marcel1989 Zgłoś #561 Napisano 10 Sierpnia 2013 wie ktoś co ten rosianin robi? Ja nie umie rosyjskiego, a google translator dziwnie tłumaczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1 6 D Zgłoś #562 Napisano 18 Sierpnia 2013 Nie wiem czy tu nie pokazuje przypadkiem dlaczego pada czujnik G450 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcel1989 Zgłoś #563 Napisano 22 Sierpnia 2013 Mam problem, ponieważ nie mogę wejść w bloki pomiarowe. wybieram silnik i bloki pomiarowe mam takie na szaro przyciemnione. samochód to skoda fabia 1.6 TDI CR 2011 również w a4 2010 2.0 TDI CR ten sam problem. w passacie b6 2.0 PD 2007 niema tego problemu i w starszych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcel1989 Zgłoś #564 Napisano 23 Sierpnia 2013 dlaczego w samochodzie wzrasta olej przez czyszczenie dpf? Czym to jest spowodowane? podczas czyszczenia paliwo jest jakoś podpięte do silnika dodatkowo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cartronic Zgłoś #565 Napisano 25 Sierpnia 2013 dlaczego w samochodzie wzrasta olej przez czyszczenie dpf? Czym to jest spowodowane? podczas czyszczenia paliwo jest jakoś podpięte do silnika dodatkowo? Olej wzrasta ze względu na to, że jeżeli samochód nie jest w stanie samoczynnie wypalić filtra podczas odpowiednich warunków jazdy to próbuje sztucznie podnieś temperaturę i tym samym dotryskuje paliwo, które jeżeli się całkowicie nie spali to spływa do misy. Nie jest to szkodliwe, jeżeli dzieje się to rzadko jednak gdy mamy zatkany filtr bądź filtr nie może się dopalić w pełni to ten proces jest permanentny i tym samym przekłada się to na dosyć szybki wzrost poziomu oleju. Jak to wygląda: http://cartronic.pl/media_library/2012/1/1326906825.jpg Więcej informacji tutaj: http://cartronic.pl/pl/jak_dziala_dpf/ http://cartronic.pl/pl/najczesciej_zadawane_pytania_dpffap/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #566 Napisano 28 Października 2013 (edytowane) Bardzo podobny wykres mozna znalezc w materialach szkoleniownych: Os pionowa jest w mbar, os pozioma w m3/h. Materialy szkoleniowe mowia ze masa przeplywu spalin odpowiada +/- masie powietrza podawanej przez przeplywomierz. Przeplywomierz mierzy w mg/str wie ktos jak z tego policzyc m3/h i czy jeszcze jakies czynniki nalezy uwzglednic? Udalo mi sie znalezc cos takiego: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=5475 ale tutaj autor tez nie jest pewny tych obliczen. Edytowane 28 Października 2013 przez kuebk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek8253 Zgłoś #567 Napisano 23 Listopada 2013 Witam wszystkich.Posiadam Passata B5 2004 silnik BGW z mokrym filtrem cząstek i dosyć regularnie mi wypala a mianowicie co 100-130km. jeżdze połowa trasa połowa miasto.jak uważacie czy to aby nie za częste wypalanie?płyn wlałem nowy SATACEN 25 bo myślałem że może jest już za mało w zbiorniczku.byłem na VAGU to pokazuje 4% zapełnienia,a KTS pokazuje 44,6% zapełnienia.brak jakichkolwiek błędów ale zauważyłem że troche podniósł się poziom oleju.od wymiany 3000km.co o tym sądzicie? z góry dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cartronic Zgłoś #568 Napisano 24 Listopada 2013 Witam wszystkich.Posiadam Passata B5 2004 silnik BGW z mokrym filtrem cząstek i dosyć regularnie mi wypala a mianowicie co 100-130km. jeżdze połowa trasa połowa miasto.jak uważacie czy to aby nie za częste wypalanie?płyn wlałem nowy SATACEN 25 bo myślałem że może jest już za mało w zbiorniczku.byłem na VAGU to pokazuje 4% zapełnienia,a KTS pokazuje 44,6% zapełnienia.brak jakichkolwiek błędów ale zauważyłem że troche podniósł się poziom oleju.od wymiany 3000km.co o tym sądzicie? z góry dziękuje za pomocie Nie ma co robić sobie złudzeń. Moim zdaniem to koniec filtra. Czy na pewno VAGiem sprawdzał Pan zapełnienie filtra w dobrym kanale ? Wypalanie co 100-130 km szybko podniesie Panu poziom oleju. Kanał 75 blok 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek8253 Zgłoś #569 Napisano 26 Listopada 2013 przegoniłem go po ekspresówce i to mocno 180km/h i pojechałem na komputer.KTS pokazał zapełnienie 12,4% dojeżdzam do domu zatrzymuje sie i znowu 2,0l/h czyli włącza sie wypalanie,trwa to jakies 5min .i o co kaman? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cartronic Zgłoś #570 Napisano 26 Listopada 2013 przegoniłem go po ekspresówce i to mocno 180km/h i pojechałem na komputer.KTS pokazał zapełnienie 12,4% dojeżdzam do domu zatrzymuje sie i znowu 2,0l/h czyli włącza sie wypalanie,trwa to jakies 5min .i o co kaman? Ten wykres mówi wszystko: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cartronic Zgłoś #571 Napisano 26 Listopada 2013 Naprawdę podziwiam Pana upór, ale kupi Pan sobie święty spokój tylko i wyłącznie usuwając DPF. Tutaj już każda inna droga będzie kosztowna a i tak ostatecznie doprowadzi Pana do usunięcia filtra . Pytanie czy lepiej tracić czas i paliwo na jazdy po ekspresówce, później na diagnostykę, wymuszanie regeneracji, czyszczenie chemiczne, wymianę czujników i inne pośrednie metody, czy po prostu od razu załatwić problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek8253 Zgłoś #572 Napisano 28 Listopada 2013 Dziękuje za pomoc.zobacze co się bedzie działo dalej.jeżeli bedzie przybywac oleju to wywale ten filtr.ewentualnie potrzebuje namiar na kogoś pewnego w okolicy bielsko-katowice kto mi usunie filtr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cartronic Zgłoś #573 Napisano 29 Listopada 2013 Dziękuje za pomoc.zobacze co się bedzie działo dalej.jeżeli bedzie przybywac oleju to wywale ten filtr.ewentualnie potrzebuje namiar na kogoś pewnego w okolicy bielsko-katowice kto mi usunie filtr. Mój dobry kolega: http://elektronikaauta.pl/index.php?id=59 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek8253 Zgłoś #574 Napisano 1 Grudnia 2013 Dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtasan Zgłoś #575 Napisano 4 Grudnia 2013 Dobry Wieczor. Po 2 dniach swiecenia kontrolki DPF bo nie mialem gdzie i kiedy auta przegonic wreszcie pech chcial ze trafem na ogromne korki i stalo sie kontrolka DPF zgasla ale pojawa sie od silnika, obroty i moc spadla i o warsztat wola:eek: Zadzwonilem do znajomego przyjedzie pojutrze blad wykasowac i w Wekeend przegonie jak zwykle na 4biegu 180km/h, mam nadzieje ze pomoze. Przeganiam go tak co okolo 300-500km(dokladnie nie wiem bo nie sprawdzam)/ Rok 2010/poj.sil.1.6L/przebieg 225TKM Do prycy jezdze 8km spokojnie 80km/h na tempomacie czyl na zimnym silniku. Moje pytanie czy jest sens kasowac przepalac cudowac przy takim przebiegu i czy przy nowym DPF tez beda takie problemy. Nowy DPF wyniesie mnie 1600 € a jezeli ma tak czesto sie odrazu zapychac to wezme uzywke za 250 € czy jak mowicie. Znajomy radzil mi znow na benzyne wrocic ale nie chce,robie powyzej 20TKM rocznie dzis tankowalem i srednia to 6.3L/100km. Takze panowie poradzcie oplaca sie cudowac i jak dlugo tak przy tym przebiegu jeszcze moze wytrzymac ten DPF czy kupic nowy ale jak dlugo bede mial spokuj przy powolnej jezdzie:what: Dzieki z gory za rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtasan Zgłoś #576 Napisano 9 Grudnia 2013 Dzis bylem w VW,pogasili kontrolki troche byli zaskoczeni ze to pierwszy DPF jeszcze i wystawili diagnoze ze 15-20Tkm jeszcze pociagnie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #577 Napisano 9 Grudnia 2013 Dobry Wieczor.Po 2 dniach swiecenia kontrolki DPF bo nie mialem gdzie i kiedy auta przegonic wreszcie pech chcial ze trafem na ogromne korki i stalo sie kontrolka DPF zgasla ale pojawa sie od silnika, obroty i moc spadla i o warsztat wola:eek: Zadzwonilem do znajomego przyjedzie pojutrze blad wykasowac i w Wekeend przegonie jak zwykle na 4biegu 180km/h, mam nadzieje ze pomoze. Przeganiam go tak co okolo 300-500km(dokladnie nie wiem bo nie sprawdzam)/ Rok 2010/poj.sil.1.6L/przebieg 225TKM Do prycy jezdze 8km spokojnie 80km/h na tempomacie czyl na zimnym silniku. Moje pytanie czy jest sens kasowac przepalac cudowac przy takim przebiegu i czy przy nowym DPF tez beda takie problemy. Nowy DPF wyniesie mnie 1600 € a jezeli ma tak czesto sie odrazu zapychac to wezme uzywke za 250 € czy jak mowicie. Znajomy radzil mi znow na benzyne wrocic ale nie chce,robie powyzej 20TKM rocznie dzis tankowalem i srednia to 6.3L/100km. Takze panowie poradzcie oplaca sie cudowac i jak dlugo tak przy tym przebiegu jeszcze moze wytrzymac ten DPF czy kupic nowy ale jak dlugo bede mial spokuj przy powolnej jezdzie:what: Dzieki z gory za rade. Po pierwsze, jeśli teraz masz kontrolki od silnika, świec i dpf to błędu nie skasujesz. Musisz podłączyć kompa i jechać go wypalić (20295 kod o ile pamiętam). Po drugie, jeśli jeździsz 8km to na nowym dpf tez będziesz miał problemy. Tzn nie problemy tylko po prostu wypalania. Mój kuzyn ma A3 1.6 tdi z zeszłego roku z przebiegiem 20 tysięcy km i dwa razy miał już żółtą kontrolke a jeździ 12km do pracy. Ja na Twoim miejscu wywalił bym dpf o ile masz kogoś kto nie będzie się czepiał na tuvie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtasan Zgłoś #578 Napisano 9 Grudnia 2013 Nie mogles mi tego powiedziec zanim Diesla kupywalem;) Zaslonie chlodnice na zime i 80 km/h 4czka do pracy, latem nie bylo problemu tylko raz kontrolka zablysla. Bylego szefa wujo ma TÜV moze da sie spolszczycspolszczyc:rolleyes: No nowy DPF do mojego niby kolo 2000€ z robocizna a to mi sie nie widzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #579 Napisano 23 Grudnia 2013 Mi tego tez nikt nie powiedzial i musuialem z tym zyc;) Co do TÜV, to o ile pamietam, nawet bez DPF, powinienes dostac EURO4 - chyba ze w 1.6tdi jest inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtasan Zgłoś #580 Napisano 25 Grudnia 2013 Taaa dowiedzialem sie co i jak i DPF wylatuje DZIEKI WIELKIE ZA PODPOWIEDZ RÓWNIEŻ. Podatek wyniesie 20€ wiecej i zatrzymam zielona plakiete^^ Po wizycie w VW na czyszczeniu DPFa kontrolka zablysla znow w ciagu tyg. Narazie DPF nie jest przymusowy wiec zatrzymam te 2 kolka na inne wydatki^^ Zycze Wszystim Zdrowych Wesolych I pogodnych Swiat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach