Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam. przeszukałem nasz portal oraz inne portale + google i nic... znalazłem tylko jeden polskojęzyczny pościk na elektoda.pl ale i tam nikt nie był w stanie pomóc...

 

błąd wyskakuje jako: 18001 - Altitude Adaptation: Signal Out of Tolerance P1593 - 35-00 - - jest to prawdopodobnie czujnik podciśnienia (wyczytałem) i jakby tego było mało to w komplecie pojawia się 16514 P0130 Obwód czujnika O2 – usterka (bank1 czujnik 1) A Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent.

 

Wydaje mi się że te dwa błędy mają ze sobą coś wpólnego, coś padło a ja nie wiem co. auto po odpaleniu na zimnym silniku nawet nie ruszy z miejsca, po nagrzaniu się silnika można jechać, ale co to za jazda.. dławi się jak cholera. Nigdzie nie ma opisu do tego 18001. Co ten błąd oznacza?

 

jutro mam zamiar przeczyścić przepustnice, próbowałem ją adaptować i nic z tego, a czytałem że musi być czysta do adaptacji.. co jeszcze, akumulator był odłączony przed całym zamieszaniem, wszystko było ok.

 

Bardzo proszę o jakąkolwiek odpowiedź, od kilku dni walczę z tym problemem, za tydzień jadę do naszej ukochanej Polski i mam nadzieję że dojadę szczęśliwie, bo się już stęskniłem :)

 

POMOCY! (to już prawie akt desperacji :()

Edytowane przez ufop_konjjn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_zlydzial1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18001 Adaptacja wysokości - sygnał poza tolerancją - mały przepływ dolotu, MAF, przepustnica

 

 

16514 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- obwód uszkodzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16514 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- obwód uszkodzony

 

czy to znaczy że lambda do wymiany? jeśli tak to się wkurzę pół roku temu wymnieniana...

 

18001 Adaptacja wysokości - sygnał poza tolerancją - mały przepływ dolotu, MAF, przepustnica

 

proszę o pomoc, czyli to może być walnięta przepustnica? czy czyszczenie może coś pomóc, czy wymiana?

 

dziękuje za odpowiedź, już miałem się ciąć...

 

---------- Post added at 17:21 ---------- Previous post was at 14:37 ----------

 

czy naprawdę nikt nie może pomóc w interpretacji tego błędu? Nie wiem za co mam się zabrać: za przepustnice, przepływomierz, czujnik G2... po prostu czarna rozpacz, do mechanika mogę pojechać dopiero we wtorek (bank holiday, wolny poniedziałek w UK). W weekend będę miał dostęp do rozbieranego passata (takiego jak mój) więc będę mógł powyciągać różne elementy i sprawdzić który element szwankuje, ale muszę wiedzieć od czego zacząć.. PROSZĘ, ktoś musi coś wiedzieć...

 

Adaptacja wysokości - sygnał poza tolerancją - mały przepływ dolotu, MAF, przepustnica - co go boli:638:

Edytowane przez ufop_konjjn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść przepustnicę, adoptuj, sprawdź szczelność na dolocie, sprawdź w 8 grupie wartość ciśnienia rzeczywistego na postoju i na pracy silnika, sprawdźić sterownik pod kątem wilgoci, trzeba go rozebrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16514 - sonda lambda - usterka w instalacji elektrycznej. Masz albo nie tak coś podłaczone albo przytarty gdzieś przewód, który łapie "masę". Możliwe że chodzi tu o podgrzewanie sondy. Musisz wejśc w VAGu w "odczytywanie wartości mierzonych" i sprawdzić co i jak.

 

beztytuuymo.th.jpg

 

A co do 18001 to wiem tylko tyle, że należałoby sprawdzić dodatkowo czujnik G70 oraz czujniki G187 i G188 :cool: Ale gdzie one dokładnie są to nie szukałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro jadę do mechaniora, czujnik temp. jutro wymieniam, jak będzie dalej tak chodził to jade od razu do niego.. lambde wymieniałem pół roku temu, ciekawe czy też padła.. dzięki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam moze kolega by powiedział jak sobie poradził z tym problemem poniewaz ja mam takie same objawy ,po wypięciu wtyczki z przepływomierza auto jakos chodzi ale nie ma wolnych obrotów jestem załamany całą ta sytuacją na benzynie juz praktycznie nie chodzi a na gazie wlecze się i przerywa POMOCY !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałbym dokonczyc temat dla potomnych :-) a wiec po kilku próbach podłączenia mojego paska pod vaga który nie wykazał zadnych usterek !!! zacząłem wymieniac czujniki no i ....po wymianie przepływomierza okazało się ze auto chodzi .tak wiec szczesliwy wróciłem do domciu swoim b5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie też był przepływomierz do wymiany, ale to dopiero mechanior stwierdził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności