mierzenp Zgłoś #21 Napisano 13 Czerwca 2010 (edytowane) Witajcie, Odnowie temat, bo dziś mam jakiś felerny dzień. Po pierwsze od rana dostałem "19586 - EGR System Regulation Range Exceeded" co odczytałem sobie vagiem. No i użyłem go pierwszy raz Zrobiłem porządek z drzwiami pasażera z przodu, bo coś mi tam skrzypiało. Złożyłem i wszystko grało, zrobiłem 15km, wysiadłem i chciałem otworzyć klapę. KLIK i koniec, czasami tak miała ze nie chciała się otworzyć, to za drugim razem bez problemu otwierała się (mocowanie anteny od CB troszkę na to wpływa). Objawy 1. nie mogę otworzyć klapy bagażnika, brak reakcji 2. nie działa oświetlenie w środku samochodu 3. nie działa otwieranie szyb 4. nie działa zamykanie drzwi z pilota 5. nie działa otwieranie wlewu paliwa - ups! 6. wszystkie bezpieczniki są sprawne Podłączyłem przed chwilą ponownie vaga, ale bez efektu. Miałem wrażenie że coś mi spadło, obok fotela - co może wskazuje na moduł komfortu padł ? tak się zastanawiam że to może ja popsułem vagiem, ale raczej w to nie wierze. Jak myślicie, co to może być ? ---------- Post added at 20:28 ---------- Previous post was at 20:01 ---------- No to chyba znalazłem przyczynę. Mój wątek powinien trafić do wątku odnośnie modułu komfortu. Dużo dał mi do myślenia post kolegi piotrmag1 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7406 , ponieważ dziś wchodząc do samochodu odnotowałem plamę wody pod nogą. Jednak sądziłem że moja szanowna małżonka może mieć coś z tym wspólnego. Okazuje się że mam wilgoć / wodę pod nogami, czyli moduł komfortu na śmietnik. Popatrzyłem od spodu i widzę że otulina która jest w okolicy wydechu wygląda jak włosy Maryli Rodowicz ;D Najważniejsze jest to że dostrzegłem sporą dziurę na wysokości zawiasów gdzie powinna być zatyczka !! Ale nie jestem przekonany czy to jest przyczyną, zastanawiam się czy np klimatyzacja nie sieje mi spustoszenia ? Dywanikbył od góry również wilgotny. Przecież można wyjść z siebie i stanąć obok, ale jestem wściekły ... Edytowane 13 Czerwca 2010 przez mierzenp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel001 Zgłoś #22 Napisano 16 Czerwca 2010 Ja mam pytanko odnośnie nie działającego otwieranie wlewu paliwa. Pan w ASO otworzył w trybie awaryjnym, ale nie udało mi się zobaczyć jak on to robi. Jest gdzieś może na forum dokładny opis jak to otworzyć?? Nie udalo mi się znaleźć. Po za tym ASO stwierdziło że "serwomotorek" jest do wymiany i dlatego się nie otwiera. Inna sprawa, że dziś słychać było silniczek jak naciskałem przycisk, ale po zamknięciu klapki, już nie dało się otworzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #23 Napisano 16 Czerwca 2010 Ja mam pytanko odnośnie nie działającego otwieranie wlewu paliwa. Pan w ASO otworzył w trybie awaryjnym, ale nie udało mi się zobaczyć jak on to robi. Jest gdzieś może na forum dokładny opis jak to otworzyć?? Nie udalo mi się znaleźć. Po za tym ASO stwierdziło że "serwomotorek" jest do wymiany i dlatego się nie otwiera. Inna sprawa, że dziś słychać było silniczek jak naciskałem przycisk, ale po zamknięciu klapki, już nie dało się otworzyć. Niezależnie od tego czy masz sedana czy kombi ten cały silniczek co otwiera klapkę jest z tyłu w bagażniku, odchyl z prawej strony tapicerkę w bagażniki, i zobaczysz na rancie 2 śruby na krzyżak, i od góry wchodzącą wtyczkę do silniczka, odkręć to ustrojstwo, wyciągnij i rozbież śrubokrętem jest na zatrzaskach. W środku jest silniczek, 2 zębatki i śprężyna taka jak w miarkach 5m z castoramy która powoduje, że bolec wraca po otwarciu klapki spowrotem do tyłu i jak zamkniemy klapkę to ją trzyma. Robiłem taki silniczek z identycznymi objawami, rozbierałem ze 4 razy i składałem, bo cośtam zachaczało za którymś razem pomogło, uważaj na sprężynę bo mi wyleciała i 10 minut zwijania było Co do awaryjnego trybu otwarcia to albo mu się udało i fartem zadziałał silniczek i się klapka otworzyła, albo srobił to ręcznie tak jak opisałem, z tym, że nie wyciągał mechanizmu, tylko łapą cofnął bolec trzymający klapke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel001 Zgłoś #24 Napisano 16 Czerwca 2010 dzięki Slaweeek, w weekend może dobiorę się do tego mechanizmu, narazie doszedłem jak otworzyć ręcznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik Zgłoś #25 Napisano 8 Lipca 2010 witam czytam te wasze opisy ja mialem ten sam problem z centralnym z pilota i drzwi nie zamykało mi przodów tyly tak i nie dzialało otwieranie wlewu paliwa : uwaga bezpiecznik nr 38 trzeba wyciągnąc dostac sie pod siedzenie do modułu przewód czerwono- nienieski był "ugnity" on zasila wyłącznik wlewu paliwa i centralny 4 przewody są połączone razem zwróccie na to uwage i wszystko działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darrrrrr Zgłoś #26 Napisano 10 Sierpnia 2010 Ja mam po części taki sam problem drzwi z pilota się nie otwierają, w środku nie ma światła, okna elektryczne się nie otwierają, wlew i tylna klapa nie otwierają się, a problem powstał jak z dziwnego powodu zalało mi samochód po deszczu (nie powódź) jakiś odpływ pod maską mi się zatkał i woda znalazła ujście do kabiny tak więc wylałem około 80 litrów wody z niego. moduł wyjąłem i wysuszyłem ale nie działają w/w elementy co zrobić ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kami0124 Zgłoś #27 Napisano 7 Lipca 2012 :dupabladaMam dziwny problem podobny do kolegów otóż padł mi akumulator kilka razy go ładowałem itd ale padła cela i nie dało sie go uratować. w trakcie prób ładowania i reanimacji starego akumulatora padł centralny zamek-otwiera i zamyka tylko bagażnik,nie działają el.lusterka oraz otwieranie wlewu paliwa.otwierając drzwi kierowcy otwiera sie równiez bagażnik ale reszta drzwi nie reaguje.Tylnych drzwi nie moge otworzyć nawet od środka.Moduł suchy bezpieczniki ok wszystkie szyby działają a problem stał się nagle.VAG czy jakas inna przyczyna przy spadkach napięcia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bacaino Zgłoś #28 Napisano 7 Lipca 2012 Witajcie, Odnowie temat, bo dziś mam jakiś felerny dzień. Po pierwsze od rana dostałem "19586 - EGR System Regulation Range Exceeded" co odczytałem sobie vagiem. No i użyłem go pierwszy raz Zrobiłem porządek z drzwiami pasażera z przodu, bo coś mi tam skrzypiało. Złożyłem i wszystko grało, zrobiłem 15km, wysiadłem i chciałem otworzyć klapę. KLIK i koniec, czasami tak miała ze nie chciała się otworzyć, to za drugim razem bez problemu otwierała się (mocowanie anteny od CB troszkę na to wpływa). Objawy 1. nie mogę otworzyć klapy bagażnika, brak reakcji 2. nie działa oświetlenie w środku samochodu 3. nie działa otwieranie szyb 4. nie działa zamykanie drzwi z pilota 5. nie działa otwieranie wlewu paliwa - ups! 6. wszystkie bezpieczniki są sprawne Podłączyłem przed chwilą ponownie vaga, ale bez efektu. Miałem wrażenie że coś mi spadło, obok fotela - co może wskazuje na moduł komfortu padł ? tak się zastanawiam że to może ja popsułem vagiem, ale raczej w to nie wierze. Jak myślicie, co to może być ? ---------- Post added at 20:28 ---------- Previous post was at 20:01 ---------- No to chyba znalazłem przyczynę. Mój wątek powinien trafić do wątku odnośnie modułu komfortu. Dużo dał mi do myślenia post kolegi piotrmag1 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7406 , ponieważ dziś wchodząc do samochodu odnotowałem plamę wody pod nogą. Jednak sądziłem że moja szanowna małżonka może mieć coś z tym wspólnego. Okazuje się że mam wilgoć / wodę pod nogami, czyli moduł komfortu na śmietnik. Popatrzyłem od spodu i widzę że otulina która jest w okolicy wydechu wygląda jak włosy Maryli Rodowicz ;D Najważniejsze jest to że dostrzegłem sporą dziurę na wysokości zawiasów gdzie powinna być zatyczka !! Ale nie jestem przekonany czy to jest przyczyną, zastanawiam się czy np klimatyzacja nie sieje mi spustoszenia ? Dywanikbył od góry również wilgotny. Przecież można wyjść z siebie i stanąć obok, ale jestem wściekły ... Jesli chodzi o klapke wlewu paliwa..wszystko moze byc ok z silniczkami itp...polecalbym spr sam GUZIK do otwierania klapki. Znajduje sie kolo recznego hamulca. Nalezy go wydlubac..rozebrac..i wyczyscic takie miedziane blaszki. U mnie juz 2 raz naprawiam moj wlewik z taki wlasnie sposob. A na jednej takiej naprawie jezdzilem z 1,5 roku wiec chyba warto W razie cus pisac na priv a pomoge jesli trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #29 Napisano 7 Lipca 2012 Przerabiałem ten problem, miałem to samo, moduł suchy a tu nic nie działa. Az wziąłem sie za wiązke elektryczną która idzie od konfortu. Rozciałem izolację którą jest owinięta i znalazłem cztery połączenia przewodów /inaczej zlutowane przewody/ z czego dwa były tz. zgnite, wysypał się zielonkawy proszek. Idąc po wiązce przewodów od komfortu, bedziesz miał rozwidlenie przewodów które idą do tyłu samochodu i od tego rozwidlenia około 5-10 cm znajdziesz dwa połączenia sprawdz je dokładnie. Daj znać co odkryłeś. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
potomek1 Zgłoś #30 Napisano 21 Września 2012 Mam proble z zamykaniem tylnych drzwi (gdzieś szwankuje zasilanie na przewodach) ale padła mi także klapka wlewu i w tym przypadku zasilanie było ale słabe, od siłownika poszedłem w kierunku łącznika, wszystko OK. Po podłaczeniu obcego zasilania zadziałało. Szukacjąc dalej po dostaniu sie do modułu zobaczyłem kałuże wody i to jest chyba przyczyna. Moje pytanie to: - skąd tam bierze sie woda (z butów czy może od dołu jest jakiś niezaślepiony otwór)? - nie widziałem uszkodzonej izolacji ani śniedzi na miedzi - mogę wyjąc modułi bez skasowania czegoś i wysuszyc go w domu? -jesli tak to jak go wypiąć z przewodów. Byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #31 Napisano 21 Września 2012 - skąd tam bierze sie woda (z butów czy może od dołu jest jakiś niezaślepiony otwór)? http://forum.vw-passat.pl/threads/8154-woda-w-passacie-mokre-dywaniki-wilgoc-w-kabinie?highlight=woda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
potomek1 Zgłoś #32 Napisano 25 Września 2012 dzięki za linka, luty przy module komfortu były w rozsypce. Teraz jest OK. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablo6891 Zgłoś #33 Napisano 4 Listopada 2012 ja mialem podobny problem z otwieraniem wlewu ( o problemach z centralnym zamkiem nie wspomne+ otwieranie szyby na dniach ) wiec wziąłem sie i przeryłem. Nic nie znalazlem kupilem nowy modul i wpiąłem go- nic, zalatwilem to tak ze do przełacznika wlewu podpiąłem kabelek z plusem (pradem) od zapalniczki i ot co działa, a na reszte nie mam pomysłu masa na slupku styka wiem ze na lewym nie wiem jak prawy ale sadze ze to nie ma nic do rzeczy skoro nie dziala lewa szyba...jak ktos ma jakis gotowy szybki sposob na to to prosze o podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haszek Zgłoś #34 Napisano 23 Kwietnia 2013 Hejo, To ja odnowię watek tym razem. Padły wszystkie drzwi (za wyjątkiem bagażnika) i wlew paliwa. Poczytałem wczoraj ten i inne wątki i zrobiłem dziś małe dochodzenie. Rozebrałem próg, rzeczywiście wilgoci tam jest trochę, wyjąłem moduł komfortu - suchutki na zewnątrz i w środku. Zaprałem się za sprawdzenie kabelków. Znalazłem wiązkę, do której od przodu auta szły 2 kabelki a dalej 4 ruszyłem ją mocniej i zaczął sypać się niebieski proszek. rozwaliłem tą złączkę całkowicie, okazało się że kabelki się nie stykały. Poprawcie mnie jeżeli się mylę: z racji tego że są to 4 kabelki a mi padły wszystkie drzwi domyślam się że to ta wiązka. Tylko zastanawia mnie ten niebieski proszek. Czy nie była to przypadkiem jakaś masa przewodząca prąd która łączyła wszystkie kabelki bez konieczności skręcenia ich ze sobą i pod wpływem czasu po prostu zbutwiała?? Jeżeli nie to muszę szukać dalej. Jutro spróbuje te kabelki połączyć lutem i zgrzać, zobaczymy. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek205 Zgłoś #35 Napisano 23 Kwietnia 2013 polutuj te kable oryginalnie były takie zaciski ale pewnie zaśniedziało i sie rozsypało połączenie mnie czka to samo po powodzi w aucie śniedź na łączeniach widać bez odwijania tej izolacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #36 Napisano 23 Kwietnia 2013 kolego jezeli te kabelki sa czerwono niebieskie to wystarczy je polaczyc i bedzie wszystko grac, przerabialem to juz u siebie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haszek Zgłoś #37 Napisano 24 Kwietnia 2013 Dokładnie, czerwono-niebieskie. dam znać jak to zrobię. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kris-75 Zgłoś #38 Napisano 25 Kwietnia 2013 Hejo,To ja odnowię watek tym razem. Padły wszystkie drzwi (za wyjątkiem bagażnika) i wlew paliwa. Poczytałem wczoraj ten i inne wątki i zrobiłem dziś małe dochodzenie. Rozebrałem próg, rzeczywiście wilgoci tam jest trochę, wyjąłem moduł komfortu - suchutki na zewnątrz i w środku. Zaprałem się za sprawdzenie kabelków. Znalazłem wiązkę, do której od przodu auta szły 2 kabelki a dalej 4 ruszyłem ją mocniej i zaczął sypać się niebieski proszek. rozwaliłem tą złączkę całkowicie, okazało się że kabelki się nie stykały. Poprawcie mnie jeżeli się mylę: z racji tego że są to 4 kabelki a mi padły wszystkie drzwi domyślam się że to ta wiązka. Tylko zastanawia mnie ten niebieski proszek. Czy nie była to przypadkiem jakaś masa przewodząca prąd która łączyła wszystkie kabelki bez konieczności skręcenia ich ze sobą i pod wpływem czasu po prostu zbutwiała?? Jeżeli nie to muszę szukać dalej. Jutro spróbuje te kabelki połączyć lutem i zgrzać, zobaczymy. Pozdro Miałem taki sam problem połączyłem owe kabelki i wszystko zaczęło śmigać pozostał jeszcze klakson. P. s Auto miałem zalane wodą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haszek Zgłoś #39 Napisano 28 Kwietnia 2013 Wszystko śmiga. Zlutowałem 4 niebiesko-czerwone z jednej strony z 2 niebiesko czerwonymi z drugiej i wszystkie drzwi śmigają i wlew paliwa też. Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SebastianS Zgłoś #40 Napisano 29 Kwietnia 2013 '' Zlutowałem 4 niebiesko-czerwone z jednej strony z 2 niebiesko czerwonymi z drugiej i wszystkie drzwi śmigają i wlew paliwa też. Dzięki za pomoc'' Te przewody idą od modułu czy od strony zamków ? W którym miejscu je lutowałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach