Skocz do zawartości
TrojkaT

Montaz szyby elektrycznej Passat b6

Rekomendowane odpowiedzi

Popatrz na schemat i wszystko będziesz wiedział. Porównaj wersję z el. szybami do tej bez i zobaczysz czego brakuje. Moim zdaniem kompletne blachy z wiązkami i silnikami oraz panel drzwi kierowcy. Reszta to tylko przewody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej

Szukam schematu podlaczenia szyb na tyl passat b6 ? prosze o pomoc !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taki schemat. prześlę ci jutro. ale jeśli w grę wchodzi wymiana modułu komfortu to zapomnij... a najprawdopodobniej tak będzie. poszukaj tematu wagen-a o komforcie i dowiesz się w czym leży problem...

najlepiej jakbyś mi VIN wysłał na PM to może coś sprawdzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

i jak przerabiał ktoś montaż elektrycznych szyb tylnych?

Potrzeba wymienić moduł komfortu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

dołączę się do tematu przeróbki tylnych szyb na elektryczne.

 

Z tego co się dowiedziałem to są dwa rodzaje instalacji w passacie b6 3c. Proszę o potwierdzenie tej informacji i czy wymiana przednich silniczków też jest obowiązkowa. Pytam ponieważ mam instalacje elektryczną do przedni lewych drzwi na 2 szyb i na 4 i jak jest podłączone na 4 to nie działa nic w tych drzwiach. Rozebrałem wtyczki co idą do silniczka i są inne dużo więcej przewodów oraz miejsca podłączenia.

 

Proszę o przesłanie schematów do 2 i 4 szyb elektrycznych do passat 3c sedan 1,9 tdi z 12.2005r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej i ogarnął ktoś już te szyby z tyłu. Może by połączył siły i po przeróbce stworzył by instrukcję bo kilka osób też chce to przerobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tworze instrukcje, dajcie mi troche czasu i wszystko dostaniecie. Będą dwie do maja 2008 i od maja 2008, troszeczke się różnią :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej i jest szansa na jakąś pomoc - instrukcję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to takie proste trzeba wymieniać komfort !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde to klapa. Jeden kolega z forum twierdził że wystarczy podpiąć zasilanie oraz can-y, coś zaprogramować w module komfortu i ma grać. A jest możliwość sprawdzenia czy mój moduł komfortu obsługuje tylne szyby elektryczne bo ja mam np składane lusterka a tył na korbę.

Edytowane przez hihotek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś podesłać na PW schematy z elektryką tylnych szyb do b6 bo wciąż z tym walczę a znikąd pomocy :nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam z czym masz problem co do podłączenia szyb nie wymieniaj modułu komfortu bo tam jest imo i możesz mieć problemy z odpalaniem auta ja nie wymieniałem modułu komfortu i szyby mi chodziły jeśli chodzi o schemat szyb to postaram ci podesłać pozdrawiam michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Będę wdzięczny za te schematy. A gdzie co przykodować bo kabelki to próbuje podpiąć pod przednie drzwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cany podpinasz do drzwi przednich masę podpinasz do masy środkowej przy siedzeniu kierowcy tylko trzeba zdjąć plastik maskujący jest tam punkt masy kodowanie odbywa się w module komfortu ustawia się tylne drzwi elektryczne wieczorem napiszę ci gdzie podpiąć plus i resztę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. I da radę ktoś przesłać ten schemacik od tylnych szyb elektrycznych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po większej przerwie w temacie odgrzewam kotlecika :blink

Szyby tylne przerobione z korbki na elektrykę. :jupi

Jak coś to służę pomocą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również ruszam z przeróbką instalacji w swoim samochodzie, to co ustaliłem to mój komfort obsługuje 4 szyby elektryczne, na oku mam kompletne tylne blachy z rocznika 2008 mój to 2009 czy będą pasować pod względem elektrycznym ? Czy konieczna jest wymiana wiązki elektrycznej w drzwiach przednich kierowcy ? Pomocny byłby schemat elektryczny także jeżeli ktoś chciałby się podzielić byłoby łatwiej. Na co jeszcze zwrócić uwagę?

 

Więc powiem co udało mi się ustalić ( dla na innych rozważających taką modyfikację).

Informację głównie uzyskane dzięki uprzejmości jednego z kolegów na forum "Hrabia Michał "

- podstawa to moduł komfortu, musi obsługiwać 4 szyby w przeciwnym wypadku wymiana i kodowanie imo co nie jest proste dla przeciętniaka

- kolejna rzecz to znalezienie napędów szyb wraz z wiązkami przewodów ( okazuje się, że w naszym modelu B6 w zależności od rocznika sposób komunikacji z modułem komfortu może być różny i najlepiej mieć kompletne boczki z tego samego rocznika)

- do słupków należy doprowadzić zasilanie +12 ze skrzynki bezpiecznikowej

- w drzwiach kierowcy należy wymienić wiązkę przewodów na taką ze sterowania na 4 szyby

- na koniec kodowanie

- dodatkowo w kosztach znajdą się: 2x tapicerka z przełącznikami na el. szyby tył oraz przedni panel na

wszystkie el.szyby.

Edytowane przez p@wel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Również ruszam z przeróbką instalacji w swoim samochodzie, to co ustaliłem to mój komfort obsługuje 4 szyby elektryczne, na oku mam kompletne tylne blachy z rocznika 2008 mój to 2009 czy będą pasować pod względem elektrycznym ? Czy konieczna jest wymiana wiązki elektrycznej w drzwiach przednich kierowcy ? Pomocny byłby schemat elektryczny także jeżeli ktoś chciałby się podzielić byłoby łatwiej. Na co jeszcze zwrócić uwagę?

 

Więc powiem co udało mi się ustalić ( dla na innych rozważających taką modyfikację).

Informację głównie uzyskane dzięki uprzejmości jednego z kolegów na forum "Hrabia Michał "

- podstawa to moduł komfortu, musi obsługiwać 4 szyby w przeciwnym wypadku wymiana i kodowanie imo co nie jest proste dla przeciętniaka

- kolejna rzecz to znalezienie napędów szyb wraz z wiązkami przewodów ( okazuje się, że w naszym modelu B6 w zależności od rocznika sposób komunikacji z modułem komfortu może być różny i najlepiej mieć kompletne boczki z tego samego rocznika)

- do słupków należy doprowadzić zasilanie +12 ze skrzynki bezpiecznikowej

- w drzwiach kierowcy należy wymienić wiązkę przewodów na taką ze sterowania na 4 szyby

- na koniec kodowanie

- dodatkowo w kosztach znajdą się: 2x tapicerka z przełącznikami na el. szyby tył oraz przedni panel na

wszystkie el.szyby.

 

Wszystko by się zgadzało. Dodam tylko że zasilanie można porwać z zasilania przednich szyb (przednie słupki) i trzeba też poprowadzić CAN-y (cienkie splecione kabelki pomarańczowe z zielonym i brązowym paskiem) - oczywiście też z przednich słupków - podłączenie według kolorów jest ważne. Dobrze jest jak ktoś ma możliwość załatwienia tylnych wiązek drzwi z "kawałkiem" wiązki - kostką i pinami z środkowych słupków - nie ma problemu z brakującymi pinami (chodzi mi o kostkę ze słupka z której wychodzą przewody do kabiny). Przewody w wiązce drzwi są białe i można się pomylić a mając drugi koniec kostki (ten ze słupka) wraz z kawałkami kabli (przewody są kolorowe) nie będzie pomyłki przy przekładaniu kabli - pinów. Ja musiałem przekładać wszystkie piny bo korbki a elektryka różniła się - tam gdzie u mnie wcześniej były przewody od głośników po zmianie są przewody od el. szyby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlatego trzeba szukać wiązek ze swoje rocznika u mnie z CAN-ami sytuacja wygląda tak ( roczniki po 2008)

can low - can hig to liliowo biały - liliowo czerwony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, najlepiej dobierać graty według roczników. Kolor kabelków "CAN" które się dołoży zbytnio nie ma znaczenia natomiast ważne jest aby odpowiednio podłączyć przednie z tylnymi. Ja np. na jedną stronę miałem ori natomiast na drugą dałem niebieski i biały. Ważne jest też aby je zapleść bo ponoć to ma znaczenie aby działało prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności