marjanko Zgłoś #61 Napisano 25 Grudnia 2006 Po przekręceniu kluczyka w fazie testowania, lampka kontrolna tempomatu nie zapala się, i to jest normalne zachowanie. Zapali się po przestawieniu przełącznika na manetce w położenie ON. Jeżeli nie zapala się ,to albo nie jest zakodowany tempomat ,albo jest uszkodzony przełącznik .Zakładam że podłączenie było prawidłowe. Jeżeli zapala się , a tempomat nie działa ,to jest to błąd obsługi. Po osiągnięciu odpowiedniej prędkości zdejmujemy nogę z gazu ,i wtedy naciskamy krótko przycisk set. W momencie wciskania set , nie można dotykać jakiegokolwiek pedału. powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość derg Zgłoś #62 Napisano 26 Grudnia 2006 Koledzy mam pytanie - bo opisów od cholery - ale mam już jakąś wizję - ale na forum Audi był jeszcze jeden mały szczegół - mam skrzynię automatyczną i podobno któryś z przewodów idzie do sterownika skrzyni... jak to jest w praktyce ? czy ktoś coś wie ? Wydaje mi się że oryginalnie miałem tempomat ale został przerobiony przez niemców na antynapad.... - przełącznik ma opcje Ein/Aus i mam przycisk P< - trochę kombinacji pewnie będzie Ja mam tak samo i tez nie wiem czy to tempomat czy też nie do tego na konsoli srodkowej pod właczaniem ogrzewania tylnej szyby mam jeszcze dodatkowy przycisk i pisze FUNK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #63 Napisano 26 Grudnia 2006 Dardi ostatnio wspominał na spocie że tempomat w manualu działa powyżej 80 km/h i na 5 biegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf243 Zgłoś #64 Napisano 26 Grudnia 2006 Zapali się po przestawieniu przełącznika na manetce w położenie ON. A zapali się jak włącze na ON na postoju na biegu jałowym ?? Aha, czy do kodowania komputera sterujacego potrzebne są linie CAN-H i CAN-L ?? Bo odłączyłem je u siebie na złączu i zostawiłem tylko linię K. Do diagnozowania i usuwania błędów mi starcza, ale kto wie ... ?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marjanko Zgłoś #65 Napisano 27 Grudnia 2006 A zapali się jak włącze na ON na postoju na biegu jałowym ?? pozdrawiam Zapala się po uruchomieniu silnika, może być na biegu jałowym. Tempomat działa po przekroczeniu 60km, nie ważne na jakim biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kadafi Zgłoś #66 Napisano 28 Grudnia 2006 ...ktos wczesniej pytal do jakiego auta mozna podpiac tempomat. ten sposob czyli manetka+same kabelki+adaptacja to rzeczywiscie w autach z elektronicznie sterowanym gazem, czyli praktycznie same diesle. co sie tyczy naszych benzyniakow to swego czasu wszystkie szwaby kupowaly WAECO MS-400 czyli taki mechaniczny tempomat. manetka oczywiscie pozostawala bez zmian... tak btw czy ktos z was sie orientuje gdzie ew. mozna byloby taki modul zamowic - mowie o pl, a nie niemieckim ebay'u... pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf243 Zgłoś #67 Napisano 13 Stycznia 2007 Witam Nareszcie udało się zamontować tempomat (poprzednia manetka okazała się zepsuta ). Przeprowadzona pierwsza jazda próbna i prawie wszystko dziala jak należy ! Piszę prawie bo tempomat utrzymuje prędkość jak należy ale nie zapala się żadna kontrolka . Niby detal ale z tego co wiem to chyba powinna !!?? Wiem że podobne problemy zgłaszali już ludzie na tym forum ale jakoś nikt nie kwapił się z odpowiedzią. Może mi się poszczęści !!? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość diger Zgłoś #68 Napisano 28 Stycznia 2007 kolego "Kadafi" a ja mam benzynke z EPC i mam tez tempomat razem z instalacja - niestety narazie lezy w szafce nie mam cos natchnienia - ale bede go montował - tylko tak sie zastanawiam czy polaczenia beda takie same jak w dieslach ?? - czy w benzynie cos sie zmienia w schemacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 4MOTION_LBN Zgłoś #69 Napisano 28 Stycznia 2007 Witam Nareszcie udało się zamontować tempomat (poprzednia manetka okazała się zepsuta ). Przeprowadzona pierwsza jazda próbna i prawie wszystko dziala jak należy ! Piszę prawie bo tempomat utrzymuje prędkość jak należy ale nie zapala się żadna kontrolka . Niby detal ale z tego co wiem to chyba powinna !!?? Wiem że podobne problemy zgłaszali już ludzie na tym forum ale jakoś nikt nie kwapił się z odpowiedzią. Może mi się poszczęści !!? pozdrawiam Gratuluje dokonania ciężkiej i mozolnej pracy z zamontowaniem tempomatu. Tak powinna zapalić się zielona kontrolka w obrębie obrotomierza. Najważniejsze, że działa. Pozdrawiam. dołączam fotkę: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #70 Napisano 28 Stycznia 2007 u mnie po przekodowaniu komputera od razu od razu pojawiła sie kontrolka. W twoim liczniku mozliwe ,ze jej nie mam , w 3BG sa na pewno, a w starszych rocznikach może jej po prostu nie byc. Nawet w instrukcji piszą,że jeżeli jest na wyposażeniu. A tempomat działa od 30km/h a nie od 60 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość arq Zgłoś #71 Napisano 29 Stycznia 2007 Manetka tempomatu pasująca do Passata B5 97r jakie powinna miec numery ? wie ktoś ? Bo kupilem wyglądającą ideantycznie taką z umerami 8LO 953 513 H , będzie pasowała ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość diger Zgłoś #72 Napisano 16 Lutego 2007 czy ktoś juz zgryzł ten temat z benzyniakiem - jesli tak to prosze o podpowiedzi jak i co podpiąć bo lezy mi manetka w szufladzie i czeka na założenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #73 Napisano 16 Lutego 2007 u mnie po przekodowaniu komputera od razu od razu pojawiła sie kontrolka. W twoim liczniku mozliwe ,ze jej nie mam , w 3BG sa na pewno, a w starszych rocznikach może jej po prostu nie byc. Nawet w instrukcji piszą,że jeżeli jest na wyposażeniu. A tempomat działa od 30km/h a nie od 60 km/h Ja mam zamontowany oryginalnie tempomat i nie świeci mi się żadna kontrolka. Chyba w tym roczniku jej poprostu nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość diger Zgłoś #74 Napisano 26 Lutego 2007 witam moze ktos sprawdzic jak podlaczyc ten tempomat do benzyny 1.8 20v APT - przekopalem juz chyba wsystko i mam miliony instrukcji do TDI - ale zadnej do benzyny a na domiar zlego nigdzie niepisze nie mam zielonego poecia czy wyglada to identycznie w dieslu i benzynie - a niechcialbym sobie czegos zrąbać - a jak tak sobie leży to kusi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość firewire Zgłoś #75 Napisano 1 Marca 2007 Koledzy czy już coś wiadomo czy są jakieś dziwolągi przy podłączaniu Tempomatu do TDI z Automatyczną skrzynią ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #76 Napisano 17 Marca 2007 czy są jakieś dziwolągi przy podłączaniu Tempomatu do TDI z Automatyczną skrzynią Teoretycznie nie. Ponoć stosunkowo prosta sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość markus227 Zgłoś #77 Napisano 18 Marca 2007 Witam, również chciałbym sie pochwalić własnym montażem tempomatu w swoim TDI "AFN", nie było to tak od razu , przedewszystkim analiza pinów w kości od tempomatu bo też miałem inne kolory --drugi szczegół to piny z płaskimi koncówkami {a do tych kości co są na podszybiu powinny być okrągłe różnej grubości} , z tej sytuacji wyszedłem w ten sposób, że dorwałem końcówki odpowiadajace tym płaskim i zarobiłem je na przewodach{nie przecinałem ich tylko delikatnie zginając przewodzik zdjąłem izolację i zacisnąłem końcówkę-można przulutować przy opcji brak zaciskaczek do konektorków{pinów}, od góry przy kościach w pewnej odlegości,następnie nałożyłem wcześciej kawałki koszulek termokurczliwych i podgrzałem np: zapalniczką(dawałem konektorki zabezpieczając się faktem aby coś nie wyszło tak można byłoby w każdej chwili to ustrojstwo rozłączyć---potem aktywacja ---i działa ukłony dla wszystkich co zrobili kawał dobrej pracy co byli pionierami w tej dziedzinie..... Czas pracy wyglądał w piątek przyszła paczka z allegro,w sobotę późnym wieczorem około 4,5 godzin kombinacji{zapewne teraz poszło by jak z płatka}, a dzisiaj w niedziele próba na wyjeździe i naprawdę działa -najmniejsza prędkość do ustawienia to:30km/h-sprzęgło i hamulec wyłącza tempomat {patrząc na chwilowe spalanie na komputerze widać jakby zużycie paliwa byłoby stabilniejsze i mniejsze niż przy manewrowaniu nogą?-chyba że to tylko złudzenie zobaczę co czas pokaże Pozdrawiam Marek 1,9TDI-AFN Kombi "98 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ZbigNieff Zgłoś #78 Napisano 19 Kwietnia 2007 Odswiezam temat bo kolega piotrmag1 mial zrobic ladny opis krok po kroku lacznie ze zdjeciami itp... nie ukrywam ze zalozyl bym u siebie z mila checia tempomat wiec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ZbigNieff Zgłoś #79 Napisano 11 Maja 2007 I temat poplynal... wiec teraz skoro koledzy nie postarali sie o opis ze zdjeciami How To poprosze kolegow o przeslanie na maila jakiegos opisu jak to zalozyc itp! Czekam na info! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #80 Napisano 12 Maja 2007 I temat poplynal... wiec teraz skoro koledzy nie postarali sie o opis ze zdjeciami How To poprosze kolegow o przeslanie na maila jakiegos opisu jak to zalozyc itp! Czekam na info! Ja zrobie opis, jak tylko zdobede manetke Edycja: Znalazlem cos takiego. Na stonie jest zdjecie z instrukcji montazu. Jeszcze inne opisy 1, 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach