Skocz do zawartości
zdun_VW

Pogawędki na każdy temat - taki Warmińsko Mazurski Off topic

Rekomendowane odpowiedzi

1100 PLN by Radzikowski

 

hmmm za samo sprzeglo znaczy sie ?

+ do tego docisk + dwumas + lozysko ? tak :D ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmmm za samo sprzeglo znaczy sie ?

+ do tego docisk + dwumas + lozysko ? tak :D ?

 

 

Szkoda kasy. Lepiej zastąp ten zestaw na sztywne koło zamachowe.

 

Robiłem taką zamianę w VW POLO wzmocnione z 101KM na 160KM wsadziliśmy sztywne koło plus sprzęgło VALEO są gotowe nowe zestawy na allegro. Sprzęgło trzyma a różnicy nie czuć przy zmianie biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szkoda kasy. Lepiej zastąp ten zestaw na sztywne koło zamachowe.

 

Robiłem taką zamianę w VW POLO wzmocnione z 101KM na 160KM wsadziliśmy sztywne koło plus sprzęgło VALEO są gotowe nowe zestawy na allegro. Sprzęgło trzyma a różnicy nie czuć przy zmianie biegów.

 

nie ma żadnej różnicy odczuwalnej w jeździe ?

 

to jest gotowy zestaw plug&play ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnej różnicy. Autko już pół roku na tym jeździ robi nie mało kilometrów i jest wszystko OK.

 

A zestawy są gotowe Valeo pod dane auto. Do Polo płaciłem chyba 1300zł za komplet.

 

Popytaj w sklepach na pewno Ci znajdą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no widzisz ... właśnie przed chwilą gadałem z Radzikowskim.

Odradza taki zabieg ze względu , że do jazdy na co dzień to nie zdaje egzaminu w passkach..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no widzisz ... właśnie przed chwilą gadałem z Radzikowskim.

Odradza taki zabieg ze względu , że do jazdy na co dzień to nie zdaje egzaminu w passkach..

 

Nie wiem czemu.. Ja osobiście będę taki zestaw montował jak moje sprzęgło padnie.

 

Poczytaj na forum dużo osób zamieniało na sztywne koła zamachowe i jakoś jeżdżą.

 

Ja bym nie sugerował jak bym nie testował.

 

Ale robiłem dwie takie zamiany Jedna w VW POLO z gotowym zamiennikiem VALEO i jeździ na mocy 101KM na 160KM

 

A drugą zamianę z dwumasu robiliśmy w VW GOLF ale tam robiliśmy swój zamiennik ze sztywnym kołem od 1.9 TDI plus tarcza i docisk VR6 i moc jaką przenosi to ze 110KM na 177KM i 400NM i również wytrzymuje. I służy do codziennej jazdy.

 

Ja nie namawiam, ale popytaj jeszcze na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no widzisz ... właśnie przed chwilą gadałem z Radzikowskim.

Odradza taki zabieg ze względu , że do jazdy na co dzień to nie zdaje egzaminu w passkach..

 

Piotr a nie proponował ci nic od siebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie , właśnie tym mnie zaskoczył. Mówił , że lepiej jeździć na serii ale oszczędnie niż kombinować ze sztywnym kołem. Bo trzęsie furą na jałowym i skrzynia mocno po dupie dostaje ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podratuje mnie ktoś dzisiaj przed spotem kablami z prądem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie , właśnie tym mnie zaskoczył. Mówił , że lepiej jeździć na serii ale oszczędnie niż kombinować ze sztywnym kołem. Bo trzęsie furą na jałowym i skrzynia mocno po dupie dostaje ...

 

Nie ma co gdybać. Jak byś był w Mrągowie bądź Kętrzynie to jest możliwość przejechania się autem z przerobionym sprzęgłem i możesz sam zobaczyć jak to się zachowuje.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a Ty u siebie jakie masz sprzegielko z takim rezultatem 200/400 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zmieniałem sprzęgło i skrzynię na 6 biegową i sprzęgło 240mm na razie oryginalne i na razie wytrzymuje. A w 5 biegowej miałem tarczę 228mm i nie dość, że się ślizgało to jeszcze dwumas walił. A na razie mam spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm no widzisz u mnie cały dylemat z tym , że mam tiptronica i w sumie decyzja zapadła, że wymieniam na manual .. tylko kwestia 5 czy 6 ale widzę , że 6 co raz więcej plusów ma. Kompletnei zapomniałem o 240 mm ;/ a nie 228 :) Chciałem jeszcze dla radzikowskiego dać ale jak wytrzymuje 400+ seria to gitara ja mam teraz 364 NM tylko pewnei coś tam będę dłubał jeszcze (wtryski) do 400 :) no nic to seria 6 idzie na pierwszy ogień sachsa .. KLIK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy co to może być przy odpalaniu tak jak by wolno łapał czy ropa nie dochodzi czy świece się kończą zaznaczę, że tylko gdy jest wilgotno lub jak jest mróz jak jest ponad 5 stopni problemów nie ma pali w 2 sekundy. boje się że, jak przyjdzie -10 to go nie odpalę aku nowe, no roczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
że mam tiptronica i w sumie decyzja zapadła, że wymieniam na manual .. tylko kwestia 5 czy 6

 

No to było trzeba od razu mówić, że robisz swap skrzyni biegów. Nie zastanawiaj się tylko kupuj i montuj 6 biegów i będziesz zadowolony.

 

A i jeszcze jedno jak będziesz szukał skrzyni 6 biegowej to polecam od 2.5 TDI są dłuższe przełożenia jak z 1.9 TDI

 

Koledzy co to może być przy odpalaniu tak jak by wolno łapał czy ropa nie dochodzi czy świece się kończą zaznaczę, że tylko gdy jest wilgotno lub jak jest mróz jak jest ponad 5 stopni problemów nie ma pali w 2 sekundy. boje się że, jak przyjdzie -10 to go nie odpalę aku nowe, no roczne.

 

Skoro przy minus 5 pali Ci dobrze to znaczy, że świece są OK. Kiedyś dowiadywałem się co nie co na ten temat to dowiedziałem się, że przy temperaturach w okolicach 0 stopni, komp nie włącza świec. i dlatego, może ciężko się uruchamiać.

 

Ja bym proponował wydłużyć czas grzania świec i zobaczyć czy będzie poprawa.

 

Jak masz VAG-a to robisz to w następujący sposób:

 

- wchodzisz w 01 ENGINE

-Logujesz się 12233

-Następnie adaptacja i wchodzisz w grupę 12

- Powinna być wartość 32768

- Zmieniasz na 32700 i robisz test i save

 

I rano sprawdzasz czy jest poprawa. Jak nie to wracasz do tego co było i szukasz innej przyczyny.

Edytowane przez rafal102

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A i jeszcze jedno jak będziesz szukał skrzyni 6 biegowej to polecam od 2.5 TDI są dłuższe przełożenia jak z 1.9 TDI

 

jakieś oznaczenia podrzucisz ?

 

pasuje PLUG&PLAY ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakieś oznaczenia podrzucisz ?

 

pasuje PLUG&PLAY ?

 

Oznaczenie nie mam po prostu szukaj od 2.5 razem ze sprzęgłem i dwumasem.

 

A przeróbki i tak musisz robić czy na 5 biegową czy na 6 jak przerabiasz automat.

 

Ale różnicy między 6 biegowmymi od 1.9 i 2.5 nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale różnicy między 6 biegowmymi od 1.9 i 2.5 nie ma.

 

o to mi chodziło :D

 

a nie orientujesz , kto podjął by się w regionie zrobienie przekładki ?

Edytowane przez Rosa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a nie orientujesz , kto podjął by się w regionie zrobienie przekładki ?

 

Z manualnej na manualną to sam bym Ci ogarną. Ale automata nie przerabiałem więc polecam tą firmę http://www.kfrmotors.com/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności