vireless Zgłoś #1 Napisano 3 Sierpnia 2009 Cześć, opis sytuacji: instalacja I generacji w miarę łądnie ułożona, silnik na gazie lub PB chodzi ładnie i stabilnie. Ostatnio wymieniona uszczelka pod głowicą guma pod monowtryskiem po uszczelniane wszystko. W sumie jest fajnie i radośnie gdyby nie to że podczas jazdy na gazie spala mi również i bezynkę. Gdy jest zgaszony nie chce odpalić ponieważ ma za bogatą mieszankę. Podczas jazdy jest jako tako. Ratuję się odłączeniem pompy paliwa. I teraz pytanko jak mogę sprawdzić czy wtrysk benzynki jest wyłączony podczas pracy na lpg? Może to centralka nawala. Chyba że ktoś ma inny pomysł na dzień dobry. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vireless Zgłoś #2 Napisano 5 Sierpnia 2009 Widzę że odzew jest kiepski, dlatego poproszę moderatorów o przeniesienie Go może do innego działu (może b3/b4) albo zamknięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość weganin Zgłoś #3 Napisano 5 Sierpnia 2009 Mój samochód robi tak samo. Spala benzynę ale nic w strasznych ilościach jakieś 1- 1,5 l na sto. Da się przeżyć. Kolega w BMW 520 ma to samo. Nawet mówił od czego to jest, ale nie pamiętam teraz. Postaram się go zapytać i napisać odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #4 Napisano 6 Sierpnia 2009 Jeżeli ma od czegoś za bogato to tylko od czujnika temperatury cieczy chłodzącej.I nie pisz że odzew zerowy,bo najpierw się czyta stare posty korzystając z opcji "szukaj"! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 7 Sierpnia 2009 Jak zżera paliwo na gazie to zawór ciśnieniowy na wtrysk/wtryski nie trzyma, w 2E na 100% paliwo leci wężykiem od podciśnienia, nie wiem jak wygląda zawór w RP ale powinno być podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vireless Zgłoś #6 Napisano 10 Sierpnia 2009 (edytowane) Karol dziękuje za przypomnienie o szukajce i owszem przejrzałem forum wcześniej ale mimo to postanowiłem zadać pytanie. Miałem jakiś cel w tym. W weekend obejrzałem sobie wszystko i lebow ma racje. Cały diabeł tkwi w monowtrysku bo elektrozawór odcina benzynkę a mimo to sie leje... Wychodzi na to że regulator ciśnienia paliwa się rozleciał i teraz muszę tylko go wymienić i powinno być Git. Dziękuje wszystkim i pozdrawiam Edytowane 10 Sierpnia 2009 przez vireless Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach