Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka ciśnienia oleju. Dolałem oleju(mam cieknącą wiązke myślałem ze z tąd ten brak) i to samo. W pewnej chwili zgrzyt silnik zgasł, i co dalej. Co mogło się tam posypać? Silnik jak bym kupił to czy musi być o tym samym symbolu co mój? Jeżeli nie co trzeba by było zmieniać? Czym dokładniej się one różnią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby zatarty silnik?

 

Najlepiej kupić silnik z tym samym symbolem itd. Mniej problemów ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli juz to kup silnik dokładnie z takim samym symbolem. Trzeba by tez sprawdzic czy data produkcji ma znaczenie. Próbowałes go odpalac ? Mógł strzelic rozrząd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd ok.

Nie próbowałem odpalać.

Czym te silniki z różnymi symbolami będą się różniły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Np oprogramowaniem silnika, dodatkowo czesc jest 8v a druga czesc 16v

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wsadzis silnik z innym symbolem to mogą byc z nim jakies jaja. Np komputer nie pasuje i inne pierdoły. Najtaniej i bezproblemowo jest kupic z tym samym symbolem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to nie przypadkiem pompa olejowa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za mały OT ale czy na silniku bedzie wytłoczone jaki to symbol i ewentualnie gdzie go szukać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaki to symbol i ewentualnie gdzie go szukać?

 

na wlepce w kole zapasowym lub na wlepce w ksiażce serwisowej, będzie albo BMP (8V) albo BKP (16V)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to samo 2 tygodnie temu (ale silnika nie zatarłem)

W pompie olejowej jest taki łącznik co ją napędza.

Wygląda jak długopis BIC i ma sześcio czy ośmiokątny profil.

Profil zrobił się okrągły i przestał napędzać pompę, zero ciśnienia.

Element kosztuje w VW 15 zł a strat robi na kilka tysięcy.

Tak było w moim przypadku, ale weź to pod uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy ten napęd (za 15 zeta ) można wymienić samemu (może jakaś wskazówka do wymiany), jeśli nie to jaka cena w serwisie .:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również przyłączam się do pytania czy można wymienić sam łącznik. Może warto to zrobić profilaktycznie i nie czekać aż nastąpi awaria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No napisałem, ze kosztuje 15 zl.

Silnik trzeba od dołu rozebrać, wyjąc pompę olejową i ten łącznik.

Sam tego nie robiłem, nie znam się na tym

 

Wiem, że te elementy bardzo często padają. Więc może warto profilaktycznie sprawdzić jego stan. Zawsze to będzie taniej niż remont silnika czy zakup nowego.

Edytowane przez Sikor28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam wypowiedź kolegi wyżej. Mój kolega wymienił taką samą część w Audi tylko że jego kosztowała 18zł. ale to szczegół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przy jakim przebiegu kolego Sikor28 nastąpiła ta awaria. Pytam ponieważ ja mam 152tkm. i dopiero przy następnej wymianie oleju zdecyduję się na wymianę tego łącznika. Rozmawiałem właśnie z mechanikiem który stwierdził że dużo roboty przy tym nie ma. Wystarczy spuścić olej, odkręcić miskę i mamy już pompę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy 149 tysiacach.

Silnik BKP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzwoniłem do mechanika. Okazało się, że turbina padła można ją wymienić na większą bez ingerencji w elektronike i silnik. Poprostu wsadzić większą tak na 170km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc padła turbina. A co z pompą oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<rotfl> to ty sobie kup jak będziesz miał zarówke do wymiany. ;) Przepraszam, juz nie będe ;)

 

 

A co do wymiany tego łącznika imbusika to lepiej to zrobic. Pytanie czy ta wada występowała na sto procent tylko w silniku BKP ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności