Skocz do zawartości
Gość MadMaxSpeed

SILNIK 2E nie pali na ZIMNYM co zrobić ??

Rekomendowane odpowiedzi

Już nie wiem czujnik temperatury wymieniłem i nic nie pomogło jedynie co zauważyłem to to że jak wpiąłem led do wtyczki od wtrysku rozruchowego to po włączeniu zapłonu lampka mrugnęła a po przekręceniu rozrusznikiem nic zero reakcji nawet małego błysku (oczywiście na zimnym silniku)wtrysk podłaczyłem na krótko i pstryka

ps wspomnę że zaczęło się to stopniowo najpierw 2-3 razy kręciłem potem 5-6 a teraz z 8-9 i odpali po tym od dotyku pali aż postoi z 4 godz

Edytowane przez Martyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a po przekręceniu rozrusznikiem nic zero reakcji nawet małego błysku (oczywiście na zimnym silniku)wtrysk podłaczyłem na krótko i pstryka

Zatem sterownik coś fiksuje albo dostaje on za niskie napięcie , obadaj wtyczke wg. załącznika.

Digifant-Diagnostyka wtyczki.jpg

Digifant-Diagnostyka wtyczki.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ja obstaje przy regulatorze cisnienia paliwa....

Jak bedzie padniety to bedzie sie tak dzialo,ze bedzie odpalal ale bedzie trzeba krecic kilka razy.Jak piszesz ze po dluzszym postoju nie pali a jak odpali to juz pali na dotyk...

Proponuje sprawdzic jakie cisnienie paliwa utrzymuje sie na listwie po zgaszeniu silnika i jak szybko ono spada...Mialem posobne objawy kilka lat temu...regulator cisnienia paliwa przepuszczal...na zapalonym trzymal cisnienie ale po zgaszeniu spadalo odrazu do zera.

W moim przypadku dogrzebalem sie do inforamcji,ze po zgaszeniu na listwie powinno utrzymywac sie cisnienie przez jakis czas i nie spadac do 0...w przypadku mojego samochodu vr6 jest to ok 2,5-3 bary.

Po wymianie zadnych problemow:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko że kolega Martyn wymienił już regulator i jest raczej przeknany że jest on sprawny,testował wg, metody którą opisałem wyżej, a z dalszej części wątku wynikło że wtrysk rozruchowy sie nie otwiera zatem ne dostaje on sygnału ze sterownika i ja szukałby przyczyny między wtryskiem rozruchowym a sterownikiem, nie orientuje się tylko czy sterownik podaje plus czy minus na wtrysk, ale to można to sprawdzić przekręcając kluczyk na zapłon i multimetrem określić co wtedy pojawia sie we wtyczce czy plis czy minus i wtedy będzie wiadomo co podaje sterownik podczas kręcenia rozrusznikiem, na sterownik też idzie sygnał że rozrusznik pracuje wieć tu też mozna szukać przyczyny, ale od tego jest procedura sprawdzania wtyczki którą zamieściłem post wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat choć mam inny silniczek (PF) ale mam problem z odpaleniem. Naładowałem akumulator, wszystko okej. Wsadzam go, odpalam nic.. Odpalam z gazem coś tam zaczyna łapać ale dalej nie chce palić. Po paru razach auto odpala ale jakoś tak "dziwnie", strasznie szarpie silnikiem i nie wkręca się na obroty... Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paliwo idzie dobrze..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś pomóc? Potrzebuję auto na sobotę a do żadnego mechanika nie mam jak oddać bo nie mają czasu..

 

Z góry dziękuję.

 

---------- Post added at 14:28 ---------- Previous post was at 14:27 ----------

 

z pompka paliwa nie bylo problemow?

 

Myślisz ze np. zmiana bezpiecznika może pomóc?

 

Bo jak na razie nie mogę niczego wymyślić..

 

Zmienilem bezpieczniki elektroniki silnika i pompy paliwa, auto odpalilo ale dalej szarpie i nie reaguje na gaz..

Edytowane przez Mate0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz jak to jest MateO jeden głupi kabel nadgięty i nie odpalisz auta:/

mowisz ta pompka paliwa, bo może nie podawać prawidłowego ciśnienia, a w gazie masz czy benz tylko ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiesz jak to jest MateO jeden głupi kabel nadgięty i nie odpalisz auta:/

mowisz ta pompka paliwa, bo może nie podawać prawidłowego ciśnienia, a w gazie masz czy benz tylko ?

 

Mam gaz ale na nim nie jeżdżę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli coś kombinowane, powietrze nie dochodziło czy co? co z tym gazem, pisz wszystko co się działo może inni Ci pomogą też, ja takiej wiedzy nie mam aż, wiesz jak to jest, tak powiedzieć że odpalić nie możesz to mechanikowi można powiedzieć to on pogrzebie całe auto, a na forum to nie widzimy auta w środku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zapłonie pomierz przepływomierz, napięcia przy otwieraniu klapy w nim i oporności czujnika temp. powietrza zasysanego ( wartości takie same jak w 2E) potem odłącz czunik temp., odłącz wtyczkę sondy, jeśli masz stycznik obok przepustnicy też odłącz i spróbuj odpalić , warunek; musi być iskra pewna i ciśnienie na wtryski.

Poza tym to oczywiście rozrząd z zapłonem ustawione prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na zapłonie pomierz przepływomierz, napięcia przy otwieraniu klapy w nim i oporności czujnika temp. powietrza zasysanego ( wartości takie same jak w 2E) potem odłącz czunik temp., odłącz wtyczkę sondy, jeśli masz stycznik obok przepustnicy też odłącz i spróbuj odpalić , warunek; musi być iskra pewna i ciśnienie na wtryski.

Poza tym to oczywiście rozrząd z zapłonem ustawione prawidłowo.

Troszkę tego się nazbierało.. Nie wiem jak sobie z tym poradzę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czasem nie walczyłeś ostatnio z reg. ciśnienia paliwa na wtryski.....i coś tam jeszcze nie wpierał Ci mechanik ze chlasło pod maską?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale regulator ciśnienia został wymieniony i autko ładnie śmigało.. Wiem też że czujnik Halla jest do wymiany ale nie miałem czasu żeby za to się wziąć..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiem też że czujnik Halla jest do wymiany ale nie miałem czasu żeby za to się wziąć..

No i powód znany...Hall potrafi co jakiś czas jeszcze załapać nim zdechnie totalnie, u mnie tydzień trwało gaśniecie silnika z niewiadomych przyczyn nim pewnego dnia silnika juz nie odpaliłem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może ile przewodów ma czujnik Halla w silniku PF? Bo na razie nie mam dostępu do auta..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj w ciemno...mogą być dwa rodzaje..z czujnikiem przy wtyczce i naprzeciwko wtyczki...a kable sa trzy. Na fotach masz porównanie.

1241784688

1259403120

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a gdzie konkretnie jest ten czujnik temperatury bo 2.0 115 KM ma chyba 3sztuki czy sie myle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a gdzie konkretnie jest ten czujnik temperatury bo 2.0 115 KM ma chyba 3sztuki czy sie myle?

Nie czujnik temperatury kolego tylko czujnik Halla :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności