Skocz do zawartości

riffo

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O riffo

  • Urodziny 06.03.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    a
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    inoVWrocław

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. dlaczego nikt nie opiera sie o tdi timing? vag com został tak mocno rozbudowany w ta opcje ze jest kazdy silnik i wartosci jakie powinien posiadac.
  2. ja napisze ci z doswiadczenia ze nie raz po wymianie pompy samochod chodzi nawet 10min. i zgasnie, przyczyna - zapowietrzony ukł. paliwowy. a jak by nie patrzec ABS chyba nic nie ma do tego
  3. w sumie nie trzeba nic tu juz pisac z jednym ale, miałem a4 awx (+program masters) z stanem licznika 190.tys. ktory miał dokładnie przejechane 470tys. i kompresja była ideał!
  4. faktycznie nie jest to wyrocznia ale jednak (17) zest. wskazników cos juz mowi, tak jak pisałes wsc zmieni sie nawet przy kodowaniu z poziomu vcds`a na zera ale zauważ to, ze kody wsc posiadaja tylko serwisy. choc i tak jest to do ominiecia. ps. odnosnie wersji to chodziło o PL.
  5. jesli ma ori fejsa to aktualna wersja jest 805 i tam tylko jest edc 15 a jesli zaznaczył sobie w update zeby sciagał beta wersje to najnowsza jest 907 i tam jest takie okienko EDC - 15/16 tak to wyglada:
  6. jeszcze nie, ale jak cos przyjedzie na warsztat z edc-16 to sprawdze. pozatym przebieg praktycznie w 90% mozna sprawdzic czy był lub nie był krecony po kodzie wsc przy kazdym edc-15
  7. edc16 da rade sprawdzic vcds`em ale tylko w wersji beta 9 dla ludzi ktorzy kupili orginał
  8. riffo

    Masters Tuning Wrocław

    Zapomnialem dodac a6 jest z roku 1997. Jeszcze bede mial jednego kumpla z paskiem 110KM ale to dam zanc za ok. 5dni
  9. riffo

    Masters Tuning Wrocław

    Prosze o dopisanie Maras - Audi a6 2,5tdi 150KM 6bieg. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności