Kleko Zgłoś #321 Napisano 25 Września 2010 właśnie panowie, mam problem... wszystko podłączone, ale światełka gasną po odpaleniu. kabel czerwony podłączony jest do żółto czarnego kabelka przy włączniku świateł. jak przekręcę kluczyk to się palą, kliknę magiczny przycisk i przygasają (palą się 3 ledy), a jak już odpalę to gasną... mam dość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #322 Napisano 25 Września 2010 właśnie panowie, mam problem...wszystko podłączone, ale światełka gasną po odpaleniu. kabel czerwony podłączony jest do żółto czarnego kabelka przy włączniku świateł. jak przekręcę kluczyk to się palą, kliknę magiczny przycisk i przygasają (palą się 3 ledy), a jak już odpalę to gasną... mam dość. Wrzuć foto i opis podłączenia kabli-bo jak narazie ani nie wiem jakie masz ani jak to w sumie podłączyłeś Kleko Może poprostu spada napięcie,sprawdź to na początek.Ostatnio podłączałem halogeny-wszystko grało do czasu włączenia silnika-poprostu + na tym kablu się tracił Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #323 Napisano 25 Września 2010 (edytowane) No to ja postanowiłem zrobić fotostory. Wg mnie jest to bardzo elegancki sposób i jak najbardziej fachowy, gdyż nie ingerujemy w instalację a dopinamy się do niej. Drle jakich użyłem to lampy na diodach OSRAMa po 5 diód na lampę. Montaż lamp: 1. Wyciągamy kratki ze zderzaka. Lewa kratka jest krótsza po prostu trzeba ją wyciągnąć z zatrzasków, natomiast lewa jest przykręcona na środku dwoma wkrętami typu torx. Po odkręceniu wkrętów należy wyciągnąć zatrzaski ramki tablicy rejestracyjnej i tak samo jak prawą wyciągnąć całą z zatrzasków. 2. Bierzemy na warsztat obie kratki. Wycinamy pierwsze z góry żeberko po wcześniejszym przymierzeniu lamp. Wycinamy je na wymiar lamp razem z tylną ścianką. 3. Przymierzamy uchwyty wiercimy 2 dziury o góry kratek na śruby i przykręcamy uchwyty, a potem same lampy. A tak pociągnąłem przewody: Muszę to zmienić bo delikatnie widać czerwony przewód jak się patrzy od przodu;/ To jak dobry będzie efekt końcowy zależy od naszej staranności w wycięciu, przymierzaniu i wierceniu otworów mocujących. Instalacja elektryczna Jak mamy przykręcone lampy możemy zająć się instalacją.Ja kupiłem lampy z wbudowanym przekaźnikiem który okazuje się w passacie zbędny. Oto jak ja to podłączyłem: 1. Ściągamy osłonę pod kierownicą. 2 śruby koło skrzynki bezpieczników, 2 pod spodem (jedna w schowku na okulary druga w schowku na książkę serwisową po prawej stronie). Po odkręceniu śrub ciągniemy do siebie aby uwolnić z zaczepów. 2. Do pinu ISO zacisnąłem kabel który ma iść do zasilania świateł (czerwony). 3. Włożyłem go do kostki przy włączniku świateł do pinu TFL. Jest tam wolne miejsce i śmiało można włożyć. Uzyskujemy wtedy + kluczyku który znika w momencie zapalenia świateł (bądź postojówek, bądź mijania). Na trzecim zdjęciu dobrze widać pin TFL. 3. Przeciągamy kabel na drugą stronę auta. Zdejmujemy schowek. 3 śruby u góry schowka 2 na dole widoczne po otwarciu schowka i 2 jeszcze niżej widoczne po zamknięciu po prawej i po lewej. 4. Kabel przeciągamy tam gdzie idą przewody od klimatyzacji. Jest to na tyle bezpieczny sposób, że nie trzeba nic dziurawić i na pewno unikniemy powodzi w aucie jak w przypadku dziurawienia gumki od linki do otwierania maski. Można też przez komputer pociągnąć ale ja wolę tu. 5. Kabel od DRLi przeciągamy chyba jedyną dziurą do komory silnika: A potem to już wedle uznania ja mam np tak: 6. Kabel podpinamy do czerwonego kabla w światłach i już cieszymy się działającymi zgodnie z prawem światłami dziennymi. 7. Mase podpiałem tutaj ale chyba zmienie na dolną śrubę belki pod zderzakiem: Ja dodatkowo podłączyłem sobie wyłącznik na kablu i ukryłem go w schowku na okulary, żeby wyłączać światła jak mi są niepotrzebne. Np jak potrzebuje coś zrobić przy silniku czy coś a nie chce świateł. Jak się przyda to proszę podpiąć. Jak jakieś pytania proszę pytać Nie zrobiłem tylko zdjęcia jak świecą ale to jutro zrobię Edytowane 26 Września 2010 przez _chris_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #324 Napisano 26 Września 2010 spróbujemy sposobu Krzyśka. tak btw to jesli patrzymy na te zdjęcie to z ojcem kabel przylutowaliśmy do tego, co jest pod 1 (zółty z czarnym paskiem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #325 Napisano 26 Września 2010 (edytowane) spróbujemy sposobu Krzyśka.tak btw to jesli patrzymy na te zdjęcie to z ojcem kabel przylutowaliśmy do tego, co jest pod 1 (zółty z czarnym paskiem) Kleko-popatrz na to: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1f1c7b9b19aeadea poniżej masz jeszcze fotkę na której dokładnie widać pin TFL Edytowane 26 Września 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #326 Napisano 26 Września 2010 dobra, jutro kupię tą blaszkę i się zrobi tylko jednego leda muszę poprawić, nie dość, że wystaje mocniej niż drugi, to jeszcze pochylony jest w dół. a kabelki wsadziłem w specjalną rurkę, coby się nie uszkodziły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #327 Napisano 26 Września 2010 dobra, jutro kupię tą blaszkę i się zrobi tylko jednego leda muszę poprawić, nie dość, że wystaje mocniej niż drugi, to jeszcze pochylony jest w dół. a kabelki wsadziłem w specjalną rurkę, coby się nie uszkodziły No Dobrze,bo niektóre kable nie są osłaniane.Dobrze je dać do peszla i będzie pewność że nic się nie stanie.Poza tym czarny peszel jest niezauważalny i dobrze osłania instalację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #328 Napisano 26 Września 2010 peszel gdyby nie google to nie wiedziałbym co to jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #329 Napisano 26 Września 2010 tez miałem wsadzić w peszla ale jesli mam być szczery to nie ma miejsca w całej instalacji gdzie by się mogło coś z tym kablem stać ale oczywiście jak najbardziej można:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #330 Napisano 26 Września 2010 OT: myślę, że admini powinni do warsztatu wrzucić post Krzyśka, coby inni nie musieli za dużo szukać. a no i do tego dodałbym te obrazki, co Patryk podesłał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #331 Napisano 26 Września 2010 gdyby nie google to nie wiedziałbym co to jest No widzisz to tak samo jak ja wczoraj nie "łapałem" EOT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #332 Napisano 26 Września 2010 zapodałem to zdjęcie jak coś proszę o przeniesienie albo napiszcie co poprawić w opisie i wtedy można przykleić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #333 Napisano 26 Września 2010 kuźwa, to nie to... podłączyłem pod tfl i nie działa... a do lampy jak podłączyliście ledy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #334 Napisano 26 Września 2010 Kleko czerwony plus po stacyjce ,czarny -masa ,żółty-przewód przy lampie od postojówek .Jak Ty to podłączyłeś ,że nie działa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #335 Napisano 26 Września 2010 Kleko czerwony plus po stacyjce ,czarny -masa ,żółty-przewód przy lampie od postojówek .Jak Ty to podłączyłeś ,że nie działa ? o ja, zółty chyba pod xenona ojciec podłączył:wstyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #336 Napisano 26 Września 2010 przy podpinaniu się wg mojego sposobu nie potrzeba już podpinać żółtego kabla pod nic. W momencie włączenia świateł postojowych na pinie TFL ginie napięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #337 Napisano 26 Września 2010 Załączam zdjęcia mojego paska ze światełkami Philipsa :manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #338 Napisano 28 Września 2010 dobra, odłączyłem żółty kabelek od xenonu i działa! :jupi :browar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Meon Zgłoś #339 Napisano 25 Grudnia 2010 Witam, tak się zastanawiam, czy może coś takiego włożyć by do kratek od halogenów przeciwmgielnych? link do aukcji Wyglądało by chyba świetnie, a i homologacja jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #340 Napisano 25 Grudnia 2010 Witam, tak się zastanawiam, czy może coś takiego włożyć by do kratek od halogenów przeciwmgielnych?link do aukcji Wyglądało by chyba świetnie, a i homologacja jest Próbować zawsze warto Można też taniej: http://sklep.wesem.pl/7/6713/Swiatla_do_jazdy_dziennej_typu_LOR6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach