Skocz do zawartości
Gość tretom

totalny brak mocy tdi 131 avf

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tretom

witam

i wołam o pomoc wymieniłem turbine na regenerowaną , węzyki podcisnieniowe i zawór n75 a samochód wogóle nie wkreca sie w obroty na wagu pojawia sie błąd 17964 (nie osiąga cisnienia doładowania - osiąga około 1 bara :confused:) i niema już mowy o trybie awaryjnym ,teraz poprostu nie jedzie wogóle osiągniecie 50 km/h stanowi spory problem a jak złapie błąd to nie może przekroczyć 4500 obrotów na luzie , po jego wykasowaniu normalnie na jałowym w pełnej skali chodzi .bład łapie po 2000 przy obciążeniu ale osiągniecie tych obrotów to jakiś horror (ciągle mocno zmulony) :506:co jeszcze mogę zrobić ,czy ktoś może spotkał sie z takim problemem, co go boli RATUJCIE !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj podmienić od kogoś czujnik ciśnienia doładowania znajdujący się na plastikowej rurze idącej z EGR do IC (poniżej zbiorniczka wyrównawczego cieczy chłodzącej). Jeszcze może być winny tej sytuacji przepływomierz, sam tak kiedyś miałem i nie mogłem auta rozpędzić do 50km/h.Podmień te dwie rzeczy i daj znać jaki efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i wołam o pomoc wymieniłem turbine na regenerowaną

 

17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

:!:Symptomy:

- auto bardzo słabe

- "tryb awaryjny"

:!:potencjalna przyczyna:

- zbyt niskie ciśnienie doładowania

- błędne połączenie przewodów ciśnieniowych i/lub podciśnieniowych

- nieszczelność w układzie doładowania lub luźno podłączona rura od doładowania

- uszkodzony zawór N75

- "kierowniczki" zmiennej geometrii uszkodzone (zatarte w jednym miejscu).

 

- jaki był powód wymiany turbo?

- co Cię podkusiło do regeneracji? (nie ma na forum zadowolonego posiadacza regenerowanej turbiny... )

- jaki przebieg ma auto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tretom

dziadzik dzięki to też już przerabiałem i nie pomaga przetkałem nawet wydech i nic ale dzieki

 

---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:50 ----------

 

marecek

moja poprzednia lała olejem jak głupia i miała zatarte łopatki a regenerowana dlatego że dają na to 24 m-ce gwarancji bez limitu kilometrów a jak wiadomo z używaną to już zupełnie nie wiadomo na co sie trafi a reszta objawów wyeliminowana a ciągle niskie ciśnienie doładowania , obawiam sie ze spieprzyli robote podczas regeneracji bo wszystko inne działa prawidłowo :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tretom

jutro dzień ostatniej szansy :) bedziemy czyścić intercooler bo po tamtej turbince pewnie bedzie mocno zaolejony , mam nadzieje ze to już bedzie koniec zmagań , oby :( dam znać czy osiągnołem cel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tretom

niestety nie pomogło :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gruszkę od turbiny sprawdzałeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- błędne połączenie przewodów ciśnieniowych i/lub podciśnieniowych

- nieszczelność w układzie doładowania lub luźno podłączona rura od doładowania

 

A jak wyglada sprawa z pkt powyzej?

Nic nie piszesz ze jest OK

Edytowane przez przemas32

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tretom

jesli chodzi o puszkę przy turbinie to tak i jest ok teraz już pozostała tylko turbina :( bo reszta została przekopana przez dwóch niezależnych mechaników i jedna diagnoza turbo nie pompuje uciąga tylko 1,2-1,3 bara . Jade we wtorek w sprawie gwarancji zobaczymy co z tego bedzie jeden z mechaników miał juz takie przypadki (2) ze turbo po regeneracji było do d... dam znac co i jak po wizycie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tretom

słuchajcie jakieś cuda wczoraj dostał pełną moc było super niestety przez chwile :) ale jade sprawdzic ciśnienie dzis zobaczymy czy coś sie poprawiło , tylko co mu pomogło normalnie podczas jazdy nagle sam sie naprawił i to jest ból dalej nioc niewiem na temat przyczyn :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tretom

powoli dochodzimy chyba do przyczyny ,prawdopodobnie mam tu problem z przepływomierzem choć był podmieniany ,ale nie wiem czy na dobry :( i za szybko wykluczyliśmy tą kwestie prócz tego jak zaczął ładować okazało sie ze tylny wydech jest zatkany chyba przez wydmuchany katalizator (puszka kata okazała sie po wyjęciu pusta a nic wczesniej nie było robione ) co go troche blokuje ale z tym jutro bede walczyl . pytanie jak powinien sie zachowywac samochód po wypięciu przepływki bo mój strasznie muli a powinien chyba chodzić na zadanych przez kompa parametrach prosze o jakąs informacje , z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak od mojego odpiąłem przepływkę to był muł, czyli u Ciebie przepływka raczej działa skoro zachowuje się z nią lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi jak padła przepływka to pasek miał takie objawy:

-w czasie jazdy pedał w podłogę trochę przyśpieszy, następnie się zastanowi ok 3s i dalej przyśpiesza. Ale to przyśpieszani nie jest taki jakie powinno być.

-po odłączeni przepływki z miejsca miał kopa, ale tylko przy ruszaniu do ok 2000obr i dalej kompletny muł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tretom

dziękuje za odp. w sprawie przepływki wygląda mi na to że moja miała jakąs chwile słabości ale jej sie poprawiło :) bede jezdził i obserwował co sie bedzie działo bo jak juz pisałem tłumik zwariował i okazało sie dzis ze był mocno zatkany a konkretnie środkowy tłumik, było tak rozpadł sie katalizator cześć wydmuchało a jeden kawełek o srednicy rury bo zatkał ją całkowicie przeleciał przez układ aż do końca tłumika zatrzymał sie na jego łączeniu z rurą jakieś czary no ale takie sąfakty :) pasek śmiga teraz jak marzenie ,ale już wczesniej badaliśmy rurę i nawet na zdjętej mulił ,wiec napewno coś go jeszcze bolało . no cóż pozostaje smigać imieć nadzieje że ten problem sie już nie powtórzy . JEST RADOŚĆ !:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności