Skocz do zawartości

szuwarx

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O szuwarx

  • Urodziny 22.07.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    MARcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lub

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Dokładnie tak to wygląda w momencie awarii mechanik podpiął VAGA i żadnych błędów nie wskazywało po kilku minutach odpalił i wszystko w jak najlepszym porządku. czujnik położenia wału powiadacie ?? zasugeruję to mechanikowi jest jakaś szansa sprawdzić to przed wymianą??
  2. Witam Mam taki problem który średnio pojawia się raz na 1,5 miesiąca Mój mechanik początkowo nie bardzo wierzył w moje opowieści ale dzisiaj miarka się przebrała gdyż znów w najmniej oczekiwaniem momencie passek nie chciał odpalić. Sytuacja zawsze wygląda podobnie np tankowanie na stacji, myjnia- podjeżdżam sprawnym autem i próbuję odpalić po kilku minutach silnik kręci nie odpala ! - VAG nie pokazuje żadnych błędów (dzisiaj ściągnąłem mechanika ) Za kilkanaście - kilkadziesiąt minut silnik odpala bez problemu i znowu przerwa ok miesiąca problem ustępuje ! Czy kto ktoś miał coś podobnego nie mam pojęcia jak to ugryść. immo ? może przekaźniki - VAG nie pokazuje żadnych błędów nawet podczas próby odpalenia silnika acha akumulator nówka pozdrawiam szu
  3. PO miesiącu problem nie występuje chyba wymiana oleju pomogła
  4. Przy wymianie oleju podpytałem mechanika potwierdził, że jeśli podczas deszczu cichnie skrzypienie to mogą być gumy na łączniku stabilizatora.
  5. wymieniłem olej na motul Gear 300 75W90 pełen syntetyk zobaczymy co będzie teraz (od naszego wspólnego dostawcy z forum VV elemenateur akcja sprawna jak zwykle ) odnośnie wymiany - spuszczenie oleju to niezły cyrk pojechałem do kolegi który ma podnośnik hydrauliczny powiedział ze 20 min i po sprawie. Niestety po odkręceniu korka zleciało może 1,2 l potem ciekło z prędkością 100 ml na 20 min ogółem tak jak niektórzy na forum pisali weszło mi ok 1,9 l nowej oliwki. Przy spuszczeniu oleju olej mocno ciemny ale brak jakichkolwiek śladów uszkodzenia synchronizatora bądź koła nie było opiłków w spuszczonym oleju, a na magnesie korka spustowego również czysto. Zobaczymy czy to pomoże narzazie nic nie zgrzyta ale auto muszę mocno nagrzać i dam znać max jechałem ok 1,5 h tyle , że zrobiło się zimno a przed wymianą problem na zimnym samochodzie również nie występował
  6. jakies 2 miesiące temu byłem od speca ze sprzęgłem bo też myślałem , że dwumasa się kończy ale podobno jest ok olej wymieniać czy dolewka?? ps czy w b6 jest identycznie jak w b5 jeśli chodzi o sprawdzenie oleju w skrzyni ??
  7. Nie nie zwracałem uwagi co się dzieje podczas deszczu , a jak to sie ma do skrzypienia?? W skodzie kiedyś trzeszczały mi gumy na łączniku stabilizatora jak je wymieniłem nastała błoga cisza natomiast w B6 te skrzypienie pierwszy raz zaobserwowałem w lecie przy przebiegu 90 tys . Czyli co sprawdzić w pierwszej kolejności ?
  8. Mam podobną przypadłość auto 100 tys B6 przy np zjazdach z góry na nierównościach kiedy auto rozbuja się w przód i tył słychać jakby skrzypienie coś jakby plastiki osłony ,bądź gumy Nie jest to na pewno tuleja bo brak stuków i luzów macie jakieś pomysły co sprawdzić?
  9. U mnie to samo B6 1,9 TDI 105 km 2007r przebieg 100tys Zmiana biegu wyłącznie z 1 na 2 - zgrzyt jeśli przerzucam powyżej 1500 obrotów ale wyłącznie na mocno rozgrzanym samochodzie czyli po ok 1,5 h jazdy. Jeśli auto jest zimne problem nie występuje nawet przy 5000 obrotach Macie pomysły od czego zacząć, żeby mechanik nie chciał wymieniać od razu pół samochodu?
  10. Ja również proszę o pomoc zmiany języka do RNS300 nie mam oryginalnej płyty a ten język nederlandzki jest nie do zakceptowania może ktoś pomoże z Lublina jeśli tak dajcie znać na PRIV albo forum szu
  11. ODKOPIE TEMAT dawno mnie nie było na forum szuranie pozostało czynnika chłodzącego nie było prawie wcale ok 15% klimę nabiłem 1 kwietnia działa do dzisiaj . Myślałem ze gdzieś mam wyciek ale myślę ze juz dawno by czynnik uciekł tak wiec mam tylko nadzieje , że sprężarka sie nie wys**a przez ten szum pozdr szuv
  12. czyli rozumiem ze system sam nie sprawdza ilości czynnika ?? i nie wywala błędu?
  13. nie dmuchawa jesli włączony jest EKO ( czyli wyłączona sprężarka tak przynajmniej jest w moim modelu nie ma tego szurania) jesli wyłączę EKO pojawia sie słyszalny szum TYLKO DLACZEGO NIE DMUCHA ZIMNYM POWIETRZEM skoro nie pokazuje zadnych błędów ps czy np minimalna ilość czynnika chłodzącego była by wykryta przez test ?? i czy coś bu sę wyświetliło??
  14. Ponawiam pytanie test wypada ok byłem u speca od klimy powiedział ze kompresor pięknie pracuje i zeby przyjechać jak zrobi sie ok +15 stopni więc na moment odpusciłem ale dzisiaj sie prawie zagotowałem nawiew z włączonym eko był wg mnie takiej samej temperatury jak wyłączonym nastawem na LO tak jakby klima wogle nie chłodziła oczywiscie kompresor w srodku auta wg mnie chodzi stanowczo za głosno wydając dziek jakby szurania pomóżcie
  15. Witam Panowie nie wiem chyba dopadło i mnie auto 92 tys km 1,9 TDI BXE 2007 sprawdzone ja nim przejechałem ok 3 tys wszystko było ok do dzisiaj Zaraz po zakupie na wolnych obrotach występowało lekkie kołysanie auta, taki efekt występuje po dodaniu na ok 1.1tys obrotów i puszczenie gazu powoduje to wyczuwalne szarpanie silnika. jak wciskam ok 2 cm sprzęgło to czuć delikatne pulsowanie na pedale sprzęgła , co jakiś czas jak zmieniam z 1 BIEGU NA 2 zgrzyt. no ale do tej pory było cicho słychać było wyłącznie przyjemny klekot, jadąc w mieście dojeżdżając na światłach miałem niskie obroty 3 bieg hamowanie silnikiem nagle zauważalnie wzrósł poziom decybeli. przy dodawaniu gazu zaczęło jakby drgać i taki efekt jakby dudnienia (rezonowania)z wydechu,już nie słychać wyłącznie klekotu dzwięk ten słychać to jakby z przodu auta. Przy otwartych drzwiach dziwne dudnienie przy zejściu z obrotów i piski na ok 3 tys obrotach dodam ze przez półtora miesiąca było ok poprzedni właściciel w ASO naprawiał tylny wydech dodam ze nie za dobrze to wygląda mocno połatany na rurze wiem bez diagnozy mechanika sie nie obejdzie tylko czytając posty można oszaleć ze pół samochodu ci chcą wymienić a reasumując co może być przyczyną -dwumas -poduszka -tłumik drgań -coś jeszcze??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności