Skocz do zawartości

morph

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O morph

  • Urodziny 04.01.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    x
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    x

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1973
  1. No po takim zabiegu to raczej powinno się zbieżność ustawić. Generalnie po każdej wymianie elementów zawieszenia należy to zrobić.
  2. Przy każdej zmianie oleju czyli co ok. 10 tyś km.
  3. Hmmm. Postaram się znaleźć jakąś prostą żeby lepsze logi porobić, ale najpierw wymienię przepływkę bo pożyczyć nie mam skąd . Po wymianie przepływki zrobię nowe logi i wrzucę do oceny. ---------- Post added at 08:16 ---------- Previous post was at 23:00 ---------- Mam pytanko odnośnie przepływek. W ETCE są takie rodzaje 06A 906 461 L 06A 906 461 LX 06A 906 461 N 06A 906 461 NX czym one się różnią? Według ETKI wszystkie są do silników AWT/AWM.
  4. Witam. JAk się okazuje kłopotów ciąg dalszy a mianowicie pojawia mi się cały czas błąd 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent Czy ktoś ma pomysł co z ty zrobić? Po skasowaniu błędów wyruszyłem w trasę... Po przejechaniu ok 50 km było ok 1 godziny postoju i z powrotem po odpaleniu nie mógł wkręcić się na obroty (objaw jak przy odłączonym przepływomierzu) po czym silnik kaput. Po skasowaniu błędów mocy trochę brak ale nie gaśnie. Niemniej wystarczy ok 50 km w trasie plus kilka korków i po odpaleniu wszystko od nowa. Z jednego z postów Marka (http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1764) wyczytałem jak posprawdzać napięcia i w momencie pomiarów wszystko było ok. Po przejechaniu znowu kołysanie silnikiem po czym zapalił się tzw. check i błąd w sterowniku jw.
  5. Witam. Jako że niezbyt wierzę w wiedzę ASO (tak albo coś jest zepsute i pokaże to komputer albo nie pokazuje i znaczy że sprawne) postanowiłem zrobić trochę logów. Proszę niech ktoś znający się na tym rzuci okiem na i napiszcie co i jak. Wydaje mi się że nie jest za ciekawie (chyba gdzieś jest nieszczelny dolot mimo iż sprawdzałem) ale nie chcę się wymądrzać. Po zrobieniu logów samochód postał chwilę na wolnych obrotach a później już jechał jakby miał 90 zamiast 150 KM i standardowe grzechotanie się odezwało. LOG-01-002-003-005.xls LOG-01-002-115-118.xls LOG-01-002-115-118 -postĂłj.xls LOG-01-006-117-002.xls
  6. Jeżdżę cały czas na MOBIL 5W/50 (przebieg 107 tyś). Samochód na biegu jałowym nie faluje obrotami. Potrafi przydusić się podczas jazdy. Np dziś zarzuciłem dwójkę i przy nabieraniu prędkości przydusił się tak że obroty spadły do ok 200 po czym wchodzi na obroty normalne. Objaw jest taki jakby coś powodowało że auto ma zgasnąć ale nie gaśnie bo z powrotem wraca do normalnych obrotów. Tak jak pisałem nigdy nie dzieje się to na biegu jałowym i w zasadzie nie ma żadnej reguły na występowanie tego problemu. Może powiedzcie jakie kanały VAG-iem sprawdzić to prześlę pliki z logami.
  7. Rozumiem że przy dodawaniu gazu napięcie sie zwiększa ale to wyższe napięcie u mnie występuje podczas pracy silnika na biegu jałowym i skacze pomiędzy 0,351 lub 0.468 podczas gdy na pozostałych jest cały czas 0.234. Poza tym samochód mułowaty robi się dopiero po porządnym rozgrzaniu i wtedy też zaczyna się grzechotanie. Przy zimnym silniku jest wszystko ok.
  8. Witam ponownie. Sprawdziłem co radziliście i wszystko jest ok, ale wyczaiłem dziś jedną rzecz a mianowicie w kanale 026 pojawiają mi się dziwne napięcia na cylindrach (spalanie stukowe). Na 1, 3 i 4 wartości to 0.234 na 2 różnie 0,351 lub 0.468. Po odpięciu czujników w zasadzie nic się nie dzieje (sprawdziłem tylko na biegu jałowym) a napięcie na wszystkich pozycjach wynosi 0.234 i nawet po dodaniu gazu sie nie zmienia co jest raczej oczywiste. Czy to napięcie na poz 2 może miec wpływ ma moje problemy?? Czy to ozacza że walnięty jest zielony czujnik?
  9. Nie. Napinacz grzechotałby też na biegu jałowym a to grzechocze tylko w trakcie jazdy przy rozgrzanym silniku.
  10. Dzięki serdeczne posprawdzam co potrzeba. A może jakieś pomysły odnośnie grzechotania tych zaworów na rozgrzanym silniku? Czy faktycznie może być uszkodzony czujnik spalania stukowego skoro VAG tego nie pokazuje?
  11. A który to ten zaworek DV? Bo niezbyt obeznany jestem w tym silniku. Można go VAG-iem sprawdzić?
  12. Olej zmieniony jakieś 5 tysięcy km temu. Samochód ma oryginalny przebieg 107 tyś. i wszystkie sprawy eksploatacyjne były realizowane na bieżąco.
  13. Witam. Mam w zasadzie dwa problemy z w/w passatem. Pierwszy z nich to dziwne grzechotanie w silniku (prawdopodobnie zaworów - tak sugerują Panowie z serwisu) na mocno rozgrzanym silniku. Objaw ten nie występuje na zimnym silniku. Pojawia się dopiero jak pojeżdżę trochę np. po mieście to w nizszych zakresach obrotów grzechocze tak że wstyd jechać. W momencie pojawienia się wspomnianego grzechotania pomaga gwałtowne puszczenie pedału gazu i energiczne wciśnięcie go z powrotem (chociaż też nie zawsze). Drugim problemem jest to że w trakcie jazdy auto potrafi się przydusić najczęściej na 1, 2 lub 3 biegu, bądź np. zgaśnie jak zatrzymam się na skrzyżowaniu. Sprawdzałem VAG-iem i nie ma żadnego błędu. Nie jestem fachowcem w tej dziedzinie także sprawdzili ma autko w serwisie i wykluczyli przepływkę i turbinę. Czy ma ktoś jakiś pomysł? Może ktoś miał już taki problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności