Gość tretom Zgłoś #1 Napisano 24 Maja 2009 witam i wołam o pomoc wymieniłem turbine na regenerowaną , węzyki podcisnieniowe i zawór n75 a samochód wogóle nie wkreca sie w obroty na wagu pojawia sie błąd 17964 (nie osiąga cisnienia doładowania - osiąga około 1 bara ) i niema już mowy o trybie awaryjnym ,teraz poprostu nie jedzie wogóle osiągniecie 50 km/h stanowi spory problem a jak złapie błąd to nie może przekroczyć 4500 obrotów na luzie , po jego wykasowaniu normalnie na jałowym w pełnej skali chodzi .bład łapie po 2000 przy obciążeniu ale osiągniecie tych obrotów to jakiś horror (ciągle mocno zmulony) :506:co jeszcze mogę zrobić ,czy ktoś może spotkał sie z takim problemem, co go boli RATUJCIE !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadzik Zgłoś #2 Napisano 25 Maja 2009 Spróbuj podmienić od kogoś czujnik ciśnienia doładowania znajdujący się na plastikowej rurze idącej z EGR do IC (poniżej zbiorniczka wyrównawczego cieczy chłodzącej). Jeszcze może być winny tej sytuacji przepływomierz, sam tak kiedyś miałem i nie mogłem auta rozpędzić do 50km/h.Podmień te dwie rzeczy i daj znać jaki efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #3 Napisano 25 Maja 2009 i wołam o pomoc wymieniłem turbine na regenerowaną 17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation Symptomy: - auto bardzo słabe - "tryb awaryjny" potencjalna przyczyna: - zbyt niskie ciśnienie doładowania - błędne połączenie przewodów ciśnieniowych i/lub podciśnieniowych - nieszczelność w układzie doładowania lub luźno podłączona rura od doładowania - uszkodzony zawór N75 - "kierowniczki" zmiennej geometrii uszkodzone (zatarte w jednym miejscu). - jaki był powód wymiany turbo? - co Cię podkusiło do regeneracji? (nie ma na forum zadowolonego posiadacza regenerowanej turbiny... ) - jaki przebieg ma auto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tretom Zgłoś #4 Napisano 25 Maja 2009 dziadzik dzięki to też już przerabiałem i nie pomaga przetkałem nawet wydech i nic ale dzieki ---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:50 ---------- marecek moja poprzednia lała olejem jak głupia i miała zatarte łopatki a regenerowana dlatego że dają na to 24 m-ce gwarancji bez limitu kilometrów a jak wiadomo z używaną to już zupełnie nie wiadomo na co sie trafi a reszta objawów wyeliminowana a ciągle niskie ciśnienie doładowania , obawiam sie ze spieprzyli robote podczas regeneracji bo wszystko inne działa prawidłowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tretom Zgłoś #5 Napisano 26 Maja 2009 jutro dzień ostatniej szansy bedziemy czyścić intercooler bo po tamtej turbince pewnie bedzie mocno zaolejony , mam nadzieje ze to już bedzie koniec zmagań , oby dam znać czy osiągnołem cel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tretom Zgłoś #6 Napisano 27 Maja 2009 niestety nie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mysiek10 Zgłoś #7 Napisano 28 Maja 2009 Gruszkę od turbiny sprawdzałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas32 Zgłoś #8 Napisano 28 Maja 2009 (edytowane) - błędne połączenie przewodów ciśnieniowych i/lub podciśnieniowych - nieszczelność w układzie doładowania lub luźno podłączona rura od doładowania A jak wyglada sprawa z pkt powyzej? Nic nie piszesz ze jest OK Edytowane 28 Maja 2009 przez przemas32 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tretom Zgłoś #9 Napisano 29 Maja 2009 jesli chodzi o puszkę przy turbinie to tak i jest ok teraz już pozostała tylko turbina bo reszta została przekopana przez dwóch niezależnych mechaników i jedna diagnoza turbo nie pompuje uciąga tylko 1,2-1,3 bara . Jade we wtorek w sprawie gwarancji zobaczymy co z tego bedzie jeden z mechaników miał juz takie przypadki (2) ze turbo po regeneracji było do d... dam znac co i jak po wizycie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tretom Zgłoś #10 Napisano 30 Maja 2009 słuchajcie jakieś cuda wczoraj dostał pełną moc było super niestety przez chwile ale jade sprawdzic ciśnienie dzis zobaczymy czy coś sie poprawiło , tylko co mu pomogło normalnie podczas jazdy nagle sam sie naprawił i to jest ból dalej nioc niewiem na temat przyczyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tretom Zgłoś #11 Napisano 31 Maja 2009 powoli dochodzimy chyba do przyczyny ,prawdopodobnie mam tu problem z przepływomierzem choć był podmieniany ,ale nie wiem czy na dobry i za szybko wykluczyliśmy tą kwestie prócz tego jak zaczął ładować okazało sie ze tylny wydech jest zatkany chyba przez wydmuchany katalizator (puszka kata okazała sie po wyjęciu pusta a nic wczesniej nie było robione ) co go troche blokuje ale z tym jutro bede walczyl . pytanie jak powinien sie zachowywac samochód po wypięciu przepływki bo mój strasznie muli a powinien chyba chodzić na zadanych przez kompa parametrach prosze o jakąs informacje , z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawito Zgłoś #12 Napisano 31 Maja 2009 Jak od mojego odpiąłem przepływkę to był muł, czyli u Ciebie przepływka raczej działa skoro zachowuje się z nią lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #13 Napisano 31 Maja 2009 Mi jak padła przepływka to pasek miał takie objawy: -w czasie jazdy pedał w podłogę trochę przyśpieszy, następnie się zastanowi ok 3s i dalej przyśpiesza. Ale to przyśpieszani nie jest taki jakie powinno być. -po odłączeni przepływki z miejsca miał kopa, ale tylko przy ruszaniu do ok 2000obr i dalej kompletny muł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tretom Zgłoś #14 Napisano 1 Czerwca 2009 dziękuje za odp. w sprawie przepływki wygląda mi na to że moja miała jakąs chwile słabości ale jej sie poprawiło bede jezdził i obserwował co sie bedzie działo bo jak juz pisałem tłumik zwariował i okazało sie dzis ze był mocno zatkany a konkretnie środkowy tłumik, było tak rozpadł sie katalizator cześć wydmuchało a jeden kawełek o srednicy rury bo zatkał ją całkowicie przeleciał przez układ aż do końca tłumika zatrzymał sie na jego łączeniu z rurą jakieś czary no ale takie sąfakty pasek śmiga teraz jak marzenie ,ale już wczesniej badaliśmy rurę i nawet na zdjętej mulił ,wiec napewno coś go jeszcze bolało . no cóż pozostaje smigać imieć nadzieje że ten problem sie już nie powtórzy . JEST RADOŚĆ ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach