Matsil Zgłoś #21 Napisano 1 Czerwca 2009 Popatrz na schemat i wszystko będziesz wiedział. Porównaj wersję z el. szybami do tej bez i zobaczysz czego brakuje. Moim zdaniem kompletne blachy z wiązkami i silnikami oraz panel drzwi kierowcy. Reszta to tylko przewody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrojkaT Zgłoś #22 Napisano 30 Czerwca 2009 hej Szukam schematu podlaczenia szyb na tyl passat b6 ? prosze o pomoc ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m3iaz Zgłoś #23 Napisano 30 Czerwca 2009 mam taki schemat. prześlę ci jutro. ale jeśli w grę wchodzi wymiana modułu komfortu to zapomnij... a najprawdopodobniej tak będzie. poszukaj tematu wagen-a o komforcie i dowiesz się w czym leży problem... najlepiej jakbyś mi VIN wysłał na PM to może coś sprawdzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #24 Napisano 7 Czerwca 2010 Witam, i jak przerabiał ktoś montaż elektrycznych szyb tylnych? Potrzeba wymienić moduł komfortu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #25 Napisano 28 Lutego 2012 witam dołączę się do tematu przeróbki tylnych szyb na elektryczne. Z tego co się dowiedziałem to są dwa rodzaje instalacji w passacie b6 3c. Proszę o potwierdzenie tej informacji i czy wymiana przednich silniczków też jest obowiązkowa. Pytam ponieważ mam instalacje elektryczną do przedni lewych drzwi na 2 szyb i na 4 i jak jest podłączone na 4 to nie działa nic w tych drzwiach. Rozebrałem wtyczki co idą do silniczka i są inne dużo więcej przewodów oraz miejsca podłączenia. Proszę o przesłanie schematów do 2 i 4 szyb elektrycznych do passat 3c sedan 1,9 tdi z 12.2005r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hihotek Zgłoś #26 Napisano 5 Lutego 2014 Hej i ogarnął ktoś już te szyby z tyłu. Może by połączył siły i po przeróbce stworzył by instrukcję bo kilka osób też chce to przerobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b_lic Zgłoś #27 Napisano 6 Lutego 2014 Tworze instrukcje, dajcie mi troche czasu i wszystko dostaniecie. Będą dwie do maja 2008 i od maja 2008, troszeczke się różnią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hihotek Zgłoś #28 Napisano 11 Marca 2014 Hej i jest szansa na jakąś pomoc - instrukcję? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #29 Napisano 12 Marca 2014 Nie jest to takie proste trzeba wymieniać komfort !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hihotek Zgłoś #30 Napisano 12 Marca 2014 (edytowane) Kurde to klapa. Jeden kolega z forum twierdził że wystarczy podpiąć zasilanie oraz can-y, coś zaprogramować w module komfortu i ma grać. A jest możliwość sprawdzenia czy mój moduł komfortu obsługuje tylne szyby elektryczne bo ja mam np składane lusterka a tył na korbę. Edytowane 12 Marca 2014 przez hihotek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hihotek Zgłoś #31 Napisano 11 Maja 2014 Może ktoś podesłać na PW schematy z elektryką tylnych szyb do b6 bo wciąż z tym walczę a znikąd pomocy :nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabia Michał Zgłoś #32 Napisano 12 Maja 2014 Witam z czym masz problem co do podłączenia szyb nie wymieniaj modułu komfortu bo tam jest imo i możesz mieć problemy z odpalaniem auta ja nie wymieniałem modułu komfortu i szyby mi chodziły jeśli chodzi o schemat szyb to postaram ci podesłać pozdrawiam michał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hihotek Zgłoś #33 Napisano 13 Maja 2014 Ok. Będę wdzięczny za te schematy. A gdzie co przykodować bo kabelki to próbuje podpiąć pod przednie drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabia Michał Zgłoś #34 Napisano 15 Maja 2014 cany podpinasz do drzwi przednich masę podpinasz do masy środkowej przy siedzeniu kierowcy tylko trzeba zdjąć plastik maskujący jest tam punkt masy kodowanie odbywa się w module komfortu ustawia się tylne drzwi elektryczne wieczorem napiszę ci gdzie podpiąć plus i resztę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hihotek Zgłoś #35 Napisano 5 Czerwca 2014 Hej. I da radę ktoś przesłać ten schemacik od tylnych szyb elektrycznych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hihotek Zgłoś #36 Napisano 20 Stycznia 2015 Po większej przerwie w temacie odgrzewam kotlecika Szyby tylne przerobione z korbki na elektrykę. :jupi Jak coś to służę pomocą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #37 Napisano 13 Lutego 2015 (edytowane) Również ruszam z przeróbką instalacji w swoim samochodzie, to co ustaliłem to mój komfort obsługuje 4 szyby elektryczne, na oku mam kompletne tylne blachy z rocznika 2008 mój to 2009 czy będą pasować pod względem elektrycznym ? Czy konieczna jest wymiana wiązki elektrycznej w drzwiach przednich kierowcy ? Pomocny byłby schemat elektryczny także jeżeli ktoś chciałby się podzielić byłoby łatwiej. Na co jeszcze zwrócić uwagę? Więc powiem co udało mi się ustalić ( dla na innych rozważających taką modyfikację). Informację głównie uzyskane dzięki uprzejmości jednego z kolegów na forum "Hrabia Michał " - podstawa to moduł komfortu, musi obsługiwać 4 szyby w przeciwnym wypadku wymiana i kodowanie imo co nie jest proste dla przeciętniaka - kolejna rzecz to znalezienie napędów szyb wraz z wiązkami przewodów ( okazuje się, że w naszym modelu B6 w zależności od rocznika sposób komunikacji z modułem komfortu może być różny i najlepiej mieć kompletne boczki z tego samego rocznika) - do słupków należy doprowadzić zasilanie +12 ze skrzynki bezpiecznikowej - w drzwiach kierowcy należy wymienić wiązkę przewodów na taką ze sterowania na 4 szyby - na koniec kodowanie - dodatkowo w kosztach znajdą się: 2x tapicerka z przełącznikami na el. szyby tył oraz przedni panel na wszystkie el.szyby. Edytowane 16 Lutego 2015 przez p@wel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hihotek Zgłoś #38 Napisano 16 Lutego 2015 Również ruszam z przeróbką instalacji w swoim samochodzie, to co ustaliłem to mój komfort obsługuje 4 szyby elektryczne, na oku mam kompletne tylne blachy z rocznika 2008 mój to 2009 czy będą pasować pod względem elektrycznym ? Czy konieczna jest wymiana wiązki elektrycznej w drzwiach przednich kierowcy ? Pomocny byłby schemat elektryczny także jeżeli ktoś chciałby się podzielić byłoby łatwiej. Na co jeszcze zwrócić uwagę? Więc powiem co udało mi się ustalić ( dla na innych rozważających taką modyfikację). Informację głównie uzyskane dzięki uprzejmości jednego z kolegów na forum "Hrabia Michał " - podstawa to moduł komfortu, musi obsługiwać 4 szyby w przeciwnym wypadku wymiana i kodowanie imo co nie jest proste dla przeciętniaka - kolejna rzecz to znalezienie napędów szyb wraz z wiązkami przewodów ( okazuje się, że w naszym modelu B6 w zależności od rocznika sposób komunikacji z modułem komfortu może być różny i najlepiej mieć kompletne boczki z tego samego rocznika) - do słupków należy doprowadzić zasilanie +12 ze skrzynki bezpiecznikowej - w drzwiach kierowcy należy wymienić wiązkę przewodów na taką ze sterowania na 4 szyby - na koniec kodowanie - dodatkowo w kosztach znajdą się: 2x tapicerka z przełącznikami na el. szyby tył oraz przedni panel na wszystkie el.szyby. Wszystko by się zgadzało. Dodam tylko że zasilanie można porwać z zasilania przednich szyb (przednie słupki) i trzeba też poprowadzić CAN-y (cienkie splecione kabelki pomarańczowe z zielonym i brązowym paskiem) - oczywiście też z przednich słupków - podłączenie według kolorów jest ważne. Dobrze jest jak ktoś ma możliwość załatwienia tylnych wiązek drzwi z "kawałkiem" wiązki - kostką i pinami z środkowych słupków - nie ma problemu z brakującymi pinami (chodzi mi o kostkę ze słupka z której wychodzą przewody do kabiny). Przewody w wiązce drzwi są białe i można się pomylić a mając drugi koniec kostki (ten ze słupka) wraz z kawałkami kabli (przewody są kolorowe) nie będzie pomyłki przy przekładaniu kabli - pinów. Ja musiałem przekładać wszystkie piny bo korbki a elektryka różniła się - tam gdzie u mnie wcześniej były przewody od głośników po zmianie są przewody od el. szyby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #39 Napisano 17 Lutego 2015 dlatego trzeba szukać wiązek ze swoje rocznika u mnie z CAN-ami sytuacja wygląda tak ( roczniki po 2008) can low - can hig to liliowo biały - liliowo czerwony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hihotek Zgłoś #40 Napisano 17 Lutego 2015 Zgadza się, najlepiej dobierać graty według roczników. Kolor kabelków "CAN" które się dołoży zbytnio nie ma znaczenia natomiast ważne jest aby odpowiednio podłączyć przednie z tylnymi. Ja np. na jedną stronę miałem ori natomiast na drugą dałem niebieski i biały. Ważne jest też aby je zapleść bo ponoć to ma znaczenie aby działało prawidłowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach