Skocz do zawartości
Blanko

FMIC orurowanie

Rekomendowane odpowiedzi

Też jestem ciekaw, bo jedyne co to widzę kompletny kit na alledrogo to tu:

 

http://www.allegro.pl/item985979644_...assat_vag.html

 

I się zastanawiam czy warto.

poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=855964#post855964

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh Olek widzę, że podobnie myślimy, bo i ja dzisiaj załadowałem do swojego IC-ka od A5 no i powiem, że jest akurat. Jakby był tam od zawsze hehe :)

 

A najlepsze jest to, że wszystko można praktycznie zrobić z łączników gumowych i to od passata. Kilka kolanek, 0.5m kwasówki, kilka obejm i macie lodówke. A cena ? - wręcz śmieszna ! (wszystko kosztowało mnie ! 250zł !).

 

16363084.jpg

92496235.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Heh Olek widzę, że podobnie myślimy, bo i ja dzisiaj załadowałem do swojego IC-ka od A5 no i powiem, że jest akurat. Jakby był tam od zawsze hehe

No wychodzi na to że tak;) mi były potrzebne tylko dwa kolanka z kwasówki z investy, kawałek rury fi50 i łączniki z węża silikonowego. Koszt razem ze spawaniem aluminium pod zaczepy i opaskami wyszedł śmieszny:) Powiem Ci Daron, że mnie wyszło to jeszcze mniej bo icka wyrwałem za całe 80plnów :P

Jedyny minus to tylko to, że trzeba zderzak trochę poprzycinać i kratki popodcinać;) no i nowe miejsce na zaczep do holowania zrobić ale to już mam opracowane;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh no ja niestety za icka musiałem dać 200zł (taniej nie znalazłem niestety). No trochę kratki nie pasują, ale ogólnie jest wporzo he

A właśnie - co z holowaniem ? Bo u mnie jak na razie to nie ma mowy o takowym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A właśnie - co z holowaniem ? Bo u mnie jak na razie to nie ma mowy o takowym...

 

też jestem ciekaw jak panowie rozwiązujecie tą kwestię... ja się raz ciągałem za wahacz dolny-przedni i nic dziwnego się nie wydarzyło, ale zdaję sobie sprawę, że w ten sposób nie powinno się holować auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam nie mam problemu z holowaniem auta :D

Proponuje rurę do FMICa puścić tak aby zakryła w całości hak! czyli była centralnie przed hakiem :D

Głupie nie? :lol

a w rezultacie jak podepniecie linkę będzie ok :D sprawdzone :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u Jaruckiego duuzo tanej to wyjdzie :) jak ja to cytowalem to nie wiem ;] ja u siebie - fakt bore mam :) - nie mam problemu z holowaniem baa od ostatniego fuckupa nie wykrecam wkretki :D

 

Fajny ten coller od A5 :) Jrucki Ty wiesz o czym ja mysle :D

Edytowane przez jozko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fajny ten coller od A5 Jrucki Ty wiesz o czym ja mysle

Mów Kiedy... to będzie korekta :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A właśnie - co z holowaniem ? Bo u mnie jak na razie to nie ma mowy o takowym...

W przyszłym tygodniu dam foty z montażu haka bo pomysł mam chyba idealny;) rozeznanie zrobione i ponoć powinno być ok:) a o co chodzi dokładnie to niespodzianka:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie czekam na fotki z tego jak ten hak przemodzić, żeby było ok i można było bez problemu holować.

 

A co do pracy icka - jestem bardzo zadowolony, bo nie sądziłem, że aż tak przyjemnie będzie się teraz jeździło. Można auto pałować cały czas i nie ma problemu z przyspieszeniem, nic nie puchnie (jak to miało miejsce na SMIC-u).

 

Na koniec jazdy (50-60km jazda 3-4tyś obr), stałem 5minut (żeby icek się nagrzał jako tako), otworzyłem maske - rury od turbo do ic gorące, wręcz parzyły. Rury za ic .. praktycznie temperatura zewnętrzna :) Jak tylko będę miał kompa podłącze i sprawdzę temperaturę VAG-iem.

 

Pozdr.

Edytowane przez Daron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja się zapytam o 2 IC, czy ktoś rozważał ich montaż.

 

Mianowicie 1 jest od Saab'a 900:

 

968910210_1

 

Można by bez większego modzenia z orurowaniem go zamontować.

 

Opcja nr 2 to od megane 2.0:

 

998194190

 

Wylot doprowadzić znów w miejsce ori i też modzenia z wężami brak. Tylko czy w tym wypadku rur za dużo już nię będzie, chodzi mi o droge jaką powietrze będzie musiało pokonać.

 

Głównie rozchodzi mi się o fakt nie zasłaniania otworu do haka. :P

 

Jak na razie wszystko planowane na seryjnych bebechach AFN'a, potem może kolektor i turbo AWX.

Edytowane przez Koucz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak w ogóle od czego by można było by jeszcze przypasować FMIC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja użyłem fiat grande punto/bravo/alfa mito 1.9 jtd-pasuje idealnie, można tanio kupić-spisuje się rewelacyjnie. Laga mi nie zrobił, mocy już mi nie ubywa ;)

http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=855903&postcount=64

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a widziałem u ciebie Patrick i nawet dobrze wyglada a coś musiałem wycinać czy coś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, zrobione po taniości i amatorsko ale działa ;) Musiałem delikatnie podciąć żeberka prawej kratki (patrząc na przód auta) bo wąż fgumitu jest bardzo sztywny i nie chciał się wygiąć. Gdyby zastosować tam inny, bądź rurkę to nic by nie trzeba było, ale już mi się nie chciało przerabiać-prościej było żeberka nożem podciąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja się jeszcze zapytam, ile jest miejsca między chłodnicą a belką? Bo ciekawi mnie jakiej grubości może być maksymalnie FMIC żeby ładnie się tam wpasował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, w środkowej części jest sporo, ale wiadomo belka idzie półokręgiem więc na skrajach jest już mniej. Ciężko mi teraz powiedzieć ile tam jest miejsca w centymetrach, ae na prawdę jest całkiem sporo i aż dziw, że cooler nie jest tam seryjnie. Ja mój cooler mam zawieszony do belki i jest ok 5cm od chłodnicy,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy mówi, że im większy IC tym większy LAG. A wbrew pozorom, u mnie nie ma praktycznie żadnego LAG-a - śmiem nawet twierdzić, że tak samo turbina wstaje jak na smic-u.

 

[ame]

[/ame]

 

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaka jest szansa na wsadzenie tego intercoolera do 1.9 TDI 3BG

szansa jest tylko po co taki :?: jakie moce chcesz osiągnąć :?:

 

 

coś tam już masz zmodzone ....... 18cm starczy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności