Remek Zgłoś #21 Napisano 2 Stycznia 2010 Nie zamierzam kupować nówek - na allegro są 99 używki Dzięki Adam Mam rozumieć że 197 to generalnie to samo co 99 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #22 Napisano 2 Stycznia 2010 (edytowane) Mam rozumieć że 197 to generalnie to samo co 99 Na to wygląda. I jeszcze stronka z przekaźnikami wycieraczek http://wiki.seloc.org/a/Wiper_Variable_intermittent Edytowane 2 Stycznia 2010 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #23 Napisano 2 Stycznia 2010 remek jak zakończysz przeszczep to napisz za ile znalazłeś 99 czy jak on sie tam zwie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeenek Zgłoś #24 Napisano 12 Stycznia 2010 witam ma problem z wycieraczkami tzn same sie właczaja i nie chca sie wyłaczyc a jak sie wyłacza to po chwili znów sie właczaja;/ ---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:37 ---------- w passacie b4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #25 Napisano 12 Stycznia 2010 No to szukaj problemu we włączniku na kierownicy ... Sprawdź stan styków, przeczyść ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #26 Napisano 12 Stycznia 2010 a przekaznik jest oki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #27 Napisano 12 Stycznia 2010 Przełącznik lub przełącznik dolnego położenia, 90% ten drugi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blade Zgłoś #28 Napisano 12 Stycznia 2010 przełącznik wycieraczek, masz zwarcie na stykach, bądź już wytarte. Zalecam wymianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo_24 Zgłoś #29 Napisano 20 Stycznia 2010 witam ja również mam problem z wycieraczkami mianowicie mam B5 z 99r od jakiegoś czasu zacinają się wycieraczki w taki sposób że kiedy je próbuje wyłączyć to machają jak opętane i staja jak im się chce czyli w połowie szyby lub dojadą prawie do końca niekiedy działają normalnie bez zarzutu podkreślam że manetka jest wymieniona na nówkę za którą dałem w serwisie 346zł więc manetka odpada przekaźnik słyszę jak pyka vag nic nie pokazuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #30 Napisano 20 Stycznia 2010 Mam rozumieć że 197 to generalnie to samo co 99 No więc zakupił ja ... http://www.allegro.pl/show_item.php?item=890564295 Niedawno widziałem aukcję z dwoma sztukami 99 za chyba 20 zł, ale sprzątnął mi je z przed nosa ... Forumowicz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #31 Napisano 20 Stycznia 2010 No więc zakupił ja ... http://www.allegro.pl/show_item.php?item=890564295Niedawno widziałem aukcję z dwoma sztukami 99 za chyba 20 zł, ale sprzątnął mi je z przed nosa ... Forumowicz I jak, działają wycieraczki na nowym przekaźniku??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
td_maser Zgłoś #32 Napisano 20 Stycznia 2010 No więc zakupił ja ... http://www.allegro.pl/show_item.php?item=890564295Niedawno widziałem aukcję z dwoma sztukami 99 za chyba 20 zł, ale sprzątnął mi je z przed nosa ... Forumowicz Ja w poniedziałek zakupiłem sobie przekaźniczek 99 za 20 zł na lokalnym "składzie części". I jak, działają wycieraczki na nowym przekaźniku??? Fajna zabawka i dosyć praktyczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #33 Napisano 21 Stycznia 2010 I jak, działają wycieraczki na nowym przekaźniku??? Dopiero co zakupił, czeka na przesyłkę Ale w międzyczasie auto mi się wy***ło i ta sprawa poczeka ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #34 Napisano 27 Marca 2010 Dopiero co zakupił, czeka na przesyłkę Przekaźnik dawno doszedł, ale mialem awarię wycieraczek i dopiero dzisiaj się za to zabrałem. Dla zainteresowanych kilka fotek wnętrza przełącznika: Ze względu na punkty 1 (najbardziej) oraz 2a i 2b dla osób o słabych nerwach i miernej cierpliwości (jak ja) odradzam rozbierania tego przełącznika. "Urw" przy składaniu posypalo się co niemiara ... Na 5 fotce na pierwszym planie widoczny przełącznik tylnej wycieraczki (kombi) Ale od początku: we wrześniu na wyjeździe zaczęło palić mi bezpiecznik od wycieraczek. Jakoś to przeczekałem i się uspokoiło. Około lutego nawrócilo, i byłem zmuszony wyciągnąć przekaźnik. Przednia wycieraczka chodzila mi tylko na "dwójce" i nie wracała do pozycji startowej (norma bez przekaźnika). Jakoś się męczyłem i tak jeździlem. Nie widziałem o co biega, ale pierwszym podejrzanym był przełącznik. Dzisiaj się do niego dobrałem. Rozebrałem go, wyczyściłem, i ... nic nie znalazłem ... Obficie spryskawszy wszystko kontaklem podłączyłem go (na starym przekaźniku 19) i test. Wszystko działa. Po chwili zrobiło się spięcie i trochę się przełącznik w jednym miejscu nadtopił, ale możliwe, że to od nadmiaru kontaktu. Powycierałem trochę, odczekałem, założyłem przekaźnik 197 i wsio hula, włącznie z programowalnymi czasowkami Mam nadzieję, ża tak już zostanie Także jak najbardziej polecam wymianę 19 na 99 lub 197 (trzeba czekać na okazję - ja zapłaciłem 25 PLN + przesyłka) A wracając do przełącznika - czy da się zmodyfikować przełącznik bez MFA na przełącznik z MFA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #35 Napisano 27 Marca 2010 (edytowane) Ze względu na punkty 1 (najbardziej) oraz 2a i 2b dla osób o słabych nerwach i miernej cierpliwości (jak ja) odradzam rozbierania tego przełącznika. "Urw" przy składaniu posypalo się co niemiara ... A wracając do przełącznika - czy da się zmodyfikować przełącznik bez MFA na przełącznik z MFA Szkoda, że tego nie napisałeś w czwartek wieczorem może wtedy nie zabrałbym się za rozbieranie tego przełącznika. Potwierdzam, osoby o słabych nerwach niech nie biorą się za to zwłaszcza tę cholerną sprężynkę nr 1. Skończyło się na wymianie przełącznika wycieraczek(Meyle za 69 pln bez MFA), stary był od spodu wypalony (jakiś czas temu zadymiło się i zniknęło działanie z czasówka reszta tez chodziła jak chciała) i zwierał do kolumny kierownicy, przy próbie założenia po wyczyszczeniu znowu się zdymił. Tak wiec za kłopot z wycieraczkami nie zawsze winny jest przekaźnik. Super opis dla potomnych. Co do modyfikacji bez MFA na taki z MFA, z Twoich zdjęć wynika, że mozna wymienić ramię, podstawa z pinami jest taka sama. Edytowane 27 Marca 2010 przez kajaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #36 Napisano 28 Marca 2010 Kopci mi się jednak z kolumny i wymiana przełącznika raczej jest nieunikniona Co do modyfikacji bez MFA na taki z MFA, z Twoich zdjęć wynika, że mozna wymienić ramię, podstawa z pinami jest taka sama. Fakt Tylko znów walka ze sprężynką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #37 Napisano 28 Marca 2010 Odczep samą końcówkę manetki i przełóż (zapadka + klej, podgrzać), z tym że będziesz musiał wyżłobić z tyłu manetki miejsce na kabel, lub jakoś go przykleić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat Zgłoś #38 Napisano 28 Października 2010 Witam Przeglądnąłem kilka tematów i satysfakcjonującej odpowiedzi nie znalazłem. Mam Pasiaka B3 1990 1.6TD (nie wiem czy skrzynka bezpieczników jest inna niż w benzynie). Ale mój problem to właśnie brak czasowego działania wycieraczek. Oryginalnie miałem nr 19 - objawy były takie że po włączeniu czasówki machnęło raz zatrzymały sie wycieraczki machnęły drugi i już sobie tak machały aż sie same nie wyłączyły w obojętnie jakiej pozycji albo na przykład jak włączyłem długie - po chwili znowu szalały. Zamówiłem 99. - dzisiaj przyszło założyłem i jest lipa - a mianowicie po włączeniu czasowego nie mogę wyłączyć wycieraczek w pozycji 0 muszę dać na II i dopiero na 0 by je zatrzymać. Pobawiłem sie ustawieniami II i III i wyszło na to że teraz czasowe machną zatrzymają sie w górnym położeniu postoją i znowu machną i zatrzymują się w górnym - przełączając na 0 znowu nic nie daje a tylko II i wtedy na 0 włącza wycieraczki... Czytałem https://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=513&highlight=wycieraczki i parę innych tematów ale niewiele mi to pod powiedziało... Z góry dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #39 Napisano 28 Października 2010 Włącznik zespolony do czyszczenia lub wymiany. Nie wiem też jak jest w Passacie bo jeszcze tam nie zaglądałem,ale w innym aucie powycierały mi się ściechy w samej przekładni silnika wycieraczek i wtedy wycieraczki żyły własnym życiem,na przerywanym chodziły jak chciały i zatrzymywały się w dowolnej pozycji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat Zgłoś #40 Napisano 28 Października 2010 Ok ale na starym przekaźniku 0 wyłacza I położenie... dlatego na wstępie wyeliminowałem włącznik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach