lebow Zgłoś #61 Napisano 13 Stycznia 2011 ale jak odlacze czujnik temp to obroty schodza na 900 Czyli któryś z czujników fiksuje. Zostaw na razie aparat w spokoju i obadaj oporność czujnika temp.,i volty przepływomierza i potencjometru przepustnicy. Odłączenie czujnika temp. i nagła zmiana pracy silnika nie koniecznie kwalifikuje akurat jego do wymiany, przez jego odłączenie blokujemy sygnały z innych czujników też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #62 Napisano 16 Stycznia 2011 Jak znajdziesz przyczynę daj znać, wiesza mi się tak samo a z grypą nie che mi się nawet myśleć. Dobra, znowu umyłem przepływkę i zrobiłem reset. Po odpaleniu na zimnym zaczął wachlować obrotami od 1200 do 4000 i tak aż do włączenia wentylatora, potem poszły ponad 4 tyś i zgasiłem go, bo żal było słuchać... Odpaliłem po chwili, chodzi równo zarówno na benzynie jak i na gazie, obroty spadają szybko poniżej 1000, pojeździłem parenaście minut, wszystko jak najbardziej ok; nie wiem o co w tym wszystkim chodzi do końca, wieczorem jak ostygnie jeszcze raz mu zrobię test. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #63 Napisano 16 Stycznia 2011 kolego jak to po ustawieniu, źle masz ustawione, u siebie tez ustawialem zaplon i znajomy jak bardziej przyspieszal to potem jak lekko gazu dodałem to były wysokie obroty, ale jak opóźnił to już coraz mnie i do tej pory mam około 1tyś obrotów, a jak przyśpieszył mocno to nawet 1500 obr. ale u mnie było bez zdejmowania wtyki od czujnika temp. i bez lampy stroboskopowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #64 Napisano 16 Stycznia 2011 potem poszły ponad 4 tyś i zgasiłem go U mnie si tak działo na ciepłym silniku na LPG gdy z potencjometru przepustnicy wyrwał się kabelek. jak bardziej przyspieszal to potem jak lekko gazu dodałem to były wysokie obroty, ale jak opóźnił to już coraz mnie i do tej pory mam około 1tyś obrotów, a jak przyśpieszył mocno to nawet 1500 ob Normalne objawy kręcenia aparatem.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #65 Napisano 16 Stycznia 2011 Kabelkologię przejrzałem, wszystko zdaje się być ok, chociaż przyznam że przepustnicę ominąłem, jutro tam zerknę. Zapłonu nie ruszałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #66 Napisano 16 Stycznia 2011 chodziło mi o kolegę shu B3FAN u mnie też coś ten silnik się męczy teraz, ma tak zimniejszy czasem ciepły że na wolnych obrotach obroty spadaja na maxa w dół coś niżej jak 700obr. i jakby miał gasnąc ale po chwili skaczą obroty, i mam to samo podczas jazdy że jak trzymam pedał gazu w jednej pozycji to silnik ma takie moce jakby mu obroty skakały benzyna i gaz to samo Normalne objawy kręcenia aparatem.... myślałem że coś nie tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #67 Napisano 16 Stycznia 2011 U mnie obecnie jest chyba już trzeci czujnik temp i zawsze kiedy coś z nim nie tak (np pokazuje około 130 stopni albo ledwo co się ruszy) to mam problemy z obrotami. Same wzrastały albo praktycznie wogóle ich nie było. Po wstawieniu nowego czujnika wracało do normy. Nie wiem czy u was to samo ale może warto spróbować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #68 Napisano 17 Stycznia 2011 zimniejszy czasem ciepły że na wolnych obrotach obroty spadaja na maxa w dół coś niżej jak 700obr Silnik reaguje na regulacje śrubką wolnych obrotów (na wkrętak) przy przepustnicy? ---------- Post added at 16:07 ---------- Previous post was at 16:06 ---------- Po wstawieniu nowego czujnika wracało do normy. Samo zdjecie wtyczki z czujnika juz powinno spowodować jakieś zmiany w pracy silnika,zamiast wymieniać dobrze pomierz oporności tego czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #69 Napisano 17 Stycznia 2011 zamiast wymieniać dobrze pomierz oporności tego czujnika. i zawsze kiedy coś z nim nie tak (np pokazuje około 130 stopni albo ledwo co się ruszy) W takim przypadku chyba jasne, że czujnik nawalił więc po co mam go mierzyć? Z resztą to nie temat o czujniku i chciałem tylko opisać mój przypadek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #70 Napisano 17 Stycznia 2011 W takim przypadku chyba jasne, że czujnik nawalił więc po co mam go mierzyć? Jasne że nawalił--- ...tylko że ten od wskaźnika temp. na zegarach czujnik temp i zawsze kiedy coś z nim nie tak (np pokazuje około 130 stopni albo ledwo co się ruszy) to mam problemy z obrotami a nie ten od sygnału na sterownik. W '91 były dwa osobne czujniki i w ogóle nie są one ze sobą związane..tzn. ten od wskaźnika nie ma żadnego wpływu na pracę silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #71 Napisano 17 Stycznia 2011 A ja mam jeden czteropinowy:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #72 Napisano 17 Stycznia 2011 posprawdzalem dzisiaj wszystkie przewody od czujnikow i wygladaja na ok, obadaj oporność czujnika temp.,i volty przepływomierza i potencjometru przepustnicy. tego nie patrzalem bo narazie nie mam czym sprawdzilem tez rure od przeplywki do przepustnicy i jest cala szczelna. a to mnie troche dziwi bo zatkalem wloty cieplego jak i zimnego powietrza w obudowie filtra i silnik pracowal bez rzadnych zmian... to skad bral powietrze??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #73 Napisano 17 Stycznia 2011 A ja mam jeden czteropinowy No to masz pecha ,choć nie zmienia to faktu że dwa piny zegary dwa sterownik i działają one niezależnie. zatkalem wloty cieplego jak i zimnego powietrza w obudowie filtra i silnik pracowal bez rzadnych zmian A próbowałeś przegazować? A jak wygląda przepływka od dołu? Może sie rozszczelniła... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #74 Napisano 17 Stycznia 2011 nie, nie gazowalem a nawet na to nie wpadlem jutro tak zrobie... przeplywka jest cala, dopiero ma rok. kupywalem w aso wiec jeszcze troche powinna polatac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #75 Napisano 19 Stycznia 2011 Silnik reaguje na regulacje śrubką wolnych obrotów (na wkrętak) przy przepustnicy? reaguję, tylko jak przekręcam to takie uczucie że gorzej chodzi, więc dobrze jest ustawiona śruba, u mnie może byc czujnik temperatury, 4pinowy mam, zamieniałem kiedyś na kolegi tylko on miał firmy bosch chyba, to gorzej chodził i inną temperature pokazywał. jutro jade gaz na analizatorze spalin ustawic i powinno byc dobrze;] jeszcze filtr powietrza dzis wymienic albo jutro rano. Dzięki bardzo wam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tuner 63 Zgłoś #76 Napisano 19 Stycznia 2011 mam ten sam problem od wczoraj z moim Passatem 2.0 motor 2E skaczą mi obroty silnika w zakresie od 5oo do 2ooo , jeżeli to silnik krokowy to gdzie on się znajduje , a moze to czujnik temperatury (mam 4-pin ) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #77 Napisano 19 Stycznia 2011 jeżeli to silnik krokowy to gdzie on się znajduje Na pokrywie zaworów-a konkretnie łączy kolektor z dolotem.Musi brzęczeć po przekręceniu na zapłon. a moze to czujnik temperatury (mam 4-pin ) Zdejmij wtyczkę przegazuj ze dwa razy tak do trzech tys/obr i załóż wtyczkę...powinno coś sie zmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #78 Napisano 20 Stycznia 2011 to jest silniczek krokowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość waldii5 Zgłoś #79 Napisano 14 Marca 2011 A ja mam problem-falują mi obroty podczas postoju na LPG i to nie zawsze,a na benzynie jest wszystko dobrze.Gdzie jest przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #80 Napisano 14 Marca 2011 A ja mam problem-falują mi obroty podczas postoju na LPG i to nie zawsze,a na benzynie jest wszystko dobrze.Gdzie jest przyczyna? w dziale b5... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach