tomekdja Zgłoś #9181 Napisano 16 Lipca 2016 W koncu zalozylem cos innego niz stalowki, cieszy mnie to ogromnie. Wysłane z mojego LG-H340n przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekdja Zgłoś #9182 Napisano 16 Lipca 2016 A teraz dodatkowo kratki z podszybia zamienione na metalowe emblematy vw:) Wysłane z mojego LG-H340n przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekdja Zgłoś #9183 Napisano 16 Lipca 2016 Te znaczki nie przeszkadzaja w tym raczej bo jak sprawdzalem to bez zmian w ta sama strone nawiewa:) zobaczymy w jakas bardziej deszczowa pogode jak bedzie najwyzej zmienie ale wydaje mi sie ze bedzie ok Wysłane z mojego LG-H340n przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shark44 Zgłoś #9184 Napisano 16 Lipca 2016 Dziś przyciemnienie tylnych szyb folią 95% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #9185 Napisano 16 Lipca 2016 Zmieniony Gateway na wersję Q. Wszystko działa i wygasza się. Najszybciej po zamknięciu i uzbrojeniu alarmu. Na próbie zeszło do ok. 0,01A. Nawet bezpiecznik spaliłem w mierniku, bo po rozbrojeniu z pilota przez chwilę 20A było, więc się poddał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #9186 Napisano 20 Lipca 2016 Umyty , nawoskowany i odkurzony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #9187 Napisano 20 Lipca 2016 Wymieniłem rozrząd i nowy rdzeń turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo9605 Zgłoś #9188 Napisano 20 Lipca 2016 Cześć, Mój Pasek nie rozgrzewał się do temperatury roboczej, wina termostatu. Mechanika (sąsiada) nie umiałem się doprosić aby mi wymienił bo to dużo roboty itp, trzeba zdjąć alternator itd. Postanowiłem zabrać się za to sam. Pierw spuściłem płyn z układu, po prawej stronie jak stoi się przodem do samochodu pod kratką jest mały kranik do tego. Pochyliłem jeszcze samochód aby wszystko zleciało (długo leciało...) Teraz gimnastyka dłoni w dostaniu się do termostatu, odkręciłem dwie śruby i bez zdejmowania, luzowania czy pochylania alternatora wyjąłem ten plastikowy króciec czy tam wąż... i już miałem na widoku termostat. Ten który zakupiłem to podobno uniwersalny i oczywiście pasujący, jest o połowę mniejszy od starego, no ale cóż zamontowałem. Wyczyściłem, zdjąłem starą uszczelkę i założyłem nową i nowy termostat rzecz jasna według oznaczeń bo tak o włożyć go nie można. Znów gimnastyka, aby w odwrotnej kolejności zamontować wszystko. Wlałem płyn (troche płynu straciłem ale dokupiłem G12+) przez sitko, aby żaden syf nie wleciał do układu i zapaliłem silnik. Wszystko ładnie pracuje, rozgrzewa się i nie cieknie, nie ubywa płynu. Obyło się bez "dotykania" alternatora. Może to komuś pomorze jeśli nie wie jak to robić. Również umyłem silnik, preparat K2, 1 minuta odczekania aż zacznie działać i wodą pod ciśnieniem cały silnik. Troche wyschnął i znów preparat wszędzie gdzie się da i znów woda pod ciśnieniem. Wszystkie zakamarki sprężonym powietrzem, a miejsca gdzie powierzchownie występowała rdza zostały psiknięte preparatem do profili zamkniętych. Wszystko ładnie czyste : ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo9605 Zgłoś #9189 Napisano 20 Lipca 2016 Żeby ten uniwersalny termostat nie wyszedł Ci bokiem, żebyś nie musiał drugi raz wymieniać... Sent from my SM-G930F using Tapatalk Facet w sklepie powiedział że na 100% to ten, pasuje też do innych samochodów vw tej grupy. Tu link do tego co zamontowałem: http://allegro.pl/termostat-gates-vw-passat-b5-superb-2-8-2-5-tdi-i5413558198.html - - - - - aktualizacja - - - - - ten dokładnie: http://allegro.pl/termostat-gates-vw-passat-b5-b6-multivan-v-2-0-tdi-i5413947333.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo9605 Zgłoś #9190 Napisano 20 Lipca 2016 Mój pasek ma już przejechane 385tys km więc miał prawo termostat paść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo9605 Zgłoś #9191 Napisano 20 Lipca 2016 Spoko spoko : ) Czy w swoim pasku już regenerowałeś wtryski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo9605 Zgłoś #9192 Napisano 20 Lipca 2016 Nie było takiej potrzeby. Sent from my SM-G930F using Tapatalk u mnie 1 i 4 na komputerze pokazały że 2,5 czegoś mają czy coś, nie pamiętam a 2 i 3 są jak nowe i mechanik powiedział że to średnia kondycja wtrysku 1 i 4, kiedy pedał w podłodze nie widzę za sobą dymu, ale czy to już znak do regeneracji jak jest taka wartość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo9605 Zgłoś #9193 Napisano 20 Lipca 2016 Dzięki wielkie, w piątek jestem umówiony z mechanikiem na diagnostykę, porozmawiam z nim o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Simon19 Zgłoś #9194 Napisano 20 Lipca 2016 drl zamontowany od fabii RS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #9195 Napisano 21 Lipca 2016 włączone doświetlanie zakrętów zaraz będzie walka z domykaniem szyb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumw Zgłoś #9196 Napisano 21 Lipca 2016 Ja Nie dziś ale wymieniłem w ostatnim roku .dwu-mas,hamulce,turbo,olej ,filtry,zbieżność,wywarzanie kół ,diagnozę w stacji kontroli pojazdów . półosie wszystko to .... dla zdiagnozowania drgań przy przekroczeniu 120km/h do 140km/h Wczoraj łożysko amortyzatora i nie wiem co dalej bo wibracje jak sa tak sa.:hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #9197 Napisano 21 Lipca 2016 A ja dziś z garażu wyprowadziłem czarnucha :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #9198 Napisano 21 Lipca 2016 zatankowany do pełna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo9605 Zgłoś #9199 Napisano 21 Lipca 2016 wymiana starego mieszka zmiany biegów: ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Darecki_ Zgłoś #9200 Napisano 21 Lipca 2016 Wymienilem tunel na wersje z podlokietnikiem - zabawa przednia Jutro generalne sprzatanie wnerza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach