defender Zgłoś #101 Napisano 5 Października 2011 U mnie było podobnie uszczelka pod głowicą (2.0 TDI 8V). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t nowak Zgłoś #102 Napisano 5 Października 2011 J.w plyn saczy sie na laczeniu dolnym chlodnicy uszczelka ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #103 Napisano 5 Października 2011 kiedys uszczelnilem chlodnice w fiescie klejem dwu skladnikowym poxilina jesli sie saczy nie widze problemu by sprobowac mi trzeba bylo nakladac 3 razy za kazdym razem wyciek sie zmiejszal az przestal wcale dodam ze byl bardzo duzy ok 1 l na dzien wiec napewno z twoim sobie poradzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t nowak Zgłoś #104 Napisano 6 Października 2011 Czy spotkal sie ktos z takim sposobem naprawiania nieszczelnosci ukladu chlodzenia;tzn. samochod stal dzisiaj w serwisie VW (w Niemczech) panowie zlokalizowali niewielki wyciek na laczeniu czesci plastikowej z aluminiowa chlodnicy stwierdzili ze pomoze w tym przypadku wlanie uszczelniacza w plynie .Oczy mi wyszly na wierz jak to uslyszalem ale coz przeciez to "service".Nie wiem co to za srodek ale mam gwarancje ze nie narobi mi to w aucie zadnych szkod tj nic nie zamuli i nie zatrze(np.pompa wody).Jezeli nie pomoze nowa chlodnica juz czeka,caly zabieg ma kosztowac ok 500-650€ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #105 Napisano 6 Października 2011 Ano ja się spotkałem z takim sposobem uszczelniania chłodnic. W innym samochodzie miałem niewielką nieszczelność na samym rogu chłodnicy, serwis wlał mi to ustrojstwo i o dziwo pomogło. Nie na długo niestety, bo chłodnica była już stara i i tak trzeba ją było wymienić za jakiś czas, ale mogłem to odłożyć w czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #106 Napisano 6 Października 2011 tez kiedys tego sprobowalem nie byl w plynie tylko w proszku ktory wsypywalo sie do plynu chlodnicy spowodowal przypchanie kanalow w glowicy i silnik mi sie przegrzewal skonczylo sie to uzyciem specjalnych plynow do czyszczenia ukladu i wymiana chlodnicy osobiscie odradzam takie wynalazki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t nowak Zgłoś #107 Napisano 7 Października 2011 osobiscie odradzam takie wynalazki Skoro Panowie w serwisie zagwarantowali ze nic sie nie stanie to pozostaje mi w to wierzyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slyzo Zgłoś #108 Napisano 8 Października 2011 A poziom oleju się nie zwiększa??? ---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:46 ---------- ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t nowak Zgłoś #109 Napisano 8 Października 2011 Jest juz wszystko ok,uszczelniacz pomogl plyn wymieniony na nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #110 Napisano 19 Czerwca 2012 Wątek o ubywającym płynie jak widać nie jest optymistyczny... Czy sypiąca się uszczelka dotyczy również silników CR? Powiedzcie,jak ustalić normę ubywania?Czy moze tak - płyn jest dożywotni i nie wolno mu ubywać? Oczywiście zakładam,że np. nikomu się nie zagotował.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekmaciek Zgłoś #111 Napisano 21 Czerwca 2012 jabber1981 u mnie przypadek identyczny jak Twój, ubytki płynu w trasie, stuki niby dwumasy, a okazało się, że jest 3 mikropęknięcia głowicy i kompletnie zjechane popychacze. Auto na warsztacie, głowica w regeneracji, wtryskiwacze również. Teraz powinno być ok. Koszt - około 3400zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #112 Napisano 22 Czerwca 2012 Ile trzeba liczyć za wymianę uszczelki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #113 Napisano 24 Czerwca 2012 Ile trzeba liczyć za wymianę uszczelki?Zapłaciłem równo 1000 zł. W tym robocizna (z planowaniem głowicy itd.) i uszczelka. Czy moze tak - płyn jest dożywotni i nie wolno mu ubywać?Po wymianie uszczelki miałem nadwyżkę płynu. Fachowiec powiedział, że nadmiar odparuje i poziom się ustabilizuje - i tak już wkrótce minie rok od wymiany i poziom bez zmian.Już wrzucałem lin do filmiku w innym wątku, ale powtórzę. Taki miałem objaw przy padniętej uszczelce: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jabber1981 Zgłoś #114 Napisano 25 Czerwca 2012 Sluchajcie z moim Paskiem juz wszystko poki co gra plyn juz nie ucieka od dobrego roku....regeneracja glowicy pomogla a w zasadzie przyczyna byla uszczelka pod glowica gdzie nigdzie tego nie mogli stwierdzic nawet w serwisie.....od dlugiego czasu mam spokoj z plynem na szczescie.....wiec do wszystkich ktorzy maja z tym ciagle problem zajrzyjcie najpierw w glowice bo mysle ze tam tkwi problem....w roznych modelach silnika byly inne problemy z glowica albo wydmuchiwalo wlasnie uszczelke albo pekala glowica u mnie bylo to pierwsze..... koszt jaki zaplacilem za regeneracje, kompletna regeneracje to bylo 2700 zloty z tego co pamieta ......jesli ktos chce moge wyslac na maila caly kosztorys tej "operacji".... Strasznie spier.....te nasze b6 wiele usterek maja i ja juz chyba mialem wiekszosc z nich : pompowtryski, dwumas, glowica, DPF, ppa paliwa, chlodnica recyrkulacji spalin, maglownica i to wszystko idzie w tysiace niestety......ale za to teraz chodzi pieknie.....zrobilem w nim od groma modyfikacji i smiga jak ta lala...w zasadzie to wewnatrz passat b7 a zewnatrz r-line:).......teraz cos mi delikatnie stuka jak skrecam i musze to zduagnozowac..... tak wiec jak cos to piszcie jak bede mogl i umial to pomoge..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SAITO Zgłoś #115 Napisano 8 Lipca 2012 Witam serdeczne Od jakiegoś czasu ubywa mi dość gwałtownie płyn , czasem przez nockę znika zawartość zbiorniczka a czasem po 2 godzinnej jeździe. Kilka dni temu sprzątając auto znalazłem go pod dywanikiem kierowcy a cały czas szukałem pod maską silnika . Mniemam że to problem z nagrzewnicą ale jeśli ktoś ma inne doświadczenia chętnie poczytam. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #116 Napisano 13 Lipca 2012 U mnie po 1900km wcięło pół litra spróbuję wrzucić do zbiorniczka uszczelniacz.Ale przedtem mógłby ktoś wstawić obrazek ukladu chłodzenia z ETKI dla CR-a? chciałbym zbadać połączenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #117 Napisano 13 Lipca 2012 U mnie ubywalo też i dolewalem w sumie ze 2 zbiorniki ale od ponad roku i 10000 przejechanych kilometrów nic nie ubywa. Co za kosmos. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masza78 Zgłoś #118 Napisano 24 Marca 2013 Witam Panowie. Mam problem z silnikiem BKP a mianowicie chyba głowica.. Ubytek płynu i rano po rozruchu zaczyna dymic ale dopiero po ok.5min. Troche podymi i spokój. No i ostatni zauważyłem plamy oleju w zbiorniczku . W oleju płynu nie widać na korku żadnych tłustych plam. Czy to glowica czu uszczelka? Jeśli tak to powiedzcie kto ewentualnie ma głowice dobrą na sprzedaż? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #119 Napisano 24 Marca 2013 Czy to glowica czu uszczelka? Jeżeli któreś z tych dwóch rzeczy, to w BKP niestety raczej głowica... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masza78 Zgłoś #120 Napisano 28 Marca 2013 Jeżeli któreś z tych dwóch rzeczy, to w BKP niestety raczej głowica... Witam, no i sie okazało glowica w 3miejscach pęknięta. Niby 08.2007r produkcji auta a i tak głowica szrot. Panowie powiedzcie coś może o firmie Skotmar z Łomianek. Warto tam zainwestować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach