Skocz do zawartości
Baro

Co dziś zrobiłem w swoim VW

Rekomendowane odpowiedzi

Wymiana napinaczy,pasków i rolek od alternatora i klimatyzacji, oraz sprzęgiełko na alternatorze. Zatankowany i umyty :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawiony mikrostyk drzwi kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odstawiłem do warsztatu na rozrząd, uszczelkę pod głowicą, pierścienie uszczelki kolektora miski olejowej+ wszystkie filtry i płyny:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja także odstawiłem do mechanika na rozrząd oraz wyciek płynu chłodniczego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniony mechanizm podnoszenia szyby. W końcu mogę ją opuszczać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienione boczki przednie na skórzane,

Zamontowanie rozpórki górnej,

zamontowanie lampki od superb

Poszukiwanie ori rozpórki dolnej od audi a4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem żarówki z Phillipsa, które miały dawać efekt niebieskiego klosza. Serdecznie nie polecam, nie ma niebieskiego klosza, a światło różni się nieznacznie od zwykłych chinoli...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamontowane nawiewy z Superb-a oraz oklejona ramka 2 din

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrząd oraz wahacz prawy górny, jutro wymiana foteli i nowy carbon :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniony mechanizm podnoszenia szyby przedniej lewej

wymieniony wahacz prawy dolny tylni

umyty:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paszczak wczoraj wrócił od lakiernika :)

DSC_0107.jpg

DSC_0101.jpg

DSC_0102.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

złożony po zmianie uszczelki pod głowicą i odpalony :) Krótka lista co zmienione:

-planowanie i sprawdzenie szczelności głowicy

-uszczelka pod głowicę Reinz

-uszczelka kolektora ssącego i wydechowego

-pasek rozrządu Contitech

-pasek napędu klimy i pompy wspomagania Bosch

-chłodnica Valeo

-olej Castrol 5w40

-uszczelniacze wałków rozrządu

-nowy płyn chłodniczy G12

 

A w między czasie wymieniony mikrostyk zamka kierowcy, uprana podsufitka, jutro dokończę ogarniać pierdółki a w weekend wyreguluje pas bo się porobiły szpary :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniona pompa paliwowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalany pod sam koreczek, pieknie wyczyszczony, środek odkurzony, skory potraktowana odzywka :)

Ogolnie miodzio :)

a o 4:00 trasa do Wiednia, czas paszczura troche przeciagnac po trasie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

założony gwint MTS-Technic i założone letnie kola 18 :P do tego wymienione 4 wahacze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w DE ;/ a Passek w garażu...czeka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymyty elegancko, soli nie ma to i oryginalne kołpaczki wjechały na felgi, a przy sobocie postawiłem w miejsce anteny FM stopkę PL sirio i w końcu normalną antenkę cb (starą) santiago 1200, bo już mnie ml-145 na magnesie drażniła. Położyłem ze stopki do radia kabelek H155, zasilanie do CB radia prosto z aku kablem 4mm2, zarobione ładnie oczka, bezpiecznik 5A (10A w zapasie), cb radio na stałe przy lewym kolanie pasażera. Antena FM leży na podsufitce i jako tako zbiera, ale jest już na przedniej szybie przyklejona wewnętrzna tylko póki co nie podłączona bo czasu i światła zbrakło. Przetarłem trochę pod maską, założyłem parę "trytek" tam gdzie było trzeba i ogólnie śmiga wszystko poza radiem fm jak talala. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniłem wahacz dolny przód (banan). Ustały stuki. Ten, który był, to oryginał zamontowany na produkcji. Padł po 14 latach.

Przyszedł też nowy przepływomierz. Założony.

Zaślepione ERG (ładnie dorobiona blaszka 2mm).

Więcej grzechów nie pamiętam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiony obrys z przodu, kierunki usa świecą pięknie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności