morph Zgłoś #21 Napisano 16 Lipca 2009 Przy każdej zmianie oleju czyli co ok. 10 tyś km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJKORBI Zgłoś #22 Napisano 22 Czerwca 2010 Mam identyczny problem co morph trz mi tak cos gzrechocze podczas jazdy i tylko w zakresie obrotow 1100-1300 i jak odpalam samochód.Na zimnym silniku tego gzrechotania nie ma . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #23 Napisano 22 Czerwca 2010 DJKORBI, wpadnij do spały za dnia w sobotę, to podiagnozujemy! ---------- Post added at 12:57 ---------- Previous post was at 12:55 ---------- btw. niestety ale przedział obrotów, o których piszesz to moment pracy napinacza (zmiana faz rozrządu). To się może okazać kosztowne grzechotanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJKORBI Zgłoś #24 Napisano 22 Czerwca 2010 (edytowane) Bardzo mozliwe ze to napinacz bo to tak slychac bardziej od strony tyłu silnika.wiem zo to droba zecz bo z 1500 zeta.A co sie moze stac jak tak bede jezdzil z tym ,bo nie mama narazie kasy na zrobienie tego. Edytowane 22 Czerwca 2010 przez DJKORBI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #25 Napisano 22 Czerwca 2010 generalnie, to możesz (tak mi się wydaje) przy okazji robienia programu (w sumie to jedno dłubanie) spróbować poprosić o wyłączenie jego działania . Jest sterowany elektronicznie i służy jedynie zachowaniu normy emisji spalin na biegu jałowym, więc raczej nie powinno być problemu go wyłączyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr1979 Zgłoś #26 Napisano 29 Lutego 2012 koledzy nie moge sobie dac rady z moja alhambra 1.8t ajh 99r.jak przyspieszam toi slychac klekotanie zaworow ale tylko jak przyspieszam.efekt taki sie pojawil po wymianie rozrzadu kompletnego paska ,lancucha ,napinaczy nawet w misce wymienilem lancuszek na pompie oleju i napinacz.a i jeszcze jedno .zalany zostal olej 10w60 chyba zadszy niz byl przedtem.temp plynu dochodzi do 109stopni a oleju do 115.mozecie kogos polecic zeby obejrzal moj samochod ?wydalem kupe kasy na graty a auto chodzi gorzej niz bylo .za wszystkie odpowiedzi dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #27 Napisano 14 Sierpnia 2012 W sobote jachalem w trasie 110km/h na tempomacie. Na kompie pokazalo sie info "OLSTAND PRUFEN". (Sprawdzić poziom oleju) Zatrzymalem sie, zgasilem silnik. Sprawdzam poziom, a tam ledwo 0.5cm na dole bagnetu. WTF? Jakies 2-3kkm temu jak sprawdzalem to byla ponad polowa. Dolalem wiec 0,7l ( ). Miarka pokazala juz troche mniej niz polowe skali. Zajechalem do celu, i rano zrobilem kolejny pomiar (olej zimny). Tym razem jakies 2-3mm ponad skale. WTF? Wybralem sie w trase, i w trakcie zrobilem ponowny pomiar. Oleju znowu maximum. Pytanie skad sie nagle w ukladzie znalazlo dodatkowe ponad 0.5l oleju? Sprawdzilem mozliwosci uszkodzenia uszczelki pod glowica, ale nic na to nie wskazuje. Plyn mi ubywa, ale przez nieszczelna chlodnice i nie w ilosci odpowiadajacej uzupelnieniu w oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość denx26 Zgłoś #28 Napisano 8 Września 2013 stukanie silnika ( grzechotanie ) to pompa oleju wczoraj wymienilem i jak reka odjal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #29 Napisano 8 Września 2013 stukanie silnika ( grzechotanie ) to pompa olejuTo jedna z wielu, a nie jedyna przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herkules.rs Zgłoś #30 Napisano 18 Marca 2017 (edytowane) Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z brakiem mocy w moim 1.8T AWT. Wyglada to nastepujaco ze czasami auto idzie jak szalone a czasami jak ruszam to nie czuc mocy.Po podlaczeniu komputera okazuje sie ze kiedy nie ma mocy to komputer nie zadaje cisnienia spec boost. zasami pomaga energiczne wcisniecie gazu lub zmiana biegu. Bardzo prosze o pomoc.Z gory dziekuje http://vaglog.pl/log-002_115_118_0798y.html Dzis robilem logi, prosze zobaczyc te z 18 marca. wiem ze nie sa calkiem prawidlowo wykonane ale zalezalo mi na zobaczeniu w ktorych momentach turbina nie pracuje A powiedzcie mi prosze skad komputer wie jakie cisnienie ma zadac? Na podstawie jakich czujnikow? Edytowane 19 Marca 2017 przez rainman777 Przeniesiony. Prosimy o stosowanie polskich znaków diakrytycznych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach