WW Zgłoś #1 Napisano 12 Września 2006 Witam Zbuntował sie zamek w prawych tylnych drzwiach. Czasami przestaje sie gniewać i sie otwieraj ale częściej nie. Co ciekawe, po zamknieciu nie mruga czerwona dioda w przednich drzwiach. Dotychczas migała. Czy istnieje jakies sprzeżenie zwrotne ? Co z tym zrobić ?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wilku Zgłoś #2 Napisano 13 Września 2006 ja bym obstawial przetarcie kabli ktore ida do centrala,mozna rozebrac tapicerke i sprawdzic czy nie sa przetarte gdzies bo to akurat zajmie 15min, a co do diody to u mnie jest chyba przetarty kabel od wlacznika krancowego i nie zawsze zaskakuje i dioda tez sie wtedy nie pali (mozliwe ze niema wtedy obiegu) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #3 Napisano 13 Września 2006 Kłopot się zwiekszył. tzn oba tylne zamki przestały sie otwierać Drzwi też nie dają sie otworzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Entranger Zgłoś #4 Napisano 14 Września 2006 Jest to typowy problem w Passacie B5, u mnie wystąpił w lewych tylnych drzwiach - za kierowcą. Objawy: zamykanie kluczykiem od zewnątrz - zamek działa, bolce chowają się w drzwiach, ale w 85% przypadków nie włącza się migająca czerwona dioda w drzwiach kierowcy - jest ona o tyle ważna, że odpowiada za odcięcie zasilania urządzeń pokładowych (zabezpiecza to w pewien sposób pojazd przed kradzieżą). Do tego nie paliła się lampka w drzwiach. Dodam, że czasami (te 15%) wszystko działało poprawnie. Kiedy zamykałem auto podczas jazdy od wewnątrz, często wypadał bolec drzwi tylnych lewych (dokładnie za mną). Doryglowywałem więc go ręcznie. Jeśli chodzi o zamykanie pilotem, to mój system zamykał drzwi, ale sygnalizował ich niedomknięcie. Mając chwilę wolnego czasu, zająłem się problemem. Jako, że nie należę do ludzi, którzy lubią grzebać w swoich samochodach, postanowiłem zmienić zamek tylnych drzwi (koszt z montażem w serwisie DAKOL 510,00 zł czyli tyle co za fiata 126p rocznik 1991; czas wymiany 2h 47m). Problem zniknął od razu. Dioda pali się, jest oświetlenie. Wszystkiemu winien jest mikroczujnik umieszczony w zamku, który połączony jest z lampką opóźnienia czasowego zamknięcia drzwi (kilka razy lampka paliłą się całą noc) oraz z diodą w drzwiach. Na forum pojawiają się różne "domowe" sposoby poradzenia sobie z tym defektem, nie twierdzę, żę są złe. Wiem jednak, że nie ma nic lepszego niż wymiana zepsutego modułu na nowy - w tak wrażliwej kwestii jaką są zamki nie zamierzam podcierać (wiadomo czego) szkłem. Oczekuję tego samego problemu z pozostałymi drzwiami. Taki już "urok" tego modelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #5 Napisano 14 Września 2006 Entranger, a oddali Ci ten zamek? Można spróbowac go podrasowac i bedziesz miał na później... Pozostawianie niektórych "nieodwracalnie zużytych" elementów w serwisie to dodatkowy zarobek dla mechanika :-)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Entranger Zgłoś #6 Napisano 14 Września 2006 Zawsze zabieram części ze sobą. Zamek mam, elektryk go obejrzał i jak znajdzie czas, to mi go podrasuje, tak aby działał. Będzie jako zapas, bo te zamki psują się notorycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kayrol Zgłoś #7 Napisano 14 Września 2006 A sprawdzałeś czy konfortem da się otwozyc ? ( otwozyc i przytrzymać klucz w zamku) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #8 Napisano 14 Września 2006 Problem w tym, że moje zamki w przednich drzwiach otwieraja się i zamykają z pilota. A tylne nie. Są zamkniete i ani drgną. Nie można też otworzyć ich klamka od środka. Są zamkniete i mam coupe Czy wyrwanie modułu z przyciskiem opuszczania szyby da dostęp do zamka ?. Czy jest możliwe, że coś tam nie stykuje, bo jakby cuś w tych drzwich brzęczało metalicznie na wybojach. Czy oba tylne zamki są na wspólnej lini? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość criscom24 Zgłoś #9 Napisano 11 Września 2008 Witam Jestem nowym użytkownikiem forum i nie wiem jak założyć swój temat. Mam problem z moim Passatem Mianowicie. Pilot w moim kluczyku kompletnie nie działa a potem zauważyłem ze tez swiatełko w aucie jak ustawie w pozycji kiedy drzwi sa otwarte powino swiecic a gdy sie je zamknie powinno zgasnac - swieci sie caly czas. nie mam pojecia dlaczego tak jest. Miał ktoś mże juz taki problem. Nie wiem gdzie udeżyć o pomoc. Kupiłem auto z takim problemem. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #10 Napisano 12 Września 2008 Mianowicie. Pilot w moim kluczyku kompletnie nie działa Sprawdź baterię potem zauważyłem ze tez swiatełko w aucie jak ustawie w pozycji kiedy drzwi sa otwarte powino swiecic a gdy sie je zamknie powinno zgasnac - swieci sie caly czas w tych autach przełącznik oświetlenia działa w trzech pozycjach 1 świecenie ciągłe niezależnie od tego czy drzwi otwarte czy zamknięte 2 świecenie przy otwarciu drzwi i zgaszenie po zamknięciu (tylko tu jest taki myk że one gasną z opóźnieniem ) 3 off Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macio Zgłoś #11 Napisano 5 Listopada 2008 witam Jestem tu nowy i dość dużo czytałem i tak mam namieszane w głowie,że nie wiem do czego się dobrać,aby usunąć moje usterki. Proszę o pomoc i wytłumaczenie co mam robić. A więc tak: kupiłem mojego paska i cieszyłem się do chwili,gdy nawalił zamek od kierowcy.Zawsze otwierałem poprzez pilota scyzoryk,bo tak wygodniej a do zamka od kierowcy nie mogę włożyć klucza,siedzi coś w środku(próba włamu???zamek od pasażera jest cały) przy próbie zamykania wszystkie drzwi pracują,a od kierowcy-rygiel chowa się,dobija do końca jakby pływał, a następnie odbija do góry i nie blokuje . Zauważyłem też że przestał działać zamek w tylnej klapie:wsciekly: .nie zamyka ani nie otwiera.kluczyk mogę włożyć i przekręcić w lewo w pozycję otwierania i wtedy słychać 2x syrenkę alarmu i otwarcie zamków ,ale w drugą stronę ni cholery!!!:633:nie da się w ogóle przekręcić. Wczoraj chyba rozkodowałem jakimś cudem oba kluczyki i szlak mnie trafił na miejscu.Teraz nic nie działa! Alarm,centralny,dioda migająca przy ryglu,a nawet po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki nie zapala się oświetlenie wnętrza,choć zawsze było i przygasało potem. Co mam robić? Jakieś porady? Jak mam przywrócić działanie pilota? Proszę pomocy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daki Zgłoś #12 Napisano 6 Listopada 2008 Tez mam problem z zamkami. Gdy zamykam z pilota zawsze zamykaja sie wszystkie dzwi podkreslam ZAWSZE. Gdy chce je zamknac ryglowaniem w z przednich dzwi to nieraz zamkna sie wszystkie, nieraz nie zamkna mi sie przednie kierowcy albo tylnie po stronie kierowcy. Co moze byc problemem ? gdyby byly kable poprzecierane to nie zamykalyby sie sie zawsze z pilota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalo Zgłoś #13 Napisano 6 Listopada 2008 Witam wszystkich. Ja także podłącze się do tematu. W moim pasku, od samgo początku kiedy go kupiłem zauważyłem, że nie świeci się dioda w drzwiach kierowcy. Jakoś specjalnie się tym nie przejołem tym bardziej, że instrukcja mówi, iż jeżeli auto nie było użytkowane dłużej niż 4 tygodnie dioda się wyłącza coby nie rozładować akumulatora. Tak więc pomyślałem sobie, że może Szwajcar zrobił sobie przerwę i nie jeździł i dlatego dioda nie świeci. Niedawno pojawił się problem z otwieraniem auta pilotem. Dodam, że nie jest to klucz typu scyzoryk, tylko pilot był dorobiony przez poprzeniego włascicela. Otóż, kiedy jest rosa, deszcz ogólnie mówiąc dość wilgotno auto pilotem się otwiera, kiedy jest sucho otwieranie pilotem nie działa. Muszę otworzyć kluczem. Otwierają się wszystkie drzwi i klapa bagażnika. Dodam, że przestała mi świcić lampka oświetlenia bagażnika. Żarówka jest dobra. Od czego zacząć aby dioda w drzwiach kierowcy zaczęła znowu się świecić i żeby otwieranie pilotem działało w każdej sytuacji?? Dodam jeszcze że bolec w drzwiach kierowcy po zamknięciu nie chowa się całkiem do końca jak w pozostałych drzwiach tylko wystaje ponad tapicerkę ok. 1 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macio Zgłoś #14 Napisano 31 Marca 2009 (edytowane) witamJestem tu nowy i dość dużo czytałem i tak mam namieszane w głowie,że nie wiem do czego się dobrać,aby usunąć moje usterki. Proszę o pomoc i wytłumaczenie co mam robić. A więc tak: kupiłem mojego paska i cieszyłem się do chwili,gdy nawalił zamek od kierowcy.Zawsze otwierałem poprzez pilota scyzoryk,bo tak wygodniej a do zamka od kierowcy nie mogę włożyć klucza,siedzi coś w środku(próba włamu???zamek od pasażera jest cały) przy próbie zamykania wszystkie drzwi pracują,a od kierowcy-rygiel chowa się,dobija do końca jakby pływał, a następnie odbija do góry i nie blokuje . Zauważyłem też że przestał działać zamek w tylnej klapie:wsciekly: .nie zamyka ani nie otwiera.kluczyk mogę włożyć i przekręcić w lewo w pozycję otwierania i wtedy słychać 2x syrenkę alarmu i otwarcie zamków ,ale w drugą stronę ni cholery!!!:633:nie da się w ogóle przekręcić. Wczoraj chyba rozkodowałem jakimś cudem oba kluczyki i szlak mnie trafił na miejscu.Teraz nic nie działa! Alarm,centralny,dioda migająca przy ryglu,a nawet po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki nie zapala się oświetlenie wnętrza,choć zawsze było i przygasało potem. Co mam robić? Jakieś porady? Jak mam przywrócić działanie pilota? Proszę pomocy! Centralny zadziałał!Wiem co było przyczyną!Dziś zmieniłem radio na Alpine i przypomniałem sobie,że majstrowałem przy kostce,by radyjko można było słuchać bez potrzeby wkładania kluczyka do stacyjki.Moja wina.na szczęście wszystko wróciło do normy,kluczyki działają,światło,alarm,imobilaizer,oprócz pływania rygla w drzwiach od kierowcy.Czy jest jakieś logiczne wytłumaczenie,dlaczego tak się stało?Zna ktoś odpowiedz?.... Edytowane 31 Marca 2009 przez macio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #15 Napisano 11 Kwietnia 2009 Mam problem z centralnym gdy zamykam od srodka wszystkie drzwi sie zamykaja tylko w tych od kierowcy wyskakuje grzybek spowrotem. A jak zamykam od zewnatrz to nie zapali sie dioda w drzwiach za pierwszym przekreceniem kluczyka tylko za drugim. Co moglo sie stac??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cygan1188 Zgłoś #16 Napisano 4 Kwietnia 2010 witam wszystkich ---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:23 ---------- MAM kilka problemów a wiec tak najpierw przestały działac lampki w drzwiach od lewej strony potem gdy otwierałem drzwi lewe przód tył to niezapalało sie światło w środku ,nastepnie gdy zamykam z pilota to prawa strona zamyka sie a lewe tylne drzwi niezamykają sie wcale a przednie rygiel chowa sie ale po chwili sie otwiera no i dzisiaj niechodzi elektryka szyby w lewych tylnych drzwiach POMMOCY BO ZWARJUJE. ---------- Post added at 21:32 ---------- Previous post was at 21:29 ---------- dodam ze z prawej strony chodzi wszystko ok ---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:32 ---------- Z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #17 Napisano 4 Kwietnia 2010 Luty poszły, miałem to samo. Rozbieraj i lutuj, od razu radze ścieżki kabelkami poprawić, bo odpadają czasami od płytki. Poszukaj tematu, jest chyba w dziale warsztat. tam masz opisane co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cygan1188 Zgłoś #18 Napisano 4 Kwietnia 2010 dzieki za odp ale gdzie te luty poprawic ,jestem tu nowy i niewiem jak i co gdzie tego szukac dokładnie .dzieki wielkie za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal55a Zgłoś #19 Napisano 5 Kwietnia 2010 Witam wszystkich Chętnie podepnę się pod temat. Urwał mi się kabel odpowiedzialny od centralnego w kostce która wychodzi z drzwi. Czy jest jakiś sposób aby wyjąć pina z kostki a później przylutować kabel, czy trzeba wymienić całą kostkę z kablami. http://img193.imageshack.us/i/dsc0024malep.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #20 Napisano 5 Kwietnia 2010 (edytowane) dzieki za odp ale gdzie te luty poprawic ,jestem tu nowy i niewiem jak i co gdzie tego szukac dokładnie .dzieki wielkie za odp http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834 Czy jest jakiś sposób aby wyjąć pina z kostki a później przylutować kabel, czy trzeba wymienić całą kostkę z kablami. Sposób jest. Musiałbyś mieć dwie szpilki w przekroju prostokątne i wsadzasz od czoła w odpowiednie kanaliki. W ten sposób odbezpiecza sie zapadki. Musisz jeszcze wyjąć zabezpieczenie które wsadzone jest w poprzek kostki. U Ciebie na ono kolor fioletowy. Kiedyś wyjmowałem te piny z kostek a że nie miałem specjalnych narzędzi kułem dwie igły szewskie żeby miały odpowiednie kształty. Dużo zabawy z tym więc jeśli masz możliwość odciąć na szrocie cała kostkę to będzie to chyba łatwiej. Może i w ASO coś dostaniesz. Edytowane 5 Kwietnia 2010 przez ziaaiz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach