kwitecki Zgłoś #1 Napisano 11 Lipca 2009 Witam !!! Posiadam Passata B5 FL 2003r z silnikiem 2,5 V6 TDI 163KM (BDG). Posiadam kabel do komunikacji z autem i program VAG-COM. Chcialbym sprawdzic poprawność kąta wtrysku lecz nie wiem dokładnie w którym miejscu to sprawdzic oraz jakie wartości przewiduje producent przy poprawnym ustawieniu. Z gory dziekuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #2 Napisano 11 Lipca 2009 Pokaz loga grupy 004,watrosc pola 2 i 3 ma sie pokrywac przy wysterowaniu zaworka ponizej 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #3 Napisano 12 Lipca 2009 (edytowane) W zalaczeniu plik LOG-01-004-xxx-xxx.xls z logiem statycznym grupy 004 w BS. Mam nadzieje ze dobrze zrobiony. Czy to normalne ze przy wejsciu w ktoras z grup w BS gdy pojawiaja sie odczyty zaczyna migac kontrolka świec żarowych i wyswietla sie Engine Workshop ?? W pliku LOG-01-004-xxx-xx2.xls jest log grupy 004 w Measuring Blocks. Dziekuje za pomoc. LOG-01-004-xxx-xxx.xls LOG-01-004-xxx-xx2.xls Edytowane 12 Lipca 2009 przez kwitecki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #4 Napisano 13 Lipca 2009 Czy to normalne ze przy wejsciu w ktoras z grup w BS gdy pojawiaja sie odczyty zaczyna migac kontrolka świec żarowych i wyswietla sie Engine Workshop ?? Tak, bez obaw, wszystko w porządku, tak ma być. Poza tym jak możesz, to zmień te logi, bo jak dla mnie są nieczytelne. Wklej to to do Worda i przekonwertuj na tabelę, jako separator użyj przecinka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #5 Napisano 13 Lipca 2009 Sa nieczytelne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #6 Napisano 13 Lipca 2009 zmień te logi Ok, przekonwertowalem w Word'zie, mam nadzieje ze o to chodzilo. log1.doc log2.doc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #7 Napisano 14 Lipca 2009 W necie krąży opis ze na wolnych obrotach wysterowanie zaworka nie może być 100%. Osobiście spróbowałbym ustawić na około 3°na Late przy 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #8 Napisano 15 Lipca 2009 Osobiście spróbowałbym ustawić na około 3°na Late przy 100% ok, sprobuje tylko gdzie w VAG'u to zrobic ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #9 Napisano 15 Lipca 2009 To juz trzeba pokręcić kółkiem na pompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_zgr Zgłoś #10 Napisano 30 Sierpnia 2009 A jak sie ma sprawka Kątu wtrysku w 1.8T AEB. Czy przy wymianie rozrządu nic tam sie nie przestawi??? I jak sprawdzic jaki teraz jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rozani Zgłoś #11 Napisano 16 Września 2009 (edytowane) pomocy koledzy ja mam silnik AVF i chyba mam zle ustawiony kąt wtrysku gdyż auto spala ok 1,1 do 1,2 l/h oczywiscie bez klimy do tego jest mało dynamiczne mam przewód i polski vag jak sprawdzic i co można zdziałać by to poprawić !z góry bardzo dziękuje za pomoc Kurcze podjąłem się próby ustawienia sam i nie wyszło mi miałem polski vag i nie znalazłem nic z tych wartości w bloku 4 bo podobno ten program to lipa więc ustawiłem tak że teraz wskazuje mi 9-10 l/h odnosząc się do wskazań spalania z licznika ale ine mogę zejść poniżej , jak przesuwam koło troszkę dalej to auto nie odpala więc pozostawiłem w tym położeniu czy ktoś zna miejsce w łodzi gdzie można to ustawić bo auto po mieście przy normalnej jezdzie spala ok 11-12 litrów !! Edytowane 26 Września 2009 przez rozani Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #12 Napisano 4 Listopada 2009 spróbowałbym ustawić na około 3°na Late przy 100% dzis zrobilem korekte kata i udalo mi sie ustawic na 3-3,2 na late przy 100% , wczesniej bylo 2,2-2,4. Wydaje mi sie jakby troszke glosniej silnik pracowal ale moze tylko mi sie wydaje. Moje pytanko jeszcze tylko ile powinno wynosic spalanie na postoju w 2,5 V6 TDI 163KM BDG ?? Obecnie VAG pokazuje 1,0l/h , FIS 1,1l/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riffo Zgłoś #13 Napisano 6 Listopada 2009 dlaczego nikt nie opiera sie o tdi timing? vag com został tak mocno rozbudowany w ta opcje ze jest kazdy silnik i wartosci jakie powinien posiadac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach