Maciek.777 Zgłoś #1 Napisano 21 Maja 2009 WItam czytałem troche na forum o stukach przy hamowaniu i przy ruszaniu niestety u mnie wystepuje stuk tylko przy hamowaniu w okolicach prawej strony koła. Wymieniłem górny prawy od przodu auta wahacz bo tak na szarpakach mi wykazało pozostał mi końcówka drążek z lewej strony, ale lewa strona jest cicha. Z prawej powinno byc ok a nie jest co to może być? Możliwe że wahacz dolny prawy tylni? Czasami przy cofaniu cos puknie ale to już nie wiem czy nie przeguby? ale gdy podkrece koła albo rusze intensywniej to nie strzelają. Przeklęte zawieszenie wielowahaczowe !!! POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #2 Napisano 21 Maja 2009 Przeklęte zawieszenie wielowahaczowe !!! No to ciekawe bo ja przeklinam nasze drogi,co do stukania zobacz czy przypadkiem nie złamała się lub ktoś nie założył(zapomniał założyć) takiej zawleczki przy klockach hamulcowych, mnie się tak zdarzyło i klocki się kantowały a przy mocniejszym hamowaniu stukało!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek.777 Zgłoś #3 Napisano 22 Maja 2009 O drogach to już szkoda gadać łata goni łate a oczywiscie sprawdze to ale jak temu zapobiedz można dukupiić takie nowe zabezpiecenia ewentualnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #4 Napisano 22 Maja 2009 ma ktos jakies foto tego zabezpieczenia ? mam to samo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 22 Maja 2009 Mniemam że chodzi o numer 4 na zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek.777 Zgłoś #6 Napisano 23 Maja 2009 Tak to jest właśnie to zabezpieczenie na ftoce które pokazał "derlysy" acz kolwiek te klocki są też umieszczone w zamkach w odpowiednich wycieciach i nie możliwe mi się wydaje aby klocki miały tyle miejsca na ruch. KToś podsunoł mi teorie o poduszkach od silnika? ale przy zmianie biegów gwałtownej i normalnej nic nie słychać i przy cofaniu również. Pozostaje wahacz dolny tylni co wy na to:confused:? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #7 Napisano 1 Sierpnia 2011 panowie u mnie tez puka podczas hamowania ale tylko przy jezdzie na wprost . podczas skretu stuk nie wystepuje. sprezynki załozone. co myslicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yeti38 Zgłoś #8 Napisano 1 Sierpnia 2011 umnie pukało i przestało po załozeniu sprezynki zacisku zestaw naprawczy kosztuje ok 34 zl czas montazu 15 min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_B Zgłoś #9 Napisano 2 Sierpnia 2011 U mnie pukanie przy hamowaniu zawsze okazywało być się zużytym łącznikiem stabilizatora. Natomiast pukanie przy ruszaniu skończyło się wymianą przegubu wewnętrznego. Wtedy jeszcze myślałem, że to łącznik:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #10 Napisano 2 Sierpnia 2011 a może pukać amortyzator ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maj Zgłoś #11 Napisano 2 Sierpnia 2011 A u mnie stuka przy hamowaniu, poduszki pod skrzynia sprawdzone, zawieszenie CAŁE wymienione na FEBI. Na 99% to klocki, albo wyrobione jarzmo w którym chyba osadza się klocki (nie jestem specem, więc sorki, jeżeli coś pokrece). Oprócz tego coś mi strasznie lata i stuka w przednich kołach jak jeżdze po dziurach, ale jak delikatnie nacisne hamulec, to przestaje. Jak dohamowuje do 0km/h, słychać delikatny zgrzyt i jak delikatnie popuszczam hamulec np z górki też słychac ten zgrzyt. Ja stawiam na zly montaz klocków hamulcwych, albo tanie zamienniki, albo to całe jarzmo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwanga Zgłoś #12 Napisano 2 Sierpnia 2011 A u mnie stuka przy hamowaniu, poduszki pod skrzynia sprawdzone, zawieszenie CAŁE wymienione na FEBI. Na 99% to klocki, albo wyrobione jarzmo w którym chyba osadza się klocki (nie jestem specem, więc sorki, jeżeli coś pokrece). Oprócz tego coś mi strasznie lata i stuka w przednich kołach jak jeżdze po dziurach, ale jak delikatnie nacisne hamulec, to przestaje. Jak dohamowuje do 0km/h, słychać delikatny zgrzyt i jak delikatnie popuszczam hamulec np z górki też słychac ten zgrzyt. Ja stawiam na zly montaz klocków hamulcwych, albo tanie zamienniki, albo to całe jarzmo. nie jestem pewien czy może to dotyczyć ciebie, jednak całkiem nie dawno musiałem wymieniać hamulce ponieważ podczas hamowania miałem stuki i nie tylko było z tym różnie, podejżewałem dolny wachacz jednak on był dobry jak sie w końcu okazało wentylowane tarcze pordzewiały na wentylowaniu i tam też zaczęły pękać niby było wszystko OK ale po zdjęciu tarczy i jednym uderzeniu młotkiem wyszło szydło z worka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #13 Napisano 7 Sierpnia 2011 panowie jeszcze niewiem co tak puka ale dodam ze podczas ostrego deszczu dzisiaj nic nie pukało, gdy wyschło dalej zaczeło pukac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #14 Napisano 7 Sierpnia 2011 dzis znów zaczeło pukać przy szybszym skrecaniu w lewo bez hamowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nomad14 Zgłoś #15 Napisano 7 Sierpnia 2011 u mnie jak pukalo to wyszlo ze 3 wachacze do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #16 Napisano 7 Sierpnia 2011 panowie a gdzie mozna sprawdzic i ile kosztuje takie sprawdzenie gdzie i co puka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 7 Sierpnia 2011 panowie a gdzie mozna sprawdzic i ile kosztuje takie sprawdzenie gdzie i co puka ? załatw sobie kanał i łyżkę montażową i sam oblukaj zawieszenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #18 Napisano 7 Sierpnia 2011 no tak ale jak wahacz wygne to tak nie puknie jak podczas jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 7 Sierpnia 2011 no tak ale jak wahacz wygne to tak nie puknie jak podczas jazdy inaczej nie sprawdzisz a jeśli puka to znajdziesz go za pomocą łyżki o ile to wahacz-e Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach