Skocz do zawartości
Blanko

FMIC orurowanie

Rekomendowane odpowiedzi

co powiecie na to zeby nie robic do custom fmica orurowania z kwasowki ani aluminium tylko dac calosc z rury silikonowej?

rura jest elastyczna tak ze zadnych problemow z jej poprowadzeniem nie ma wystarczy dac tylko objemki przy turbo i wejsciu do IC i byc moze redukcje

odpadaja spawy kolanka laczniki cala masa objemek itp itd zabawy duzo mniej

dokladnie chodzi o to http://www.tsimagnet.pl/?p=productsMore&iProduct=59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co powiecie na to zeby nie robic do custom fmica orurowania z kwasowki ani aluminium tylko dac calosc z rury silikonowej?

rura jest elastyczna tak ze zadnych problemow z jej poprowadzeniem nie ma wystarczy dac tylko objemki przy turbo i wejsciu do IC i byc moze redukcje

odpadaja spawy kolanka laczniki cala masa objemek itp itd zabawy duzo mniej

dokladnie chodzi o to http://www.tsimagnet.pl/?p=productsMore&iProduct=59

 

Wyslalem zepytanie o koszt rury odpornej na wysokie cisnienia i podcisnienia. Z tego co pisza na stronie sa w stanie zrobic kazda srednice powmiedzy 50 a 500 mm wiec mozna idealnie dobrac do IC'ka. Jezeli nie bedzie to jakas astronomiczna suma to zamowie i sproboje czy to bedzie dzialac. Bylaby to bardzo dobra alternatywa dla rurek stalowych chociazby ze wzgledu na wage i latwosc instalacji.

 

O ta dokladnie chodzi: http://www.tsimagnet.pl/?p=productsMore&iProduct=85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wysłalem zapytanie ile kosztuje 1metr tej rury vena sil 240 o przekroju 50mm- odp. ze 119zl netto

to nie jest tak strasznie drogo tylko zastanawiam sie jak z jej elastycznoscia daj znac pimpciak jaki jest koszt tej co podales w linku za metr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

..różnica jest tylko taka, że rura, o której piszecie tutaj jest zrobiona z dwóch warstw gumy, przedzielonych spiralą stalową. Nie wiem jak to się ma do wytrzymałości, ale sześciowarstwowe (!) rury samco wytrzymują ciśnienia do 6 barów... Różnica jest taka, że samco jest wzmacniane jakąś plecionką ze sznurka, a nie stali. Za takie pieniądze jak tutaj piszecie to chyba nawet się nie ma co zastanawiać (pod warunkiem, że to wytrzyma) - samco kosztuje 5x więcej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co podniecać - ten wąż vena sil nie jest olejoodporny.

Trzeba się dowiedzieć jakie ciśnienie wytrzymuje ta technoprene, bo jest napisane, że olejoodporna.

Edytowane przez zegarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sie juz nie zastanawiam:) za taka cene?!:D

o wezu technoprane

"Cena węża o średnicy 50mm to koszt około netto zł 35,00/metr +

koszt wysyłki do odbiorcy.Występuje w odcinkach po 10 lub 20metrów. Oczekiwanie około 3-4 tygodni."

zamawiam 10metrow:D potem ewentualnie moge odsprzedac komus z forumowiczow reszte ktora mi zostanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to Czekamy na Foto-Relacje z montażu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.tsimagnet.pl/index.php?p=productsMore&iProduct=67

Kolejna rzecz nad ktora sie zastanawiam. Tylko cos takiego to juz napewno kilka razy drozsze i mniej elastyczne. Strasznie toporna ta strona ze nawet cen orientacyjnych nie ma :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak teraz stwierdzam że z tym wężem silikonowym może być lekki nie wypał!

Skoro węże o średnicy 5mm potrafią się zgiąć w taki sposób że utrudniają przepływ powietrza, co prawda małe ciśnienie i nie są zbrojone. Idąc w drugą stronę zbrojenie może utrudniać elastyczność węży do tego stopnia że nie będzie można ich zgiąć (90stopni) co za tym idzie, będzie trzeba stosować kolanka silikonowe a te nie są tanie!

Łącząc kolanka czy redukcje będzie trzeba użyć rur metalowych, no bo inaczej to będzie ciężko!

Jeśli ma to być kompletne o rurowanie Turbo->FMIC->Kolektor, to będzie trzeba kawałek rury z miejscem na map sensor!

Czy nadmierna temperatura nie będzie wpływała negatywnie na węże silikonowe?

No i nie zapominajmy że silikon nie oddaje tak temperatury jak metal!

 

No tak czy owak czekamy na rezultaty z pracy oraz efekty końcowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akurat te rury cechuja sie wysokim stopniem elastycznosci wiec o to jestem spokojny kolanek pewnie nie bedize ewentualnie bede musial dokupic kawalek aluminum albo kwasowki(20-30zl) przy wyjsciach do IC bo tam beda redukcje z 57mm na 50mm (20zl sztuka) i jakos to musi sie trzymac ale jak narazie to wszystko tylko teoria....

tylko co z zaworkiem egr? mozna bo wywalic wogole jakie on ma znaczenie;P??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dostałem odpowiedź, niestety się nie nadaje.

 

"TechnopreneS z pewnością nie jest ani odporny na wysokie ciśnienia ani olejoodporny. Często stosowany juest w wentylacji i do odprowadzania spalin w garażach, warsztatach."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...to już wiecie czemu różnica w cenie jest taka duża pomiędzy samco a tym czymś... :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blanko jak tam realizacja planu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem ciac koszty robic to sam wiec myslalem nad sylikonami.. ale teraz juz mam kogos kto mi to profi zrobi z kwasowki/nierdzewki kompleksowo wraz z montazem wiekszego turbo wiec sie juz nie bede w nic sam bawil...:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale teraz juz mam kogos kto mi to profi zrobi z kwasowki/nierdzewki kompleksowo wraz z montazem wiekszego turbo wiec sie juz nie bede w nic sam bawil...
Jeśli można wiedzieć ile taka zabawa kosztuje ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszlo na priv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samemu sie nie oplaca robic za materialy trzeba zaplacic ok 700 zł a kompletny montaz kosztuje 900

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pomyśl sobie że w jednej firmie powiedzieli mi 2,5 tysia . Tylko tyle że mnie nic nie interesuje , daje samochód i płacę hehehe.... . Wolał bym sam sobie to zespawać za taką kasę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
samemu sie nie oplaca robic za materialy trzeba zaplacic ok 700 zł a kompletny montaz kosztuje 900

Adam jak znalazłeś kogoś kto w tej cenie zrobi kompletny Fmic to daj namiar na forum bo ja dzwoniłem po firmach i najtaniej powiedzieli 1800zł także cena 900zł jest śmiesznie niska jak w tym jest już IC-ek;p

A taniej niż niż 700zł uwierz mi, że można samemu zrobić ;) tylko trzeba coolerek tanio wyrwać i dobrze reszty poszukać:)

Ja u siebie w zeszłym tygodniu wsadziłem od Audi A5 i jest git po małych modyfikacjach:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też jestem ciekaw, bo jedyne co to widzę kompletny kit na alledrogo to tu:

 

http://www.allegro.pl/item985979644_kit_intercooler_fmic_1_9_tdi_audi_a4_passat_vag.html

 

I się zastanawiam czy warto. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności