Adrianek13 Zgłoś #21 Napisano 3 Sierpnia 2009 witam Was dziś poszedłem do sklepu i kupiłem nową pompe hamulcową do mojego paska i wszystko jest oki, za nową pompę lukas zapłaciłem 245zł i jak narazie mam spokój hamuje nie blokuje jest zajebiście. wymieniona cala pompa abs (cały komplet) ale okazało sie że stara jest w pełni sprawna. mechanik mi powiedział że sekcja była zablokowana na pompie i w miare nagrzewania się zwiększała się obiętość gumek w pompie i się blokowała ---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 19:05 ---------- rafał sprawdż sobie pompę hamulcową niech ktoś ci pompuję a ty luzujprzewody przy pompie i zobacz czy jest odpowiednie ciśnienie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafa762 Zgłoś #22 Napisano 3 Sierpnia 2009 (edytowane) witaj adrianie odebralem auto,poszlo servo wspomagania hamulcow tak zwane slonce zamontowane przy pompie,dziurawa membrana a sa dwie w pasach montowane od 2001roku,,ja w niedziele nierozbierajac zaciskow ,by cokolwiek czyscic jechalem na trasie z 70 km,zero blokowania kol ale po 4 godz.postoju i powrotu do domu zaczely mi blokowac 4 kola!wkurzylem sie i odpiolem wtyczke sterownika pompy abs aby sprawdzic,czy blokada kol nie jest czsem od walnietego sterownika-na desce po odpieciu pali sie wowczas kontr,abs i na czerwono ukl.hamulc.i po ruszeniu w droge znow zaczely blokowac kola:eek:,moja przypuszczenia padly wowczas na pompe hamulcowa lub servo-elektromechanik przebadal 2 wyzej uklady plus dla pewnosci vagowanie i servo powodowalo cale zamieszanie,jak narazie felgi letnie i toczenie lzejsze auta nawet patrzac na spalanie wg kompa.ps mielismy podobny problem ale u mnie pedal byl taki sam niezmienny ani miekki ani tawrdy nawet podczas blokady,pompa jak piszesz u mnie zostala podobnie przebadana pozdrawiam. Edytowane 3 Sierpnia 2009 przez rafa762 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adrianek13 Zgłoś #23 Napisano 4 Sierpnia 2009 witaj Rafał powiedz mi ile cię kosztowało serwo bo ja mamteż podwójne narazie nic się nie dzieje ale wolałbym wiedzieć co i jak dzięki i pozdro moja pompa była szrot nie dawała ciśnienia. albo podawała maxymalne i się blokowała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafa762 Zgłoś #24 Napisano 4 Sierpnia 2009 witam:),servo mam zamontowane z audi a4 sprawdzone,z gwarancja rozruchowa,kosztowalo mnie 500 zl z robocizna na alegro chodza po 300zl a typowo uzywane takzwany kot w worku nawet od 150 zeta ale wiesz jak to jest,nowe boscha ponad 1000zeta sa zamienniki napewno tansze,wiesz u mnie membrana dziurawa powodowala nacisk samoczynny na trzpien jakbym lekko dusil na hamulec a puzniej mozesz sobie wyobrazic temperatura itp-pozdrawiam cie bedziemy w kontakcie.ps wejdz na strone sklepu z czesciami inter-cars tam maja duzy wybor i pewne zamienniki;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adrianek13 Zgłoś #25 Napisano 22 Sierpnia 2009 hej hej moje hamulce spisują się super wymiana pompy przy serwie pomogła jest teraz dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiadrian Zgłoś #26 Napisano 1 Czerwca 2011 Witam, wczoraj miałem taki przypał: Jechałem sobie jakieś 60km/h i gość przede mną gwałtownie shamował i skręcił, więc i ja zahamowałem na tzw stopa i pedał hamulca nie oddał tylko się zaciął i koła zablokowało. Po około 2min stania na środku drogi, wciskania pedału i delikatnego podjechania do tyłu puściło. Później normalnie dojechałem do domu ale bez gwałtownego hamowania i było ok. ALe dziś podczas jazdy na uczelnie czułem jakby hamulec delikatnie trzymał i w pewnym momencie zapaliły się kontrolki abs i esp, lecz po kilkunastu metrach zgasły. Koła były ciepłe ale za ciepłe jak na jazdę po mieście więc myślę że to wina serwa, pytałem kolegi mechanika i jego wstępna diagnoza to też serwo. Co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzecht Zgłoś #27 Napisano 1 Czerwca 2011 Znajomemu w podobnych okolicznościach zrobiło się tak samo. Wymieniłem mu serwo wraz z pompą hamulcową (150 zeta na pobliskim szrocie, stan igła) i wszystko śmiga elegancko. Z jego serwa po demontażu wylałem wiadro wody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MelsonOpole Zgłoś #28 Napisano 12 Marca 2016 Siemanko nie bede zakładał kolejnego tematu wiec napisze tutaj. Jakiś czas temu zaczęło mi blokować lewe koło. Lewe klocki dużo bardziej zużyte niż prawe. zregenerowałem zacisk, tłoczek wypolerowany, wymienione gumki, płyn hamulcowy. Przez chwilę było ok poczym znów zaczęły hamowac ale już prawe i lewe. wymienione przewody i dalej nic. pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #29 Napisano 12 Marca 2016 Siemanko nie bede zakładał kolejnego tematu wiec napisze tutaj. Jakiś czas temu zaczęło mi blokować lewe koło. Lewe klocki dużo bardziej zużyte niż prawe. zregenerowałem zacisk, tłoczek wypolerowany, wymienione gumki, płyn hamulcowy. Przez chwilę było ok poczym znów zaczęły hamowac ale już prawe i lewe. wymienione przewody i dalej nic. pomoże ktoś? swoznie plywajace tez wyczyszczone i nasmarowane ? najczesciej one sie zacieraja i wtedy zle pracuje zacisk- nie plywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MelsonOpole Zgłoś #30 Napisano 12 Marca 2016 smarowałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabelek Zgłoś #31 Napisano 24 Sierpnia 2016 Witam . Mam identyczny problem w swoim pasku. Podczas jazdy zablokowały mi się koła. Auto zostawiłem u mechanika, którego zdaniem problemem był sterownik od ABS'u który się rozkodował. Po ponownym kodowaniu autko pojeździło jakieś 50 km po czym problem powrócił. Zostawiłem autko na noc, rano dało się przejechać kilka kilometrów, ciśnienie spadło ale nadal czułem ,że auto zaczyna zwalniać po kilku kilometrach . Zatrzymałem się i powyjmowałem bezpieczniki od ABS'u/ ESP. Auto już samoczynnie nie hamowało, przejechałem tak około tysiąc kilometrów. W międzyczasie odwiedziłem kilku mechaników , którzy po wyjaśnieniu problemu chcieli wymieniać wszystko. Od czujników hamowania pod pedałem po pierścienie ABS'u. Prosiłbym o podpowiedzi znawców układu hamownia gdzie szukać problemu, co powoduje ,że płyn nie wraca jak jest aktywna pompa abs'u, a jak nie jest podpięta to jest ok. Pompa jaka jest u mnie to 8E0614111T ze sterownikiem w kabinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #32 Napisano 25 Sierpnia 2016 czujnik stopu i sprzęgła sprawny? vcds pokazuje poprawne wartości w grupie 004 lub 006 (nie pamietam) wartości binarne. 000,001,011,111 ? czujnik g202 do sprawdzenia i pomiarów możliwe zaśniedziałe styki ABS jest jeszcze opcja uszkodzonego sterownika pompy ABS Masz ESP czyli sterownik masz plastikowy. w Autach bez ESP sterownik byl AL + plastik i od wibracji często pękały połączenia drucików wewnątrz modułu a to elektronika hybrydowa, scalaki połączone drucikami cieńszymi niż włos zalanymi żelem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabelek Zgłoś #33 Napisano 25 Września 2016 Przepraszam ,że tak długo o trwało ale nie miałem za bardzo czasu żeby odpisać. Tak więc czujnik stopu oraz sprzęgła sprawne. Czujnika G202 nie sprawdzałem ,ale wyłączyłem ESP ,żeby dezaktywować (teoretycznie jakby był niesprawny to powinno wszystko być ok, na mój rozum ). Tak więc został tylko moduł od ABSu o numerach 8D090738E do sprawdzenia oraz pompa od ABS'u o numerach 8E0614111T. Pompa hamulcowa raczej nie powinna być temu winna, również na mój rozum jak bez ABS'u hamuje bardzo dobrze ,równo . Jeżeli chodzi o VCDs'a nie udało mi się sprawdzić wartości w tych grupach, nie wiem czy to wina VCDs'a w wersji 1.2 lite czy modułu czy kij wie czego jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
psotki Zgłoś #34 Napisano 4 Października 2016 Przepraszam ,że tak długo o trwało ale nie miałem za bardzo czasu żeby odpisać. Tak więc czujnik stopu oraz sprzęgła sprawne. Czujnika G202 nie sprawdzałem ,ale wyłączyłem ESP ,żeby dezaktywować (teoretycznie jakby był niesprawny to powinno wszystko być ok, na mój rozum ). Tak więc został tylko moduł od ABSu o numerach 8D090738E do sprawdzenia oraz pompa od ABS'u o numerach 8E0614111T. Pompa hamulcowa raczej nie powinna być temu winna, również na mój rozum jak bez ABS'u hamuje bardzo dobrze ,równo . Jeżeli chodzi o VCDs'a nie udało mi się sprawdzić wartości w tych grupach, nie wiem czy to wina VCDs'a w wersji 1.2 lite czy modułu czy kij wie [/center][/center][/left][/center][/left] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach