Skocz do zawartości
vwiater

Interfejs OBDII jaki wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

Kabelki mam luzem bez końcówki.Do tych kabelków mam męską końcówkę 15 pinową taką która pasuje do gniazda w laptopie i do niej chcę przylutować te kabelki tylko nie wiem do których pinów ma byc masa linia i zasilanie.
a kabel ma szyne can

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest na układzie max

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanko odnosnie uzytkownika "yassek" czy ma ktos moze z nim kontakt. chcialem kupic kabel ale nie wiem jak sie mam z nim skontaktowac.

O ile dobrze wiem to kolega yassek już nie sprzedaje kabelków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kabelki mam luzem bez końcówki.Do tych kabelków mam męską końcówkę 15 pinową taką która pasuje do gniazda w laptopie i do niej chcę przylutować te kabelki tylko nie wiem do których pinów ma byc masa linia i zasilanie.

 

15 pinowe gniazdo w laptopie to wyjscie na monitor.... standardem portu szeregowego jest zlacze Dsub9 (9 pinow) niestety w nowych laptopach juz nie stosowane wyparte przez USB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie przeczytałeś tego wątku od początku, daltego nie wiesz. Ale powtórzę się, do pełnej diagnostyki masz do wyboru KKL (mniej więcej do rocznika 2004) oraz VCDS (wszystkie możliwe auta VAG oraz roczniki), to tak w telegraficznym skrócie. To co kupiłeś służy zwykle do korekty przebiegu w liczniku, sterowniku silnika i/lub odczycie PINu. Co prawda można też zobaczyć kody błędów, ale generalnie nie mają one tych samych odpowiedników co te z softów RossTecha (VAG-COM lub VCDS), innymi słowy własny standard oznaczeń błędów a to już jest znaczne utrudnienie w diagnostyce. O logach dynamicznych i reszcie ważnych brakujących funkcji nie wspomnę...

 

Chciałbym zadać pytanie, powiem od razu, że jestem zielony nigdy nie miałem z tym styczności dlatego przed zakupem chciałbym się doradzić osób bardziej "wtajemniczonych". Proszę nie krzyczcie na mnie tylko doradźcie. To co piszecie w tym temacie to czarna magia dla mnie, ale jaki kabel polecilibyście, tak żeby się opłacało i abym nie żałował swojego wyboru, który mógłbym sprostać moim podstawowym nieskomplikowanym funkcją, czy:

http://www.allegro.pl/item890695348_polski_vag_2_5_usb_obd2_vw_audi_skoda_seat_f_v.html

 

czy wystarczy mi taki najtańszy jak piszecie za 50 zł:)

http://www.allegro.pl/item922719005_najlepszy_vag_kkl_obd2_cd_programpl_kurier_w_24h.html

bo nie chciałbym jakiegoś "własnego standardu oznaczeń błędów"

 

I jeszcze mam jedno pytanko bo nie wiem czy dobrze rozumiem, jeśli kupię kabel to później mogę zainstalować inne oprogramowanie i korzystać z funkcji tego oprogramowania na tyle na ile pozwoli "jakość (standard czy klasa)" kabla??

Edytowane przez kewals

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy wystarczy mi taki najtańszy jak piszecie za 50 zł

Tak

I jeszcze mam jedno pytanko bo nie wiem czy dobrze rozumiem, jeśli kupię kabel to później mogę zainstalować inne oprogramowanie i korzystać z funkcji tego oprogramowania na tyle na ile pozwoli "jakość (standard czy klasa)" kabla??

Jak kupisz Polski VAG 2,5 to możesz zainstalować VAG COM 311,2 i będzie działał.Ale tn sam VAG 311,2 będzie działał z tym tańszym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ten polski ma " własny standard oznaczeń błędów" czy coś takiego?? a Wy z jakich VAG-ów korzystacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup ten tanszy kabel i po klopocie. Jak nie zamierzasz kombinowac z tym kablem za mocno to lepszy nie potrzebny ;) Do podstawowych zastosowan starcza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jednym i drugim odpalisz program VAG 311, a to jest "normalny" standard. Ja osobiście mam kabelek "Polski VAG" i nie narzekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DOBRA-wiem, że może było, ale nie mam o tym zielonego pojęcia jak podejść do tematu.

Chodzi mi o to jaki kabelek kupić najlepiej z oprogramowaniem w języki polskim, do samodzielnego diagnozowania Passata B6???

dodam, że autko jest z 2008 roku model 2009 2.0 TDI CR

Dzięki za informacje!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie forumowiczów mama na oku interfejs z allegro link podam niżej zamierzam kodować kluczyk nim i czy potrafi on faktycznie zaczytać immo ?

 

http://www.allegro.pl/item917339075_vag_can_professional_oryginal_aktualizacje_od_ss.html

 

http://allegro.pl/item913972092_vag_can_commander_full_licznik_immo_diagnoza.html

 

 

http://allegro.pl/item917430595_vag_can_hex_obd2_interfejs_szybka_dostawa.html

Edytowane przez uplaudek
kolejny pomysł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy potrafi on faktycznie zaczytać immo ?

Co masz na mysli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DOBRA-wiem, że może było, ale nie mam o tym zielonego pojęcia jak podejść do tematu.

Wystarczy przeczytac kilka, kilkanaście postów wstecz...

Ech to lenistwo :mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytałem ale możne coś umyło mojej uwadze. z tego co wyczytałem to wszystko jest prze chinoli robione i to bez znaczenia czy za 20zł czy za 70zł o ile się nie mylę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czytałem ale możne coś umyło mojej uwadze. z tego co wyczytałem to wszystko jest prze chinoli robione i to bez znaczenia czy za 20zł czy za 70zł o ile się nie mylę...

Na allegro nie kupisz oryginału, pomijając chyba Polski VAG, bo to jest "podobne" do oryginału, ale tak jak wspomniałem "podobne" do oryginału.

Chcesz ori kabelek, to tylko od producenta, za nie małe pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę że lepiej zrobisz jak sprzedasz ten kabelek co masz, a w jego miejsce kup sobie nowszy.

To chyba będzie najszybsze i najprostsze rozwiązanie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item906814788_...ternet_fv.html

 

posiada może ktoś z was takie urządzenie?? czy warte jest kupna?

 

 

 

sam posiadam takie coś i daje sobie rade sprawdzi prawie wszystko prócz chyba tylko sondy lambda

 

http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=225

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://www.allegro.pl/item906814788_...ternet_fv.html

 

posiada może ktoś z was takie urządzenie?? czy warte jest kupna?

To jest najzwyklejszy skaner błędów, nic poza tym.

sam posiadam takie coś i daje sobie rade sprawdzi prawie wszystko prócz chyba tylko sondy lambda

 

http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=225

A to Viakenowski odpowiednik KKLa.

za 908 chcą po 700-800 a za 812 kupisz za 400-500 sprawdzone, bo niesprawdzone to pewnie taniej

Hehe, skąd Ty masz takie informacje?!? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nabyłem jakiś czas temu Polski VAG 2.5 z interface (poniżej fotka)

Pytanie:

Jaki program najlepszy do tego kabla bo powiem że ten VAG 2.5 to padaczka jakaś. 100 razy na minute się rozkłada, raz się odpala raz nie (win7). Jaki program najlepszy do VW Passata 96 bo kupiłem go na własny użytek ale nie do końca jestem zadowolony. Jedyne co mi się udało nim zrobić to skasować błąd ABS ale przycisków tam sporo i żaden nie robi, błąd komunikacji powtórzeń 6 i błąd

Chciałem sobie np. sprawdzić klapy od climatronica bo coś mi nie dmucha po ustawieniu na przód i lipa.

Wyrzuciłem w błoto forsę?

A i może ktoś mi powie jeśli już jakiś inny program bym miał to co można takim kablem zrobić np. sprawdzić parametry silnika jak pracuje itp. np czy obroty są takie jak pokazuje wskazówka i takie tam.

zdjecie.jpg

Edytowane przez mateo112

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nabyłem jakiś czas temu Polski VAG 2.5 z interface (poniżej fotka)

Pytanie:

Jaki program najlepszy do tego kabla bo powiem że ten VAG 2.5 to padaczka jakaś. 100 razy na minute się rozkłada, raz się odpala raz nie (win7). Jaki program najlepszy do VW Passata 96 bo kupiłem go na własny użytek ale nie do końca jestem zadowolony. Jedyne co mi się udało nim zrobić to skasować błąd ABS ale przycisków tam sporo i żaden nie robi, błąd komunikacji powtórzeń 6 i błąd

Chciałem sobie np. sprawdzić klapy od climatronica bo coś mi nie dmucha po ustawieniu na przód i lipa.

Wyrzuciłem w błoto forsę?

A i może ktoś mi powie jeśli już jakiś inny program bym miał to co można takim kablem zrobić np. sprawdzić parametry silnika jak pracuje itp. np czy obroty są takie jak pokazuje wskazówka i takie tam.

Odpowiedzi na wszystkie twoje pytania są już w tym wątku,poczytaj:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności