Slaweeek Zgłoś #21 Napisano 14 Czerwca 2009 Kupiłem łożysko SKF, w sklepie powiedzieli że jest dobre, a co wy o tym myślicie?? Jutro prowadze na wymiane, koszt w skierniewicach 50 zł, za łożysko dałem 160zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #22 Napisano 14 Czerwca 2009 Kupiłem łożysko SKF, w sklepie powiedzieli że jest dobre, a co wy o tym myślicie?? Łożysko bardzo dobre, wymień i smigaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikus00025 Zgłoś #23 Napisano 20 Czerwca 2009 jak narazie wszystko sprawuje sie dobrze oby tak dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elspark Zgłoś #24 Napisano 24 Grudnia 2009 mam podobny objaw , tylko w moim nie wyje a trze coś.. i tez w prawym przednim. dźwięk jak hamujący pociąg sprawdziłem klocki i są jeszcze ok jakieś 4mm może 3mm hałas jest jak ruszę za jakiś czas cisza i jak skręcę w lewo to znowu hałas... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elspark Zgłoś #25 Napisano 27 Grudnia 2009 uff u mnie okazało się ,że mały kamień wielkości paznokcia dostał się między tarczę a osłonę teraz jest cicho. pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zadzior13 Zgłoś #26 Napisano 28 Kwietnia 2010 Hwj! Potrzebuję nr łożyska FAG lub SKF do Passata 2002r; 1,9TDI; 130PS AVF Kombi do tego jakie przeguby przychodzą na stronę kół?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djroofer Zgłoś #27 Napisano 28 Lipca 2010 (edytowane) tak na szybko to tego nie zrobisz. A najprościej tłumacząc to potrzebna jest dłuuuuuuga śruba - tak ze 30 cm, do tego kołnierz o srednicy trochę większej niż srednica łożyska - po prostu kołnierz musi się opierać na wsporniku. No i na końcu śruby odpowiednio gruby kawałek płaskownika - żeby się nie wyginał przy wtłaczaniu i wytłaczaniu łożyska. Gdy chcesz wyciagnać łożysko to płaskownik zakładasz po przełożeniu śruby przez łożysko a następnie wykręcasz całą śrubę i łożysko ładnie się wyciska. Dobra 1) czy da sie polos wyciagnac bez odkrecania wahaczy?? 2) czy to lozysko ma jakies pierscienie zabezpieczajace? 3) A po trzecie jak sciagnac piaste? Mam takie narzedzie jak cos to zrobie zdjecie jak to wyglada. Problem jest w tych trzech punktach. To jest cos takiego: http://www.harborfreight.com/fwd-front-wheel-bearing-adapters-66829.html Z piasta to moze przykrecic to urzadzenie za piasta http://www.harborfreight.com/large-bearing-separator-3979.html I wkrecic sruby w piaste? Jak myslicie ma to sens czy nie?? Edytowane 28 Lipca 2010 przez djroofer dodano linka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #28 Napisano 28 Lipca 2010 Hwj!Potrzebuję nr łożyska FAG lub SKF do Passata 2002r; 1,9TDI; 130PS AVF Kombi do tego jakie przeguby przychodzą na stronę kół?? http://www.motoallegro.pl/item1036303465_lozysko_kola_skf_przod_audi_80_a4_a6_skoda_vw.html ---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:32 ---------- Dobra1) czy da sie polos wyciagnac bez odkrecania wahaczy?? 2) czy to lozysko ma jakies pierscienie zabezpieczajace? 3) A po trzecie jak sciagnac piaste? Mam takie narzedzie jak cos to zrobie zdjecie jak to wyglada. Problem jest w tych trzech punktach. To jest cos takiego: http://www.harborfreight.com/fwd-front-wheel-bearing-adapters-66829.html jedynie jak odkręcisz od skrzyni i wtedy ją wyciągniesz inaczej nie ma możliwości bez odkręcenia wahaczy co do reszty zapytania to zobacz tu http://img808.imageshack.us/img808/1305/lozysko.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djroofer Zgłoś #29 Napisano 28 Lipca 2010 Zawleczek nie ma. Jedyny problem to wyciagnac poloske, prubowal ktos wogole?? Moze wyciagnac tylko wahacz nosny (dolny) aby wyciagnac poloske?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitul1978 Zgłoś #30 Napisano 9 Stycznia 2011 Witam mam problem jak skrecam w prawo (wystarczy minimalny ruch kierownica w prawo) slychac buczenie z lewej strony (kierowca) , to mam do wymiany prawe czy lewe lozysko bo czytam opinie i juz poprostu zglupialem Zaczelo sie na trasie jak z domu wyjechalem bylo wszystko ok po przejechaniu kolo 150 KM. zaczelo mi wyc i nie wiem ktora strone mam zmienic?? Z gory dzieki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #31 Napisano 9 Stycznia 2011 Najlepiej podnieś przód na lewarku i zakręć kołem. Wtedy usłyszysz które łożysko huczy. A na drodze - to jak skręcasz w prawo na łuku - to jeśli lewe łożysko jest walnięte, to będzie huczeć. Analogicznie druga strona. Mówiąc inaczej - skręcasz w lewo - huczy prawe. Skręcasz w prawo - huczy lewe - (jeśli oczywiscie jest walnięte) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitul1978 Zgłoś #32 Napisano 9 Stycznia 2011 No to jutro sprawdze jak bedzie lewe walniete to czeba wymienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitul1978 Zgłoś #33 Napisano 11 Stycznia 2011 tak to kewe lozuysko jakie narzedzia (klucze) potrzebuje do wymiany oprocz prasy? jakies specialne imbusy czy cos bo moge z prac porzyczyc jak cos . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach