach. Niedawno wymieniłem szczeki i wiadomo jakis czas na dotarcie był ale juz powinny byc dobre. a tu bardzo słabo przy czym ręczny nienagannie. W tej sytuacji ratuje wymiana bebnów ??bo regulacji zadnej chyba nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rikardo.o Zgłoś #43 Napisano 16 Września 2009 Mogę się mylic ale niech ktoś sie wypowie ,zawsze jak sciągam bębny to jest tam mnóstwo pyłu z okladzin czy to też nie powoduje zmniejszenia siły hamowania . Zapewne próg na bębnie przytrzymuje ten pyłek ,ale jeśli chodzi o słaby tył to stawiam na kolektor siły hamowania ,ja u siebie wywaliłem to ustrojstwo i powiem że jest o niebo lepiej ,ale gdybym nie miał abs to raczej bym tego nie robił moze zblokowac tył na zakręcie ,a wiadomo czym to grozi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mark73 Zgłoś #44 Napisano 21 Września 2009 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=715100967 właśnie coś takiego sobie upatrzyłrm ja by się to spisywałloo ?? Tarcze Mikoda są dość przyzwoite, ale chyba lepiej kupić bezpośrednio od producenta na http://www.mikoda.pl Kupowałem takie do innego mojego auta i podczas korespondencji z firmą (bardzo dobra obsługa) dowiedziałem się, że do nacinanych/nawiercanych tarczy polecane są są klocki TRW/Lucas. Bo nie piszczą, a i nie ścierają się po 2.000km, jak jakieś no name. Zastrzegam, że klocków Steinhof nie znam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach