lancer83 Zgłoś #501 Napisano 20 Marca 2012 witam jak w/w potrzebuje schematu do tempomatu silnik ajm golf IV.Wiem że to jest forum passata ale to jest prawie "to samo" u was znalazłem tego naj więcej szukałem schematu konkretnie do ajm ale nie znalazłem nie wiem czy moge podlaczyć wdł. innych schematów ten jest w miarę ladnie opisany i z foto http://forum.vw-passat.pl/threads/40...towac-tempomat. Posiadam wiazke i tempomat wszystko oryg. manetka z szrotu from UK free a wiązka z germany oryg. 16f z przesylką w pudle ale bez instrukcji Podaj swój e mail to ci wyślę instrukcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
słodki1988 Zgłoś #502 Napisano 21 Marca 2012 Podaj swój e mail to ci wyślę instrukcję. [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #503 Napisano 21 Marca 2012 [email protected] Poszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew015 Zgłoś #504 Napisano 21 Marca 2012 Instrukcja to za mało,trzeba ją stosować we wszystkich punktach a oszczędzi nam wiele czasu.Pierwsza sprawa to podłączenie przed montażem manetki z wiązką i sprawdzenie miernikiem czy są połączenia off/on res i set na końcu kabla.Wykluczy to nam uszkodzoną manetkę lub wiązkę (co mi się przydarzyło) lub ich złe podłączenie.Teraz montaż,ale po nim nie składamy wszystkiego od razu do kupy(chodzi o miejsce przy sterowniku), tylko lutujemy kabelki, izolujemy,aktywujemy vagiem a następnie w odpowiednich blokach vaga sprawdzamy działanie tempomatu,czujników sprzęgła i hamulca.Jeszcze uwaga do lutowania w białej kostce 15 pin w passat B5 po 98 roku.Trzeba ją koniecznie rozebrać i policzyć kolejność pinów,bo kolory kabli w jednym przypadku są takie same z kilku pinów. Tyle moich uwag,montaż zajął mi 3h, drugim razem byłoby pewnie o połowę krócej.Zachęcam do montowania tego ustrojstwa,fajna sprawa.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #505 Napisano 21 Marca 2012 Instrukcja to za mało,trzeba ją stosować we wszystkich punktach a oszczędzi nam wiele czasu.Pierwsza sprawa to podłączenie przed montażem manetki z wiązką i sprawdzenie miernikiem czy są połączenia off/on res i set na końcu kabla.Wykluczy to nam uszkodzoną manetkę lub wiązkę (co mi się przydarzyło) lub ich złe podłączenie.Teraz montaż,ale po nim nie składamy wszystkiego od razu do kupy(chodzi o miejsce przy sterowniku), tylko lutujemy kabelki, izolujemy,aktywujemy vagiem a następnie w odpowiednich blokach vaga sprawdzamy działanie tempomatu,czujników sprzęgła i hamulca.Jeszcze uwaga do lutowania w białej kostce 15 pin w passat B5 po 98 roku.Trzeba ją koniecznie rozebrać i policzyć kolejność pinów,bo kolory kabli w jednym przypadku są takie same z kilku pinów. Tyle moich uwag,montaż zajął mi 3h, drugim razem byłoby pewnie o połowę krócej.Zachęcam do montowania tego ustrojstwa,fajna sprawa.Pozdrawiam Wszystko o czym piszesz jest w instrukcji. Czyli jak sprawdzić manetkę, jak podłączyć (auta przed 98 i po 98r.) oraz jak aktywować vagiem. A i jeszcze są rysunki jak wszystko rozebrać. Więc nie rozumiem czemu piszesz że to nie wystarczy? Moim zdaniem z tą instrukcją każdy da rade zamontować tempomat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #506 Napisano 21 Marca 2012 Podaj swój e mail to ci wyślę instrukcję. A do AZMa? Bardziej zależało by na numerze manetki, ale przyjmę wszystko co pomoże dopiąć temat. Emajla: [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominm Zgłoś #507 Napisano 21 Marca 2012 A instrukcje mogę ci wysłać na maila jak chcesz. Możesz również wysłać do mnie instrukcję na maila [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #508 Napisano 21 Marca 2012 (edytowane) Bardziej zależało by na numerze manetki Manetka połączeniowo i funkcjonalnie jest taka sama do wszystkich B5 mających elektroniczny pedał przyśpieszenia.Poliftowa i przedliftowa różnią się tylko trochę wyglądem zewnętrznym.Wszystko masz w tym temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/40076-Jak-zamontowac-tempomat?highlight=montaz+tempomatu. Edytowane 21 Marca 2012 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radziu 2710 Zgłoś #509 Napisano 21 Marca 2012 Zastanawia mnie fakt czy na tempomacie spalanie jest takie samo jak bez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #510 Napisano 21 Marca 2012 A do AZMa? Bardziej zależało by na numerze manetki, ale przyjmę wszystko co pomoże dopiąć temat.Emajla: [email protected] Możesz również wysłać do mnie instrukcję na maila [email protected] Poszło dajcie znać czy doszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #511 Napisano 21 Marca 2012 Manetka połączeniowo i funkcjonalnie jest taka sama do wszystkich B5 mających elektroniczny pedał przyśpieszenia.Poliftowa i przedliftowa różnią się tylko trochę wyglądem zewnętrznym.Wszystko masz w tym temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/40076-Jak-zamontowac-tempomat?highlight=montaz+tempomatu. Dzięki, takiej odpowiedzi oczekiwałem, bo już raz kupiłem manetkę do kierownicy wielofunkcyjnej i nie podeszła. Teraz jestem ostrożniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #512 Napisano 21 Marca 2012 Zastanawia mnie fakt czy na tempomacie spalanie jest takie samo jak bez Nie wiem jak u innych ale ja jadąc bez tempomatu jestem w stanie osiągnąć niższe spalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #513 Napisano 21 Marca 2012 Nie wiem jak u innych ale ja jadąc bez tempomatu jestem w stanie osiągnąć niższe spalanie. Nie tylko Ty:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #514 Napisano 21 Marca 2012 Poszło dajcie znać czy doszło. Tak, wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestekk Zgłoś #515 Napisano 22 Marca 2012 lancer83, gdybys miał chwilkę to i ja poproszę tą instrukcję, bo przymierzam się do montażu. Mój mail [email protected] . Z góry dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #516 Napisano 22 Marca 2012 lancer83, gdybys miał chwilkę to i ja poproszę tą instrukcję, bo przymierzam się do montażu. Mój mail [email protected] . Z góry dzięki i pozdrawiam. Proszę bardzo poszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajko-pl Zgłoś #517 Napisano 22 Marca 2012 (edytowane) to i ja poproszę. może w końcu się zmobilizuję i podłączę wiązkę z góry dzięki i pozdawiam Edytowane 22 Marca 2012 przez kajko-pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin87 Zgłoś #518 Napisano 22 Marca 2012 Ja również poproszę przymierzam się do założenia tempomatu na pewno się przyda. [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzelewy Zgłoś #519 Napisano 26 Marca 2012 Poszło dajcie znać czy doszło. Witam Kolego Czy mogę poprosić też o tą instrukcje [email protected] Z góru wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konter1948 Zgłoś #520 Napisano 26 Marca 2012 manetkę założyłem wraz z wiązką i tez przyda mi się instrukcja jak ktoś mógłby pomóc to niech prześle mi na [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach