Wazzi Zgłoś #41 Napisano 30 Czerwca 2009 Czyli jak widac wstrzasem przywrocilismy Ci logiczne myslenie:) Jak go juz w calosci zrobisz to pochwal sie zdjeciami w odpowiednim miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #42 Napisano 30 Czerwca 2009 Oporniczki obok paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebarc Zgłoś #43 Napisano 13 Lutego 2011 Mam pytanie z tego tematu. Mianowicie chodzi o pasy tylne. Jeden jest jakby sprawny. Działa tak jak powinien a drugi się zaciął. I tu mam wątpliwość czy mogło być tak, że w jednym nabój wystrzelił a w drugim nie? Po wyjęciu tego pasa zablokowanego nie widać czy nabój wystrzelił czy nie. Jak to sprawdzić? Więc to, że pas się zablokował jest jednoznaczne z tym, że nabój strzela? Pojawia się też dylemat czy takiej sytuacji wymieniać jeden pas czy obydwa. Samochód po małej stłuczce, z tyłu nie było pasażerów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #44 Napisano 13 Lutego 2011 Mam pytanie z tego tematu. Mianowicie chodzi o pasy tylne. Jeden jest jakby sprawny. Działa tak jak powinien a drugi się zaciął. I tu mam wątpliwość czy mogło być tak, że w jednym nabój wystrzelił a w drugim nie? Po wyjęciu tego pasa zablokowanego nie widać czy nabój wystrzelił czy nie. Jak to sprawdzić? Więc to, że pas się zablokował jest jednoznaczne z tym, że nabój strzela? Pojawia się też dylemat czy takiej sytuacji wymieniać jeden pas czy obydwa. Samochód po małej stłuczce, z tyłu nie było pasażerów. wymień oba pasy i skasuj błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebarc Zgłoś #45 Napisano 13 Lutego 2011 przed chwilką jeszcze zmierzyłam opór na wejściu do napinacza i co ciekawe pasy tylne mają tyle samo co przednie - sprawne, które kupiłem czyli 1,8 om. Więc wychodzi na to, że tylne są ok. Jeśli więc naboje nie strzeliły pas powinien się dać odblokować ... a nie chce ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #46 Napisano 13 Lutego 2011 przed chwilką jeszcze zmierzyłam opór na wejściu do napinacza i co ciekawe pasy tylne mają tyle samo co przednie - sprawne, które kupiłem czyli 1,8 om. Więc wychodzi na to, że tylne są ok. Jeśli więc naboje nie strzeliły pas powinien się dać odblokować ... a nie chce ? może być mechanicznie zablokowany a nie elektronicznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebarc Zgłoś #47 Napisano 13 Lutego 2011 może być mechanicznie zablokowany a nie elektronicznie to jak odblokować aby był sprawny w 100%? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #48 Napisano 13 Lutego 2011 to jak odblokować aby był sprawny w 100%? rozebrać i sprawdzić czemu się zablokował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebarc Zgłoś #49 Napisano 13 Lutego 2011 rozebrać i sprawdzić czemu się zablokował no też tak pomyślałem ale z jednej strony pasa jest dekielek, który łatwo się zdejmuje - pod nim widoczna jest kulka a drugiej strony pasa jest podobny dekielek ale już nitowany ;-( może ma ktoś jakieś wskazówki jak się za to zabrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebarc Zgłoś #50 Napisano 15 Lutego 2011 cóż to? koniec mądrych rad? logicznie owszem a technicznie nie bardzo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #51 Napisano 15 Lutego 2011 Ja mam z kolei odwrotny problem, który uaktywnia się tylko przy mrozach, jak samochód się wychłodzi po kilku godzinach stania. Jest to bardziej problem mechaniczny, niż elektroniczny. Chodzi o to, że gdy zapinam pas kierowcy to nie słychać tego "klik", a gdy przy zapiętym pasie pociągnę za niego od strony tunelu środkowego to on najnormalniej w świecie się wypina... I nie trzeba do tego dużej siły, ani tym bardziej wciskania tego czerwonego przycisku. Gdy samochód się rozgrzeje, to problem w zasadzie znika, ale aż strach pomyśleć co się może stać w razie wypadku. Co tam się może wyrobić? Da się tam cokolwiek wymienić, czy trzeba od razu cały element kupować? Spotkaliście się z taką sytuacją? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #52 Napisano 15 Lutego 2011 Zapięcie od pasa kupisz na alle za 50-100 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #53 Napisano 15 Lutego 2011 Zapięcie od pasa kupisz na alle za 50-100 zł Masz na myśli tą metalową klamrę, czy ten plastikowy element, w który wchodzi klamra? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #54 Napisano 15 Lutego 2011 Ja mam z kolei odwrotny problem, który uaktywnia się tylko przy mrozach, jak samochód się wychłodzi po kilku godzinach stania. Jest to bardziej problem mechaniczny, niż elektroniczny. Chodzi o to, że gdy zapinam pas kierowcy to nie słychać tego "klik", a gdy przy zapiętym pasie pociągnę za niego od strony tunelu środkowego to on najnormalniej w świecie się wypina... I nie trzeba do tego dużej siły, ani tym bardziej wciskania tego czerwonego przycisku. Gdy samochód się rozgrzeje, to problem w zasadzie znika, ale aż strach pomyśleć co się może stać w razie wypadku. Co tam się może wyrobić? Da się tam cokolwiek wymienić, czy trzeba od razu cały element kupować? Spotkaliście się z taką sytuacją? kup nowy [ATTACH]45991[/ATTACH] lub rozbierz i przesmaruj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #55 Napisano 15 Lutego 2011 Czy trzeba wyjmować siedzenie kierowcy, żeby to bezproblemowo odkręcić, czy jest jakieś podejście do tego bez wyjmowania? Troszkę tam ciasno, a łapki skostniałe na mrozie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #56 Napisano 15 Lutego 2011 Mam na myśli oczywiście zapięcie (to z czerwonym przyciskiem). Jest ono przykręcone do szyny fotela. Trzeba go wyjąć, ale to 5 min roboty, a miejsca pod dostatkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #57 Napisano 15 Lutego 2011 No to może nie zanurkowałem pod fotel wystarczająco głęboko. Zobaczę co i jak, jeśli uda mi się wjechać na halę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #58 Napisano 15 Lutego 2011 Fotel trzyma się na 4 śrubach na klucz wielokątny. Są na końcach obu szyn. Trzeba przesunąć fotel w skrajne położenia. Najpierw odkręcasz tylne, później przednie, bo fotel lubi obalić się do tyłu. Po odpięciu aku trzeba jeszcze rozpiąć wtyczki pod fotelem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szuwarx Zgłoś #59 Napisano 26 Lutego 2011 Witam potrzebuję pilnie pomocy!! w sprawie AIRBAG i Pasów BEZPIECZEŃSTWA Wymieniałem pas bezpieczeństwa przód w Passacie BXE 2007 rok a tu zonk mechanik stwierdził , że to nie były oryginalne pasy bo nie miały napinacza (nie miały żadnej wtyczki ) podpiął pod Komputer po wymianie nie wyświetla żadnego błędu.(przed wymianą też nic nie wyświetlało ) Obawiam sie że mogę mieć więcej takich niespodzianek chciałbym szybko ustalić co moze być modzone w elektronice TAK ŻE KOMPUTER NIE WIDZI BŁĘDÓW nie wiem czy Crash data była czyszczona bo skoro nie ma napinaczy nie wiem czy były odpalone inne poduszki. system musiał być oszukiwany przez jakieś układ emulatora . Auto miało stłuczkę z tyłu Muszę szybko sprawdzić cały układ pod kątem poprawności i obecności wszystkich jego elementów aby mieć dowody i albo samochód wraca do handlarzyny albo sprawa. czy w tym aucie z tyłu też sa napinacze ? czy jesli strzeliły przednie tylne również odpaliły Bardzo proszę pomóżcie pilna sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #60 Napisano 26 Lutego 2011 Wygląda na to, że to chyba nie są pasy z tego modelu. Wal do sprzedawcy i gadaj co pokombinował i negocjuj zwrot kasy albo przynajmniej rekompensatę. Jest to jak najbardziej wada ukryta. A to podpada co najmniej pod kodeks cywilny o ile nie karny. Wyobraź sobie co by było w razie bum, bo zapewne z poduszkami też coś jest pokombinowane. Wtedy prokurator ma co robić. Często w wystrzelonych pasach handlarze wkładają opornik emulujący ładunki i kto wie czy to samo nie jest zrobione z poduchami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach