The_Saint Zgłoś #101 Napisano 15 Kwietnia 2012 Daniel....a niedawno pisałes co innego...http://forum.vw-passat.pl/threads/28398-Problem-z-centralnym?p=1417774&viewfull=1#post1417774 Włodek, wydaje mi się że sytuacja zmieniła się po wymianie klamki, zejde na fajka na dół i napiszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasio Zgłoś #102 Napisano 15 Kwietnia 2012 aha sorki czyli jestem w innym dziale no szkoda myslalem ze mi pomożecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #103 Napisano 15 Kwietnia 2012 Włodek, wydaje mi się że sytuacja zmieniła się po wymianie klamki, zejde na fajka na dół i napiszę. Steruje prawa klamka całością tak jak pisałem wcześniej, wcześniej miałem urwaną wtyczkę w lewej i tylko to ruszałem z tego co pamiętam. W tym poście piszesz że prawdopodobnie kiedyś i u Ciebie prawy ryglował całość, zagadka do rozwiązania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #104 Napisano 15 Kwietnia 2012 ze ja pisałem co innego? jak masz na imię Święty to tak... idź do działu B5 ---------- Dodano o 23:14 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:10 ---------- W tym poście piszesz że prawdopodobnie kiedyś i u Ciebie prawy ryglował całość, zagadka do rozwiązania...że niby 2 mastery?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #105 Napisano 15 Kwietnia 2012 że niby 2 mastery?? Nie sądzę ale jakie wtedy rozwiązanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #106 Napisano 16 Kwietnia 2012 Nie sądzę ale jakie wtedy rozwiązanie? no właśnie nie wiem.. tym bardziej że patrzyłem przed chwilą na schemat i wg schematu do każdego siłownika idzie tyle samo przewodów i nic ciekawego tam nie widzę. mam gdzieś wiązkę centrala luźno leżącą więc ją oblukam w wolnym czasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #107 Napisano 16 Kwietnia 2012 piszesz że prawdopodobnie kiedyś i u Ciebie prawy ryglował całość No właśnie, muszę koniecznie zajrzeć do manszety czy wszystko całe. A co do kabelków to wszystkie siłowniki mają ich chyba tyle samo...nieszczęsne mikrostyki, ale np. same pompki centralnego też się zmieniały ..miały mniej lub więcej pinów...Hella lub VDO , może to też ma znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #108 Napisano 16 Kwietnia 2012 Ale ja pompki nie zmieniałem, mimo wszystko pójdę zobaczyć jakiego producenta siedzi u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dero686 Zgłoś #109 Napisano 18 Kwietnia 2012 zmieniłem siłownik od strony kierowcy na nowy , podłączyłem i teraz jest tak : prawymi (pasażera)drzwiami mogę zamykać i otwierać wszystkie 4 drzwi , a lewymi (kierowcy) mogę tylko raz zamknąć wszystkie i wtedy już nie da sie otworzyć , albo otwierają sie tylko tylnie i te kierowcy.... gdzie jeszcze szukać przyczyny ? sprawdzałem kable , sterownik do du..py ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #110 Napisano 18 Kwietnia 2012 gdzie jeszcze szukać przyczyny ? też tak miałem że mi nie otwierało wszystkich drzwi... kurde i nie pamiętam co zrobiłem.. coś działałem z wydłużeniem/skróceniem cięgien wchodzących do siłownika. i przeszło.. zajmij się dalej drzwiami kierowcy, tam działaj z tym cięgnem.. spróbuj wydłużyć a jak nie pomoże to skrócić w uchwycie w siłowniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #111 Napisano 19 Kwietnia 2012 gdzie jeszcze szukać przyczyny ? Pytanie czy siłownik który założyłeś jest dobry. Z kluczyka działa dobrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dero686 Zgłoś #112 Napisano 20 Kwietnia 2012 ten nowy działa tak samo jak stary czyli to nie wina siłownika , to chyba będzie coś z cięgnami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jodek_wwa Zgłoś #113 Napisano 23 Kwietnia 2012 Niezła kicha... wczoraj jezdziłem cały dzień i wszystko z zamkiem było ok... dzisiaj wracam po pracy, chce otworzyć pokrakę a tu się tylko drzwi kierowcy otwierają... i cisza.... nie mam dostępu do wlewu ani do bagażnika... bezpiecznik ok... pozostało mi dostać się do bagażnika.... i poobserwować elektrykę.... Ma ktoś jakiś pomysł ? :dolamam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jodek_wwa Zgłoś #114 Napisano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) hm... stało się to czego się obawiałem. po otworzeniu bagażnika, poczułem słodki znajomy mi zapach... spalonego silnika... po lewej stronie auta na tylnym kołem jest styropianowe pudełeczko a w środku ? silnik elektronika, pompeczka i krańcówka... silnik stopiony... juz od dłuzszego czasu jakoś głośno chodził... tu widać zjarane zwoje i szczotki I demontaż pompeczki po kolei ;p A oto winowajca... oraz spalone łożysko (plastinowe po sprawdzeniu płytki, niepokoiły mnie przekaźniki, ale po sprawdzeniu okazuje się że nic im nie dolega Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez jodek_wwa opis zdjęć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jodek_wwa Zgłoś #115 Napisano 23 Kwietnia 2012 i ps. Jestem w stanie naprawić takie pompeczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi108 Zgłoś #116 Napisano 28 Kwietnia 2012 Ściągnij spód pomki, tam zobaczysz otwór w płytce i blaszkę na środku i dwie po bokach. Jeśli zegniesz dwie boczne blaszki w kierunku tej na środku to pompka po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia szybciej Ci się będzie wył. Te blaszki po bokach właśnie są do wył. pompki. Szczypcami delikatnie tak po minimetrze i zobacz jak będzie wył. Jedna wiadomo od odcinania przy zamykaniu a druga przy zamykaniu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyko045 Zgłoś #117 Napisano 6 Maja 2012 witam wszystkich. czytam Wasze problemy z centralnymi zamkami... powtórze sie ale w czym rzecz: Dziś podczas zamykania auta pompka chodziła chyba z minutę, ale i tak nie poradziła sobie z zamknięciem drzwi. z WIELKIM trudem zassała cięgna od drzwi z wyjątkiem prawych tylnych. ( klapa bagażnika i wlew paliwa nie są pod pseudo-pneumtyke podłączone) Rozebrałem - siłownik ok, wężyk ok. instalacja szczelna sprawdzałem. Nawet odcinałem lewą potem prawą stronę auta załamując wężyki i bryndza - nie chce się zamknąć. Wszystkie drzwi nasmarowane itp. A jak otwieram kluczykiem to pompka nabija ciśnienie od razu we wszystkich drzwiach i szybko podnoszą się te kołeczki. Znowu jak zatykam palcem otwór przy pompce to cisnienie jest dobre i ssie tez mocno. Gdzie szukać przyczyny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #118 Napisano 7 Maja 2012 ( klapa bagażnika i wlew paliwa nie są pod pseudo-pneumtyke podłączone) Co masz na myśli pisząc "pseudo" ? Pneumatyczny centralny to ori w B4 i jak najbardziej klapa i wlew powinny być pod niego podłączone. Rozpołów pompkę i zobacz czy w niej wszystko szczelne, potem postaraj sie dokopać do wężyków klapki paliwa i klapy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyko045 Zgłoś #119 Napisano 9 Maja 2012 jak zdejmę wężyk z pompki i wylot zatkam palcem to ładnie się wyłącza więc niby pompka ok.. niepotrzebnie kręciłem tymi dwoma białymi kółkami wewnątrz pompki co sie ustawia ciścienie załączenia i wyłączenia więc napewno nie uda mi się powrócic do nastawy fabrycznej. otwieranie klapy bagażnika mam zrobione na siłowniku elektrycznym ( przyciskiem co się wkłada kluczyk się nie otwiera ) i mam otwieranie bagażnika pilotem oraz guzikiem wewnątrz auta. a od klapki wlewu paliwa blacharz ułamał mi ten zaczep co wchodzi w niego drut od siłownika więc korek na klucz więc 2 siłowniki odłączone i zaślepione rurki. musze założyc jakiś długi wężyk na pompke i na końcu go zaślepić i spr czy wtedy bedzie nabijać ciśnienie i sie wyłączac. ale czasu brak... jak zrobie próbe odrazu opisze rezultat. za czasów jak zamek mi działał to pół roku bez klamki kierowcy jezdziłem bo i tak się palcem nie dało otworzyć. lekko się za cięgło ruszyło i pompka domykała drzwi ze nie było siły zeby otworzyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateuszx26 Zgłoś #120 Napisano 19 Maja 2012 Cześć panowie . Jako że sprawa jest pilna i nie mam jak przeglądać całego forum więc proszę o pomoc. Mianowicie mam passata b5 variant i problem z centralnym, otóż zamykając kluczykiem (nie mam alarmu nie zamykam z pilota ) zamykają mi się tylko drzwi kierowcy i klapa bagażnika . Co mogę z tym zrobić i jak to rozwiązać ? Za wszelkie odpowiedzi dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach