Szatek_pl Zgłoś #121 Napisano 28 Marca 2013 Może kogoś pocieszy moja historia z wyciekającym płynem chłodniczym - nie zawsze kończy się problemem z głowicą. Któregoś dnia odkryłem, że poziom płynu spadł do ca 30%... Dolewałem, ale wystarczyło przejechać 20 km i poziom płynu spadał o 1 cm. Okazało się, że nieszczelna była pompa wody, którą wymieniałem z rozrządem pół roku temu (9 tys. km). Części markowe (Ina + Ruville). Naprawa ograniczyła się do wymiany pompy (przy okazji, żeby nie ryzykować zmieniłem też rozrząd). Naprawa tańsza niż regeneracja głowicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #122 Napisano 28 Marca 2013 przy jakich przebiegach pękają te głowice ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masza78 Zgłoś #123 Napisano 29 Marca 2013 U mnie 180tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #124 Napisano 29 Marca 2013 U mnie ok 120k. Przy okazji uszczelka i kolektor dolotowy nowy. Tyle ze uje w aso wlali koncentrat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masza78 Zgłoś #125 Napisano 30 Marca 2013 To jakaś paranoja żeby głowice pękały tak sobie a taka firma jak VW umywa ręce!!! Domniemam że po zakupie nowej robisz od 120-180 i masz pęknięta!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #126 Napisano 30 Marca 2013 ja myślę, że przy dzisiejszej technice i obliczeniach konstruktorzy VW doskonale to wyliczyli kiedy coś ma polecieć.. Więc to nie jest żadna paranoja tylko zwykłe zachowanie... Dlaczego 2 lata temu w USA świętowali setną rocznicę żarówki, która świeci do dziś? Wyobrażacie sobie cokolwiek dzisiaj trwałego? Technika poszła do przodu, obliczenia wytrzymałości materiałów są tak zaawansowane, że można spokojnie wyliczyć po jakim czasie ma się zacząć sypać wszystko po kolei;) Może trochę VW przesadzili z tymi usterkami które lecą jedna po drugiej bo w innych koncernach się o tym tak bardzo nie słyszy (może dlatego, że mniej samochodów lata), ale myślę, że to kwestia czasu jak 5 letnie autko będzie nadawało się na złom;) przykra prawda:) Tak jest z samochodami, urządzeniami RTV AGD i innymi urządzeniami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masza78 Zgłoś #127 Napisano 31 Marca 2013 Ok. Można to zrozumieć ale z drugiej strony kupuje cos na 5 lat ale w odpowiedniej cenie!!! Przykładowo chce kupić zabawkę dla dzieci Bey Blade - chińszczyzna kosztuje 28zł i tu temat jest prosty kupuje na krotki okres bo wiem ,że się rozleci. Oryginał kosztuje jedna część 60zł. Mam też oryginał ktorym dziecko bawi się już 6niesięcy i nic sie nie dzieje. Chińszczyzna działała 1tydzień później zaczęło sie wszystko sypać. W przypadku samochodu moim zdaniem powinno byc podobnie a nie jest czego doskonałym przykładem jest passat. Ale faktycznie tak teraz zaczyna na świecie być! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kodi55bham Zgłoś #128 Napisano 19 Lipca 2013 Witam U mnie było tak: na trasie holandia – polska komunikat stop check coolant ... dolałem, przejechałem nastepne 300 km i to samo ... Predkosci między 140-160km/h. Ostatnie 300 kilometrów jechałem znacznie wolniej i ubytku cieczy nie było. Tak zaczeła sie moja przygoda z Uszczelką Pod Głowicą .. Pacjent 1.9 BKC 105 - korek wymieniony - korek oleju czysty - test cisnienia brak wycieków - test na zawartośc CO2 ok ........... Płynu ubywało tylko przy dłuższej jeżdzie z predkosciami autostradowymi. Po 150km autostradą wyglądało to tak : Po kolejnych 100kilometrach : Po wymianie uszczelki przy odkrecaniu korka nie ma żadnego psss i podnoszenia sie poziomu płynu... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek8253 Zgłoś #129 Napisano 10 Października 2013 Witam wszystkich. kupiłem Passata 2.0 TDI BGW 136KM i od razu problem z plynem chłodzącym mianowicie po przejechaniu 0k 100 km zapaliła sie kontrolka płynu. sprawdzam węże.wąż górny chodnicy twardy da sie ugiać ok 0,5 cm. odkręcam korek i płyn wróciło do zbiorniczka. wymieniam korek na jakiegós TOPRANA za 10 zł dolewam płynu i jezdze ok 150 km i nic nie ubywa,temp 90 stopni nie kopci olej czysty. pali na dotyk.mechanik mowi ze korek nie trzyma ciśnienia.kupuje oryginalny korek i znowu to samo płyn znika!!! zamiana korka na TOPRANA i znowu spokój, płynu nie ubywa silnik 90 stopni. czy to uszczelka pod głowicą?prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek503 Zgłoś #130 Napisano 23 Lipca 2014 Witam,jako ze to jest moj 1 post prosze o wyrozumialosc. Passata posiadam od okolo miesiaca,niestety zauwazylem ubytek dosc spory plynu g12.na 2500km dolalem 1litr. Nie ma zadnych wyciekow zewnetrznych,wiem powiecie glowica albo uszczelka pod nią. dzis zrobilem test co2-zero spalin,weze miekkie,nie dymi na bialo,nie zauwazylem oleju w plynie i na odwrot.silnik chodzi rowno. plyn ucieka tylko przy duzej predkosci ,ale nie moge tego potwierdzic na 100%. czy ktos moglby mi doradzic lub mial taka przypadlosc w swoim pasku? \ dziekuje z gory za rady.pozdrawiam Michał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #131 Napisano 23 Lipca 2014 Zdejmij osłonę rozrządu i popatrz, bo wydaje mi się, ze leci ci z pompy wody. Ja tak właśnie miałem u siebie w tamtym tygodniu. I razem z pompą wody, wymieniłem od razu cały rozrząd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek503 Zgłoś #132 Napisano 23 Lipca 2014 rozrzad byl wymieniany razem z pompa wody 19.07 po 20tys, zeszlego roku w aso,gdzie mam na to fakture i gwarancje...myslisz ze juz by padla? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #133 Napisano 23 Lipca 2014 Tego nie wiem, czy juz by padła. Ale od swojego mechanika słysząłem, ze już trafiały mu się wadliwe pompy, które po wimianie nie wytrzymywały nawet pół roku. Jak zdejmiesz osłonę i sobie poświecisz, to bedzie widać, czy cieknie spod pompy lub z pompy. Plyn na silniku zostaje. Co prawda wyschnięty, ale ślad jest. Jeśli tam nic nie widać, to z tyłu silnika jeszcze popatrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek503 Zgłoś #134 Napisano 23 Lipca 2014 ok,dzieki za pomysl,sprawdze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #135 Napisano 23 Lipca 2014 Ja zakładalem oryginalna regenerowana - z serwisu, bo tak mi doradził mechanik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek503 Zgłoś #136 Napisano 23 Lipca 2014 jednak przy uszkodzonej pompie roslaby temp ,czy sie myle? a u mnie dochodzi do 90 i stoi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #137 Napisano 23 Lipca 2014 A czemu ma rosnąć? Przecież płyn tylko wycieka . a skoro dolewasz, to jest w układzie, wiec co ma się przegrzewać? :fajny Mi leciało około litra na 1000 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #138 Napisano 23 Lipca 2014 dzis zrobilem test co2-zero spalinWielokrotnie tu mówiono, że jest niemiarodajny. Pozostałych objawów tez nie miałem, poza tym, że jazda na wyższych obrotach powodowała ubytki płynu, no i węże były twarde. Po nocnym postoju, gdy odkręcasz korek, jest syknięcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek503 Zgłoś #139 Napisano 23 Lipca 2014 Wielokrotnie tu mówiono, że jest niemiarodajny. Pozostałych objawów tez nie miałem, poza tym, że jazda na wyższych obrotach powodowała ubytki płynu, no i węże były twarde. Po nocnym postoju, gdy odkręcasz korek, jest syknięcie? nie,nie ma sykniecia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #140 Napisano 27 Lipca 2014 Mój problem dotyczący znikającego płynu zniknął wraz ze wymianą rozrządu z pompą. Przejechałem już 5 tys km od wymiany i ani grama nie bierze.. a przed wymianą mniej więcej 250ml na 1000km.. Więc chyba pompa coś nie tak działała. Pompę kupowałem w serwisie oryginalną, bo z kompletu rozrządu dostałem pompę do 1.9tdi i musiałem ją zwrócić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach