KOLABOR43 Zgłoś #1 Napisano 8 Czerwca 2009 (edytowane) Czy montował ktoś w Pasku B3 silnik 1Z z B4. Ja właśnie kończę operację i zastanawiam się jak będzie współpracowal ze skrzynią biegów od 1.9TD . Edytowane 9 Czerwca 2009 przez KOLABOR43 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #2 Napisano 8 Czerwca 2009 Ciekawy jestem sam Skrzynia moze i wytrzyma, to tylko 15km różnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 9 Czerwca 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero82 Zgłoś #4 Napisano 9 Czerwca 2009 Kolego napewno wytrzyma,sam kiedyś montowałem taki silnik z audi do golfa 2.Golfik miał skrzynię z 1.6d i auto chodzi do dziś, tylko ja montowałem ten silnik z pompą wtryskową z 1.6td i powiem ci że powyżej pewnych obrotów silnik ogarniała słabość ale to była wina pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek1990 Zgłoś #5 Napisano 10 Czerwca 2009 kolego tylko ze z tą skrzynią przy 100km/h bedziesz miał około 2700-2800obrotów wiec troche głosno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 10 Czerwca 2009 zarówno w AAZ, 1Y, SB, RA jak i 1Z montowano taką samą skrzynię o oznaczeniu CHA także można powiedzieć śmiało że skrzynie o innych oznaczeniach z tych silników też powinny pasować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOLABOR43 Zgłoś #7 Napisano 11 Czerwca 2009 Dzięki za wypowiedzi, Grzesiek 1990 trafił w sedno moich obaw, ale Tomek skoro twierdzi że mimo różnych przełożeń były stosowane również skrzynie CHA to zostawiam jak jest. Myślę że za parę dni będę mógł się podzielić z Wami doświadczeniem jak jest w praktyce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom69 Zgłoś #8 Napisano 14 Czerwca 2009 Ja mam skrzynię od 1.9TD, CTN chyba, i tak jak pisze Grzesiek przy 100km/h jest ok. 2800obr/min. Odejście ma może i lepsze, można ruszać z II, niestety już nie jest tak oszczędny (6,6l/100km) no i hałas okropny powyżej 110 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #9 Napisano 14 Czerwca 2009 CTN ma chyba najwyższe przełożenia i przy 90km/h jest 2tys obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #10 Napisano 14 Czerwca 2009 CTN - przy oponach 185/65/14 przy 90km/h wychodzi 1911 obr/min (taki poniemiecki kalkulator) 2000 obr/min - 94,2 km/h 3000 obr/min - 141,3 km/h 4000 obr/min - 188,4 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 15 Czerwca 2009 Tu macie zestawienie skrzynek vw-wi___rl_V.en-GB.3A-S-S02A.wi__596019.xml_xsl=2.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOLABOR43 Zgłoś #12 Napisano 15 Czerwca 2009 Koledzy; a czy skrzynia biegów jest gdzieś opisana ,np gdzieś na obudowie , tak aby poznać jej odmianę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #13 Napisano 15 Czerwca 2009 Przy przedniej śrubie wysprzęglika masz nabity numer, pierwsze 2 znaki to kod skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #14 Napisano 15 Czerwca 2009 TU są pokazane miejsca w których występuje wybity typ skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom69 Zgłoś #15 Napisano 15 Czerwca 2009 Pomyłka, mam CHA (od AAZ). CTN były montowane w 1Z i taką właśnie bym pragnął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOLABOR43 Zgłoś #16 Napisano 15 Czerwca 2009 Ormowiec ; jak dobrze odczytałem to "1077" , możesz mi to rozszyfrować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 16 Czerwca 2009 Nie wiem co to jest za kod. W miejscach które podał Amanda są wybite oznaczenia "Rodzin" skrzyń, czyli np. 02A - skrzynie z passata, 020 - z golfa itd. Sam numer ma postać np. CHA16103 = skrzynia typu CHA. a znajduje się w miejscu w którym zaznaczyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOLABOR43 Zgłoś #18 Napisano 16 Czerwca 2009 Nastała jasność. Mam skrzynkę CEY a więć oryginał silnika TD. Przy okazji chcę głośno i przed całą społecznością forum pogratulować wiedzy Koledze Tomkowi - Ormowcowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #19 Napisano 16 Czerwca 2009 to ma byc pelne tdi? wywal ta skrzynie i wsadz normalna, bo bedziesz sie meczyl na tym cholerstwie od aaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOLABOR43 Zgłoś #20 Napisano 16 Czerwca 2009 Jeśli pełnym tdi jest silnik 1Z to tak. Zostało przełożone wszystko z rozbitka B4 i tylko ta nieszczęsna skrzynia jako że była zmasakrowana została stara . Teraz wszystko jest już zmontowane, to zrobię eksperyment i sprawdzę jak taki zestaw pracuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach