Skocz do zawartości

pestekk

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pestekk

  • Urodziny 26.02.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Siema, co sądzicie o zastosowaniu szybkozłączek typu Y zamiast lutowania a następnie zabezpieczenie połączenia taśmą izolacyjną dla pewności? Puszka komputera szczelna, więc nie powinno być problemu z wilgocią
  2. Panowie podpowiedzcie. Posiadam Passata z 1998r 1.9 AFN. Powoli szykuje się na zmianę na jednomasa. Znalazłem komplet w dość rozsądnych pieniądzach koło jednomasowe i sprzęgło z 1Z. Nie wiem niestety czy docisk i wysprzęglnik z dwumasa pasuje P&P do zestawu z 1Z. Jeśli ktoś się orientuje w temacie to proszę o podpowiedź.
  3. Co sądzicie Pany o tulejach belki firmy Maxgear (numer katalogowy 72-1322)? Wraz ze wspornikiem kosztują 77zł za sztukę :) Ogólnie to unikałbym firmy, ale to przecież tylko kawałek gumy...
  4. Jak w temacie, przy próbie logowania kanału 003 w Basic Settings silnik najpierw się zaczyna dusić po czym po około 2sek gaśnie. Temperatura silnika bodaj 75-80st. więcej w takiej temperaturze zewnętrznej jaką teraz mamy, silnik przy jeździe miejskiej nie osiągnie. Może będzie przydatną informacją to, że logi wykonywałem ponieważ od około 2 tygodni na zimnym silniku po dojechaniu do świateł, zatrzymaniu się następnie wbiciu biegu jałowego obroty dosłownie na pół sekundy spadają o około 50obr./sek ( w tym momencie czuć jakby silnik się zatrząsł) i wracają do poziomu normalnego. Dzieje się tak dopóki silnik się nie nabierze roboczej temperatury. Co to może oznaczać? Padnięty zawór EGR? Może coś innego? Ewentualnie jak można rozwiązać ten problem? Z góry dzięki za odpowiedzi. Aha dodam, że komputer nie pokazuje żadnych błędów.
  5. Kurde, bo nie wytrzymie. Wiatrak od chłodzenia klimy (przy skraplaczu) ma się załączać w momencie gdy włączacie klimatyzację, żeby schładzała - albo tryb AUTO, albo schładzanie na nogi/nawiewy górne/szyba. Aha żeby wyjaśnić - stojąc przodem do maski po prawej stronie (po stronie kierowcy jest wiatrak od układu chłodzenia) natomiast po lewej (po stronie pasażera od chłodzenia układu klimatyzacji). Przy załączonej klimatyzacji oba bezwarunkowo muszą się kręcić!!!! I kurde nie ma innej możliwości. Jeśli mi nie wierzycie wpiszcie w szukajce klimatyzacja i poczytajcie tematy odnośnie klimatyzacji!! A do mniej doświadczonych kolegów, proponuje niewprowadzanie pozostałych kolegów w błąd. Dopisując dodatkowo, jeśli się nie kręci ten wiatrak to jest kilka możliwości: 1 klima się nie załącza, bo ma za mało czynnika, 2 albo wiatrak się nie załącza, bo jest spalony bezpiecznik od niego, 3 albo padnięta opornica wentylatora, 4 albo padnięty przekaźnik.
  6. Ja Tobie powiem tak, że wiatrak klimatyzacji załącza się od razu jak masz włączoną opcję "AUTO" a temperatura powietrza jest powyżej 5 czy 6 st. C. Myślę, że u Ciebie to jest problemem. Popytaj bardziej doświadczonych użytkowników, ja przerabiałem temat miesiąc temu. W zeszłym roku jak były upały non stop - nawet w trasie (przy dużych upałach) klima działała ciepło/zimno. Gdybym wtedy wiedział, że to wiatrak to bym przynajmniej zaoszczędził na nabiciu klimy a tak to uciekło 0,5L gazu. A naprawa wiatraka - to koszt szczotek, które już się pewnie u Ciebie wytarły- to około 30 - 40 zł +Twoja robocizna. Jeśli chodzi o zamienniki wiatraków, to są różne opinie, a używek nie opłaca się kupować, bo nie wiadomo ile pociągną, a są droższe niż szczotki. Pozdro
  7. Hej, mam pytanko. Dostałem od teścia czujniki, takie zwykłe, chińskie, są zintegrowane z takimi jakby podkładkami korekcyjnymi (dystansującymi) i są czarne a moje auto srebrne. Problem w tym, że nie za bardzo chce mi się je malować, a pod srebrnym zderzakiem w kombi FL jest taka czarna dokładka. Sęk w tym że nie wiem na ile jest ona (ta dokładka) zaokrąglona i czy będą tam pasować czujki, bo wiadomo że muszą być usytuowane równolegle do jezdni:/ Może ktoś już montował w tej dokładce swój parktronic? Bo chyba nie ma innych przeciwwskazań by w niej zamontować?
  8. Ja bym Tobie poradził sprawdzić czy działa Ci wiatrak od skraplacza - jak masz klimę w trybie auto to wiatrach ma chodzić. Jak nie działa to wzrasta ciśnienie gazu, klima wyłącza się równocześnie spuszczając trochę gazu (w celu obnizenia ciśnienia) przez zawór bezpieczeństwa. Stąd ciągłe włączenia i wyłączenia sprężarki. Sprawdzanie zacznijcie od tego. Pozdro
  9. Powiem Wam, że dzisiaj próbowałem wpiąć się w kostki. Specjalnie do tego celu spreparowałem wiązkę z pinami, żeby wszystko było jak w oryginale, ale jak wepchnąłem kostkę białą i pomarańczową do wnętrza auta, to mi się odechciało... Raz że ledwo co udało mi się złapać w palce tą kostkę pomarańczową, bo miejsca tam (nad przekaźnikami a pod ramką od komputera) tyle co kot napłakał. Zdecydowałem że znacznie łatwiej będzie się poprostu dolutować do kostki od zewnątrz i dać na to jakąś koszulkę termokurczliwą, niż kombinować z tymi kostkami, a żałuję bo naprawdę chciałem solidnie i jak w royginale:/ Chyba że coś źle robię, alebo coś u mnie w passadenie nie tak:/ Pozdrawiam
  10. Siema, ja jestem po wymianie szczotek w wentylatorze, tylko mam 2 pytania. Mianowicie, jakim sposobem udało się Wam "zakleszczyć" z powrotem te oryginalne zamknięcia, bo ja z otwarciem problemu nie miałem - szczypce w ręce i heja:) Natomiast zamknąc już tego nie potrafię (próbowałem śrubokrętem i młotkiem, ale nic:/). Jeśli chodzi o podłączenie nowych szczotek to zrobiłem to w ten sposób: stare szczotki uciąłem tuż przy szczotkotrzymaczu i jak wsadziłem nowe szczotki to połączyłem ich przewód ze starym. Zrobiłem to tak że ułożyłem równolegle dwa przewody związałem ja na omotkę drucikami miedzianym (takimi cienkimi z kabelka) i na to koszulkę termokurczliwą. Nie potrafiłem tego zlutować mimo 3 godzin prób z lutownicą pistoletową; cyna w ogóle nie chciała się trzymać przewodów miedzianych - tak starych jak i od nowych szczotek... No i tu do Was pytanie czy mogę tak to zostawić? Sprawdzałem i wiatrak śmiga aż miło:) Za 4 szczotki zapłaciłem 40 zł. Powodem "nie/łapania" cyny do przewodów była wadliwa lutownica. Zrobiłem porządnie na cynę i jest git!
  11. pestekk

    Klimatyzacja - climatronic

    Witam Koledzy mam szybkie pytanie. Mianowicie dałem passata na sprawdzenie i nabicie klimatyzacji. Wiatrak zepsuty, ale czy bez tego nie da się sprawdzić szczelności klimatyzacji (barwnik UV)?
  12. Mam takie szybkie pytanko, czy w 100% manetka "old style" podejdzie do passata po liftingu (takiego jak w opisie). Pewnie część z Was mnie zbluzga i powie, że już 1000 razy było na forum, ale może znajdzie się choć jedna dobra i kompetentna osoba, która mnie odpowie:) Mam na oku takową właśnie, ale nie wiem czy będzie pasować.
  13. lancer83, gdybys miał chwilkę to i ja poproszę tą instrukcję, bo przymierzam się do montażu. Mój mail [email protected] . Z góry dzięki i pozdrawiam.
  14. pestekk

    klimatyzacja

    witam, mam pytanko dotyczące silniczków climatronic'a, dokładnie ten niebieski i czerwony (v68). Mnie się posuły i zamówiłem już z alledrogo używki, z tym że od wersji angielskiej. Numery tych silniczków w poprównaniu z ETKĄ identyczne. mokje pytanie brzmi, czy te silniczki będą pasować do wersji europejskiej? Sprzedawca twierdzi że tak. Z góry dzięki za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności